- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Amsterdam los van de feiten is gewoon zowieso een k*tstad
Maar jouw visie op feiten en cijfers is ook behoorlijk lachwekkend![]()
Dus omdat ZIJ ze OPGESCHREVEN heeft zijn het feiten?

Back your shit up, als je trots bent op de criminaliteit van je volk, blijf er dan ook achterstaan 
Nee hoor, zoals ik al zei, zijn het open deuren. Wat Fleur schreef, och kerel, dat weten we toch al -tig jaar?
Maar het is toch prettig voor heel veel mensen als dit eens uitgebreid ter sprake komt lijkt me. De voortdurende problemen tussen groepen mensen moeten bespreekbaar zijn.
Maar o wee als we bepaalde groepen gaan bespreken dan zie je al snel dat er vanuit allerlei hoeken ineens tegenstand komt want er-mág-gewoon-niet negatief geluld worden over een aangewezen rijtje mensen, da's niet correct snap je? En daar heb ik schurft aan.![]()
Als je overigens via nieuwsberichten constant bevestiging gaat zoeken voor een zelf gecreerde werkelijkheid dan zal je al snel vervallen in het constant afsteken van riedeltjes die enigzins de waarheid geweld aandoen. Niet persoonlijk gericht, maar een algemene constatering.
Zelfbevestigende nieuwsgaring is niet de beste manier om een beeld te verkrijgen van hoe we er in dit land voorstaan. Nederland behoort qua levensomstandigheden op zo'n beetje alle vlakken tot de top 10 in de wereld, er zijn maar heel weinig landen waar het gras groener is. Het eerste land zonder problemen moet nog gevonden worden, er zal altijd wel iets te klagen blijven.