MuscleMeat

Shocking Aangetrapte uil overleden

Lork

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
404
Lengte
1m78
Massa
99kg
De mascotte van het Colombiaanse Atletico Junior de Baranquilla is overleden. De uil werd zondag van het veld geschopt door de Panamese middenvelder Luis Moreno, actief bij Deportivo Parreira. Moreno riskeert een boete tot een celstraf van 45 dagen voor dierenmishandeling.

De uil leefde op het dak van het Roberto Melendez stadion. Tijdens de wedstrijden vloog de publiekslieveling steevast over de grasmat. Deze keer was de uil echter op het terrein neergestreken. Daar werd het dier door een bal geraakt, waarna hij versuft bleef liggen. Tot grote woede van het thuispubliek trapte Moreno hem zonder pardon van het speelveld. Het beest raakte in shock en liet het leven.

bron: Het Laatste Nieuws

Filmpje te zien in bron. Wat bezielde die man... zoiets kan je niet onder woorden brengen.

Wat een kl***zak. Arme uil. :(

beetje overdreven dit weer....
hij wou dit beest van het veld om de match te hervatten, maar deze naïeve p*ssy maatschappij maakt er weer een drama van.

van mij mag die echt k-woord krijgen, echt een hond..
Dier valt omdat die een bal tegen zich aan krijgt en wat doet deze hond? Hij schopt hem met ijzeren noppen van het veld af.
Sommige mensen moet je gewoon opwachten en inelkaar trappen voor zoiets

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

van mij mag die echt kanker krijgen, echt een hond..
Dier valt omdat die een bal tegen zich aan krijgt en wat doet deze hond? Hij schopt hem met ijzeren noppen van het veld af.
Sommige mensen moet je gewoon opwachten en inelkaar trappen voor zoiets

jij eet dieren, wat maakt dat jouw dan ?

jij eet dieren, wat maakt dat jouw dan ?
Dat is wat anders, dieren wat worden opgegeten worden goed benut, dieren wat onnodig slachtoffer worden gemaakt bij bijvoorbeeld als men leren jassen of bont willen dragen of dieren te gewoon zomaar of voor plezier worden mishandeld kan niet. (imo)

tjah , ik vind het niet nodig wat hij doet. Maar zo'n drama vind ik het ook niet eigenlijk. Het is echt een moment ding. Ik denk dat hij zelfs dacht dat het beest als dood was. Natuurlijk moet je dan even goed kijken en gewoon afgeven aan iemand maarja. Hij deed in dat moment wat hij deed en nu wordt het weer opgeblazen. Ik vind dat er ergere dingen gebeuren in de maatschappij dan mensen die een uil van het valt af schoppen. Ik vind het alsnog een stomme actie maar egt zo vreselijk vind ik het ook niet.

Prachtig 'dierenliefhebbers vs. anti's' topic wordt dit weer.

Btw filmpje gekeken. Dan ben je wel echt een ****ing homo om zomaar een weerloos dier te trappen. Hij schoffelt hem niet weg, nee hij trapt hem weg alsof hij een corner neemt.

Voor de luie mensen die niet willen doorklikken: http://www.youtube.com/watch?v=DrKmKSF3qLQ&feature=player_embedded

Laatst bewerkt:
Oh wat zielig, drama, huilie huilie.

Alles komt aan bod: rascisme, vleesindustrie, rijdende rechter, psychologische analyses, geestelijk gehandicapten, internethumor, een pussymaatschappij tot het krijgen van dodelijke ziektes.

Het meest geinteresseerd ben ik nog hoe een pussymaatschappij eruit ziet?:)

Wat een vuile kl***zak, trap hem ook maar voor eeuwig uit het voetbal.

Dieren eten is toch wat anders als moedwillig en zonder enig doel een dier te beschadigen sorry hoor, als dit je koud laat moet je je toch eens na laten kijken. en natuurlijk zijn is er nog meer ellende dat maakt dit niet minder erg.

Zal wel schorsing ofzo krijgen.

Smerige kl***zak.

Dieren eten is toch wat anders als moedwillig en zonder enig doel een dier te beschadigen sorry hoor, als dit je koud laat moet je je toch eens na laten kijken. en natuurlijk zijn is er nog meer ellende dat maakt dit niet minder erg.

Ik keur niet goed wat die voetballer deed, maar vind de vleesindustrie minstens even misdadig.

Hoe kun je zo'n mooi beest nou schoppe :S. Had hem dan netjes van het veld afgedragen...

Terug
Naar boven