Fitness Seller

Aangrijpend verhaal gevonden van een overleden BB'er

Damn zeg heb heb het ook gelezen , wat helemaal erg is dat er eindelijk een moment zat waarin het beter ging en dat hij dan toch overlijd :(

damn...

R.I.P.

meestal ben ik nooit zo'n lange verhalen lezer , maar hier ging ik even rustig voor zitten , wat een emotioneel verhaal man .
Ik heb er meerdere malen kippevel van gekregen ..Lullig dat het zo moest lopen .

Heb het ook gelezen.....

rip.

pff kippevel inderdaadd... heb het van dichtbij meegemaakt vriend van me overleden aan een hersentumor ook.. was pas rond de 28 en was al 3 jaar ziek . echt wreed.. genieten jongens van het leven!

Zet je toch weer aan het denken..

Ik heb het, nu alweer 10 jaar geleden ofzo, bij een meisje van 18 meegemaakt. Die was ook naarstig op zoek naar onderzoek over haaienkraakbeen en had uiteindelijk dus ook van die potten staan ervan. Maar helaas, mocht niet baten...na 2 jaar gevecht was haar einde ook gekomen (ze was toen dus pas 18).
Zijn dingen die je nooit meer vergeet, en zelfs weer omhoog komen als je dit soort dingen leest of hoort. Leven is idd snel...

dit verhaal doet me denken aan een tv progamma dat maandagavond komt. over jonge mensen die ongeneeslijk ziek zijn. echt heel erg.

hardgainers zei:
pff kippevel inderdaadd... heb het van dichtbij meegemaakt vriend van me overleden aan een hersentumor ook.. was pas rond de 28 en was al 3 jaar ziek . echt wreed.. genieten jongens van het leven!

idd heb niet het hele verhaal gelezen maare idd zoveel mogelijk genieten van het leven.

damn...

wat een verhaal. ben er wel even stil van...

Wow, ik dacht dat het goed was afgelopen, wist niet dat er een 2e page was. Zo ernstig dit, dat het je leven zo in 1 klap omslaat en dan gaat het weer goed en dan toch weer inzakt en uiteindelijk dood gaat..

Te erg. Fascinerend verhaal:(

vind het echt een aangrijpend verhaal , echt ongelooflijk erg dat hij overlijd nadat het zo goed ging :( nu zie je maar dat het leven snel kan gedaan zijn. en als je merkt dat er ''iets'' mis is , onmiddelijk op onderzoek gaan. R.I.P. ... :(

Terug
Naar boven