Fitness Seller

aankomen

xr0oteuh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
68kg
Vetpercentage
8%
hoi,
zoals jullie kunnen zien ben ik hier nieuwe ff kort voorstellen ben Henk zit al een jaar of 4 op fitness en ben dankzij een goede vriend van mij sinds vorige zomer begonnen met bodybuilding, ik ben van een vet percentage van 27% naar 8% gegaan ik heb alleen een vraag ik begin te mager te worden en moet weten of er een mogelijkheid is om veilig aan te komen (op langere termijn) want mijn ribben kast steekt een beetje uit, ik heb hier onder een voedings schema van mij het zou mij erg goed doen als jullie iets kunnen doen om mij te helpen

7:00 30 gr whey proteïneshake 100% gold standaard (water)+
500 gr brinta pap (beetje honing)

10:00 3 bruin broodjes honing/kipfile/rookvlees/30+ kaas

12:00 volkoren bruine bol 2 eieren 20+ kaas+ 1 bruinbrood honing/kipfile/rookvlees

15:00 2 bruinbrood honing/kipfile/rookvlees 30+kaas

18:00 warmemaaltijd (woon nog bij mijn ouder dus is vaak verschillend) meestal: 1 gehaktbal 250 gr aardappelen 250gr groenten

19:00 banaantje/eirkoek

19:30-21:00 trainen

21:00 banaan/ eirkoek + 30 gr proteïne shake goldstandaart

voor het slapen gaan meestal tussen 22:00-23:00 125 gr kwark+ suikers

ik weeg nu momenteel 68 kg ben 179 hoog vetpercentage is meestal 8% of iets hoger, ergste is dat ik geen 6-pac heb :mad:

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen als ik nog ergens anders mee van dienst kan zijn vertel het mij;)

Je bent in een jaar tijd van 27% naar 8% gegaan?
Dan kan ik me voorstellen dat je niet veel meer overhoudt ;)

Je gewicht mag ook minstens 10 kilo omhoog, liefst in de vorm van VVM uiteraard.
Opzich ziet je voedingsschema er redelijk uit, maar het is beter om ook de voedingswaarden erbij te vermelden (in excel bijv).
Zo kun je zien hoeveel je werkelijk eet en zo je schema afstellen op je dagelijkse energiebehoefte.

Hee man. Ik had ook 8,1% BF minder dan 2 weken geleden en woog 66,4 en ben 179cm. Kom ook van erg vet zijn.

Ecto zijn is hard hé :)

Nu eet ik even op onderhoud nog met genoeg koolhydraten. Doe ook nog wat extra cardio.
Na de examens clean bulk.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven