XXL Nutrition

Aangrijpend verhaal gevonden van een overleden BB'er

Is een aardig bekend verhaal, dacht ik zo. Vooral na die ric_jansen gast (ofzo). Kwam het een keer toevallig tegen en ik had alles in één keer gelezen... Indrukwekkend.

Krijg je toch wel een brok van in de keel.

Zo, dat was wel ff lezen zeg. Maar indrukwekend wat zon tumor met je kan doen :( Respect voor die gozer.

Heb het in een ruk uitgelezen. Wat een verschrikkelijk verhaal :( zo langzaam en pijnlijk wegglijden uit het leven.

idd verschrikkelijk:o
en die k*tmegool van een ric janssen had dit tog ook gebruikt?:mad:

Is niet meer geupdate na 2001-2002? Is ie........?

Jezus, lees nu de topictitel pas goed...en pagina 2 ook gevonden :(

rip

Laatst bewerkt:
Ik heb dat verhaal in oktober 2005 gelezen om half 1 snachts ... ik was zo danig onder de indruk dat ik het in keer heb uitgelezen.

En dan te bedenken dat ik normaal nooit van zulke verhalen op internet lees heeft deze mij toch wel aangegrepen...

Verschrikkelijk :eek: :mad:

RIP!

Mijn god, wat een verhaal...

Dit verhaal is echt wel heavy shit :( , zeker omdat ik in december 2005 m'n oma verloren ben aan een gelijksoortige tumor in de hersenen.

Hier word je wel even stil van hoor...........

Heb het ook in 1 keer doorgelezen. Wat een verhaal. Echt verschrikkelijke zon ziekte...

Off Topic: Wat was er nou met die ric_janssen dan? Was dat niet die gast die een paar fotos plaatste hier (huge!)?

die ric jannsen, had het BB verhaal van de persoon waarover dit topic gaat gebruikt

R.I.P

Ook ik heb het in 1 keer uitgelezen. Verschrikkelijk, en beangstigend, je merkt hoe'snel'het over kan zijn. Wat hebben wij het toch ook eigelijk geweldig goed!!

Offtopic; Wat ik alleen niet snap, hebben die supplementen ervoor gezorgd dat de tumor sterker werd???

Ik kom net van een begrafenis van iemand die iets vergelijkbaars heeft gehad. :(

rip

Heb toevallig gisteren mn neef begraven,ook hersentumor,net 33 geworden.....je wordt gek als je hoort dat je een tumor hebt,maar helemaal als t zo jong gebeurd....

Terug
Naar boven