Fitness Seller

Shocking Aangetrapte uil overleden

Vast wel een Colombiaanse doorgesnoven gek die Luis Moreno een koekje van eigen deeg geeft, in Colombia zijn ze niet zo zachtzinnig.

ik moet huilen van die nolva:huilen::janken::treuren:

dus die colombiaan trapt de mascotte van de tegenpartij?

valt me nog mee dat ze niet met zn allen op m gesprongen zijn, als k scheids was had ik me even omgedraaid.:D

Ugh, ik ben een grote fan van uilen en vind hierdoor ook dat deze man zeer zeker gestraft zal moeten worden

Das wel erg :( Leg hem dan gewoon even naast het veld en laat het beest bekomen van die bal? :o

Echt diervriendelijk zijn ze toch al niet in die landen

Waarom denk je dat die lui beroepsmatig gaan voetballen? Het is niet bepaald omdat ze een gemiddeld of bovengemiddeld EQ of IQ hebben.

Ja kijk maar naar Habib Habibou van zulte-waregem met zijn eend. (Of hoe je het ook schrijft :p)

Oehoe !

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

edit. wtf filmpje beter niet kunnen kijken.

Je ziet t beestje nog kijken voor hulp voor dat ie een gemene rotschop krijgt :(

Mascotte of niet, pak het dan voorzichtig op (of laat t een ander doen) en zet het dan aan de kant ofzo maar een beestje trappen, gewond of niet, is gewoon smerig en laag. Dan ben je echt maatschappelijk vuilnis.

Sowieso zoals Big T al zegt, die voetballers zijn niet de meest intellectuele mensen. Sterker nog, vaak heeft het een IQ van een cashewnoot.. En het ergste is dat die nog miljoenen toegegooid krijgen ook. K*tvoetbal ook..

heh? en een paar dagen geleden las ik dat hij ok was en enkel gebroken pootje had.

Terug
Naar boven