XXL Nutrition

Aanrader voor mensen die conversie-kit willen bestellen!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Ik heb zojuist een Fina conversie-kit besteld bij een online firma.

Deze sprong er meteen uit qua service:

Ik was vergeten Int. Shipping price erbij te bestellen.
Dat deed ik apart en betaalde toen $7,95 teveel.

Binnen 10 minuten kreeg ik drie emails:

-Een persoonlijke, met een link om mijn teveel betaalde bedrag meteen per Paypal te innen;

-Een confirmation-email dat de bestelling betaald was;

-En een email dat de bestellling morgen wordt verstuurd en binnen 7 dagen op z'n plek is.

Kortom fantastisch! :thumbs:

Aangezien het minder verstandig is om live links te plaatsen naar online bedrijven geef ik dit adres desgevraagd door per PM.

Groet,

DBC01

wat is een fina conversie kit?

en die maak je zelf dus omdat het goedkoper? is?

• Topic Starter Topic Starter
Scheelt wel een Eurootje of tweehonderd bij elkaar.

5 flesjes Tren (=50ml) van een fabriek kosten €325
Ik maak een 50ml vial voor €130 en die is echt niet slechter dan die van de fabriek, vaak nog zeker hoger geconcentreerd (80-100mg/ml) :cool:

DBC01 zei:
Scheelt wel een Eurootje of tweehonderd bij elkaar.

5 flesjes Tren (=50ml) van een fabriek kosten €325
Ik maak een 50ml vial voor €130 en die is echt niet slechter dan die van de fabriek, vaak nog zeker hoger geconcentreerd (80-100mg/ml) :cool:

ohh dan moet ik daar ook maar eens mee starten dan :D .. hoe zit het met de houdbaarheid?

Daar is hoe gek ook niets officieel over bekend.
Je maakt namelijk van pellets injecteerbare stof.

Dus eigenlijk is dat te vergelijken met van cocoladevlokken chocolademelk met toevoegingen maken.
Men raadt aan om je eigen Tren zo gauw ie klaar is te bewaren in de koelkast en meteen te gebruiken. Niet oppotten dus. Alleen al daarom is vers eigengemaakte jam eeh Tren veel beproefder dan van een merk. Wie weet hoe lang dat al staat???

Welke ingredienten ben je nog meer nodig, behalve de conversie-kit?? Zijn deze makkelijk verkrijgbaar cq legaal of niet??

Tell me!! :cool:

Alle spullen die je nodig hebt zitten geleverd bij de kit, dus alle potjes, spuiten, filters etc. De kit is gewoon legaal want hij is voor verschillende doeleinden.

Naast de conversie-kit heb je dus een set Tren-pellets nodig die je gaat converteren naar een product van injectable olie.

Elduderino zei:
Welke ingredienten ben je nog meer nodig, behalve de conversie-kit?? Zijn deze makkelijk verkrijgbaar cq legaal of niet??

Tell me!! :cool:

Ik denk dat de pellets hier niet legaal zijn, tenzij je een veehouder bent ofzo. het blijven steroiden, maar kant en klare tren is ook niet legaal voor onze doeleinden.

LOL

Natuurlijk zijn die pellets niet legaal, zelfs niet als je veehouder bent!!

Wat zijn er toch weinig mensen op de hoogte van de wetten in de veehouderij, daar hoef je geen boer voor te zijn. Pas nog was er een interessante docu op TV over de vondst van een nieuw hormoon waarmee de veestapel in Nederland illegaal wordt bewerkt.

In de VS en Australie mag Tren wel als pellet onder de huid geschoten worden van dieren, 6 maanden voor hun slachttijd. Algemeen is bekend dat consumenten er een deel van binnenkrijgen. Er zijn zelfs aanwijzingen dat de door de koe uitgezeken Tren in de wei, misvormingen veroorzaakt bij kleine vissoorten die in de rivieren en kanaaltjes in de buurt zwemt. Lekker he? :D

DBC01 zei:
LOL

Natuurlijk zijn die pellets niet legaal, zelfs niet als je veehouder bent!!

Wat zijn er toch weinig mensen op de hoogte van de wetten in de veehouderij, daar hoef je geen boer voor te zijn. Pas nog was er een interessante docu op TV over de vondst van een nieuw hormoon waarmee de veestapel in Nederland illegaal wordt bewerkt.

In de VS en Australie mag Tren wel als pellet onder de huid geschoten worden van dieren, 6 maanden voor hun slachttijd. Algemeen is bekend dat consumenten er een deel van binnenkrijgen. Er zijn zelfs aanwijzingen dat de door de koe uitgezeken Tren in de wei, misvormingen veroorzaakt bij kleine vissoorten die in de rivieren en kanaaltjes in de buurt zwemt. Lekker he? :D
Idd wij mogen geen juice cow's maken !![Abeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven