Cheetah
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(Bijna?) onmogelijk.Hmmm, Dus met cleanbulken stijgt vet percentage ook?
En hoe kom ik aan zonder mijn vet-percentage te laten oplopen
Greetz,
Danny0416.

Oja, aangezien ik veel vrije tijd heb en fitness altijd met veel plezier doe,
zou het erg zijn om vrijdag ook te gaan fitnessen ?
nu doe ik maandag-woensdag-donderdag en wil ik vrijdag er ook bij.
(zondag doe ik hardlopen in de natuur).en zaterdag heb ik geen tijd.
Als je té hard gaat kweek je veel meer vet dan massa. Je mag maximum 1 - 2kg per maand aankomen. Dat lijkt niet veel maar op een jaar is dat al dik 12 - 24 jaar en je zou zeker een jaar moeten bulken want als je vroeger cut, stellen je stats niet zoveel voor en is het dus de moeite niet waard. Het is ook niet dat je gezond eet dat het alleen maar massa is want van alles kan je dik worden. Nog even dit als je het nog niet wist: alcohol stelt het herstel met 48 uur uit (je bouwt dus geen massa op) en het breekt zelfs de spieren af. Héél erg af te raden dus.nom nom nom
Van 59,5 Kg naar 69,2 Kg in 6 weken. ( 10 Kilo in anderhalve maand)
Vanochtend 5 bannanen , 3 bruine boterhammen kipfilet , 2 bakken cornflakes, 2 glazen melk ,1 glas water op.
Nog steeds honger
Maar ik blijf van al het ongezonde spul in huis af..er ligt wel chocola in de kast
maar trek ik me niks van aan
Vandaag om half4 weer fitnessen , i love it.
Fullboyworkout
Cya![]()
98% onmogelijk. Voor die overige 2% verwijs ik naar de genetische luckerds. Je kan niet alles hebben dus ook geen massa zonder vet.Hmmm, Dus met cleanbulken stijgt vet percentage ook?
En hoe kom ik aan zonder mijn vet-percentage te laten oplopen
Greetz,
Danny0416.
1e vraag: Je groeit als je rust. Je krijgt dan eens een rustdag en je gaat weer trainen! Bij het trainen sloop je je hele lichaam en breek je elke spier af. In de rust groeit je massa door goede voeding en een kcal-overschot. Teveel kcal-overschot veroorzaakt een hoop vet.Danny0416 zei:Oja, aangezien ik veel vrije tijd heb en fitness altijd met veel plezier doe,
zou het erg zijn om vrijdag ook te gaan fitnessen ?
nu doe ik maandag-woensdag-donderdag en wil ik vrijdag er ook bij.
(zondag doe ik hardlopen in de natuur).en zaterdag heb ik geen tijd.
Cardio is zeker af te raden en om de 2 dagen trainen is een must tenzij je een split volgt waardoor een andere spiergroep sowieso rust krijgt bij de training.Doe dan maandag woensdag vrijdag
en dan donderdag gewoon cardio ofzo!