AndroidHealthClinic

Aangekomen

blij om je zo enthousiast te zien :p

Ik zou je vetpercentage eens meten, en lekker blijven bulken voorlopig, klinkt alsof het goed gaat! Vetpercentage zou ik niet te ver boven de 15% uit laten stijgen, dat is alleen maar vervelend als je moet gaan cutten.

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm, Dus met cleanbulken stijgt vet percentage ook?
En hoe kom ik aan zonder mijn vet-percentage te laten oplopen:)

Greetz,
Danny0416.

Je komt ook een beetje aan qua vet als je cleanbulkt. Minimaal misschien, maar toch.

Het lijkt alsof je je erover verbaast. Merk je niks van dat je naast spieren ook niet een beetje vet aanzet? Zo niet, ben je goed bezig want je komt snel aan en dat zou betekenen dat je grotendeels spieren bent aangekomen.

Laatst bewerkt:
idd gozer creeer eens duidelijkheid over wat je aankomt xD

je bent goed bezig maar ik ben wel benieuwd of je nu niet ook veel vet aankomt

gr

tha bomb

Greetz,
Danny0416.
(Bijna?) onmogelijk.
Maar in het algemeen bij "normale" mensen word er ook gewoon in vet aangekomen dus als je er ook nog spier bij krijgt is het toch prima, cutten is dan bijna niet nodig :)

Ok bedankt voor de duidelijkheid, ik moet snel mijn bf% laten checken

Oja, aangezien ik veel vrije tijd heb en fitness altijd met veel plezier doe,
zou het erg zijn om vrijdag ook te gaan fitnessen ?

nu doe ik maandag-woensdag-donderdag en wil ik vrijdag er ook bij.
(zondag doe ik hardlopen in de natuur).en zaterdag heb ik geen tijd.

Doe dan maandag woensdag vrijdag
en dan donderdag gewoon cardio ofzo!

nom nom nom:meal:
Van 59,5 Kg naar 69,2 Kg in 6 weken. ( 10 Kilo in anderhalve maand)
Vanochtend 5 bannanen , 3 bruine boterhammen kipfilet , 2 bakken cornflakes, 2 glazen melk ,1 glas water op.

:cool:Nog steeds honger
Maar ik blijf van al het ongezonde spul in huis af:rolleyes: ..er ligt wel chocola in de kast :( maar trek ik me niks van aan:p

Vandaag om half4 weer fitnessen , i love it.
Fullboyworkout:)

Cya:D
Als je té hard gaat kweek je veel meer vet dan massa. Je mag maximum 1 - 2kg per maand aankomen. Dat lijkt niet veel maar op een jaar is dat al dik 12 - 24 jaar en je zou zeker een jaar moeten bulken want als je vroeger cut, stellen je stats niet zoveel voor en is het dus de moeite niet waard. Het is ook niet dat je gezond eet dat het alleen maar massa is want van alles kan je dik worden. Nog even dit als je het nog niet wist: alcohol stelt het herstel met 48 uur uit (je bouwt dus geen massa op) en het breekt zelfs de spieren af. Héél erg af te raden dus.

Voorbeeld: Piet eet elke dag 10 biefstukken, 17 liter melk, 24 boterhammen, 19 bananen, 3 appels, 5kg tonijn en nog een gans paard erbij. Wordt Piet nu een huge bodybuilder in 1 dag? Hell no, ga weg! Hij wordt obees met véél vet.

Conclusie: Niets gaat snel. Massa kweken doe je niet in 1 maand maar in meerdere jaren! Ga slow 1kg per maand bulken. Bereken alles wat je binnenkrijgt via Excel: Kcal/Eiwitten/KH/Vet. Bereken daarna je onderhoud (voor een gemiddelde man is dat 2500 kcal) + je training (gemiddeld 400 kcal) = 2900 kcal onderhoud. Dit is een GEMIDDELDE! Weeg je elke weeg op een vaste dag in de week op de nuchtere maag (je hebt niks van vocht of voedsel binnen dan). Waarom een vaste dag in de week? Omdat je op sommige dagen gewichtsschommelingen kan hebben en dat geeft je een verkeerd beeld. Als je teveel zout eet, houdt dat vocht vast waardoor de spiegel vaak ook een verkeerd beeld kan geven. 3 dagen zoutloos eten en het is verholpen.

Greetz,
Danny0416.
98% onmogelijk. Voor die overige 2% verwijs ik naar de genetische luckerds. Je kan niet alles hebben dus ook geen massa zonder vet.

Danny0416 zei:

1e vraag: Je groeit als je rust. Je krijgt dan eens een rustdag en je gaat weer trainen! Bij het trainen sloop je je hele lichaam en breek je elke spier af. In de rust groeit je massa door goede voeding en een kcal-overschot. Teveel kcal-overschot veroorzaakt een hoop vet.
2e vraag: Vermijd zoveel mogelijk cardio!! Langzame cardio gaat je testosteron lam leggen waardoor je bijna geen massa krijgt. Cardio doe je eventueel in de cut erbij.

Doe dan maandag woensdag vrijdag
en dan donderdag gewoon cardio ofzo!
Cardio is zeker af te raden en om de 2 dagen trainen is een must tenzij je een split volgt waardoor een andere spiergroep sowieso rust krijgt bij de training.

Laatst bewerkt:
Ja je gaat te hard zo. Zal veel vet aanzetten. Clean bulken kun je net zo goed vet worden.
Hou eens even bij wat je nu precies binnen krijgt.

Terug
Naar boven