AndroidHealthClinic

aankomen

Status
Niet open voor verdere reacties.

WB80

Novice
Waardering
0
Hallo,

Het zal ongetwijfeld al op dit forum staan, ik heb al even gezocht, maar kan helaas niet echt iets vinden (waarschijnlijk door het gebrek aan kennis op dit gebied). Ik wil graag aankomen. Ik ben een man van 1.73, 28 jaar en 53 kilo. Ziek ben ik niet, maar sporten (fitness) is om bepaalde redenen niet mogelijk. Een grote eter ben ik ook niet en er is op dit moment niet een speciaal dieet dat ik volg. Het enige wat ik wil is aankomen. Wie kan mij opweg helpen?

Willem

Meer eten

Hallo,

Het zal ongetwijfeld al op dit forum staan, ik heb al even gezocht, maar kan helaas niet echt iets vinden (waarschijnlijk door het gebrek aan kennis op dit gebied). Ik wil graag aankomen. Ik ben een man van 1.73, 28 jaar en 53 kilo. Ziek ben ik niet, maar sporten (fitness) is om bepaalde redenen niet mogelijk. Een grote eter ben ik ook niet en er is op dit moment niet een speciaal dieet dat ik volg. Het enige wat ik wil is aankomen. Wie kan mij opweg helpen?

Willem
Wat doe je dan op een bodybuilding forum als fitness/krachttraining geen mogelijkheid voor je is ??

je kan niks vinden over hoe je moet aankomen? heb je wel een computer :roflol: er zijn miljoenen (oke oke, duizenden) topics over aankomen, elke dag al 10 fozo.

dus je wilt een dikz*k worden? als ik het goed begrijp?

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijk. Zelfs na eerst eigenhandig zoeken is het blijkbaar nog steeds 'not done' om als beginner op een forum om raad te vragen.

duidelijk dat jij geen onderzoek kan doen :roflol:

ik hoef alleen op het woordje "aankomen" te zoeken hier en ik krijg al 500 topics haha

[Link niet meer beschikbaar]

zelfs op de 1e pagina in de sectie waarin jij dit topic hebt gemaakt zie ik al topics staan met het woord aankomen in de titel :roflol:

Duidelijk. Zelfs na eerst eigenhandig zoeken is het blijkbaar nog steeds 'not done' om als beginner op een forum om raad te vragen.

Er is zat informatie aanwezig over dit onderwerp.

Maar met de ''klachten'' die jij hebt ben je eerder aangewezen op een arts.
Of een deskundige op het gebied van voeding.
Je huisarts kan je doorsturen naar een dergelijke arts.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven