Fitness Seller

AAS+ cardio

Levi1972

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
15%
Hoi,

Stel dat je een x aantal kg gaint m.b.v. AAS en je gaat een tijdje erna meer op cardio (joggen) toeleggen om wat droger te worden en een betere conditie te krijgen. Verlies je de gemaakte kg's winst sneller dan wanneer je geen AAS zou hebben gebruikt?

Ja.

(Ligt er wel aan hoelang een 'tijdje' is in jou ogen).

Als hij tegelijk kracht blijft doen, hoog in eiwitten blijft, en cardio gebruikt om onder onderhoud uit te komen dan zal spierverlies toch best meevallen?

(en het verschil tussen wel/ geen AAS gebruikt zou dan niet relevant zijn, aangezien er weinig massaverlies is)

Eer dat de massa "vast" is van de AAS, ben je circa 6 maanden verder.

Cardio gewoon toevoegen.

Na je KT gewoon een kwartier tot een halfuur cardio.

Doe je dat blijf je goed droog en zeker vasculair.

Heeft lang geduurd eer dat ik dit deed, maar ZEKER de moeite

Nu doe ik zelfs elke dag een uur cardio 5/7

• Topic Starter Topic Starter
Eer dat de massa "vast" is van de AAS, ben je circa 6 maanden verder.

Cardio gewoon toevoegen.

Na je KT gewoon een kwartier tot een halfuur cardio.

Doe je dat blijf je goed droog en zeker vasculair.

Heeft lang geduurd eer dat ik dit deed, maar ZEKER de moeite

Nu doe ik zelfs elke dag een uur cardio 5/7

Dus de gekweekte massa door AAS gaat niet sneller verloren door extra cardio dan de naturale spiermassa??

Het duurt een circa een half jaar.. Natuurlijke massa duurt niet zo lang eer dat het "vast" wordt

Opzich hebben ze wel een punt als je gewoon goed blijft vreten... Is het wel goed voor de verbranding enzo. Waak er wel voor dat je niet gaat minderen in Kcal.

Niet rechtstreekt (tenzij andere dit wel direct kunnen voorleggen)

Zal je wel zien uit ervaring en proberen.. Heb het zelf al aan de hand gehad dat ik van een bulk kuur over ging naar de cut .. Was me alles behalve goed bevallen.

Niet rechtstreekt (tenzij andere dit wel direct kunnen voorleggen)

Zal je wel zien uit ervaring en proberen.. Heb het zelf al aan de hand gehad dat ik van een bulk kuur over ging naar de cut .. Was me alles behalve goed bevallen.

Hier heb ik helaas ook ervaring mee. 6 weken ná PCT van mijn eerste cycle gaan cutten. Uiteindelijk van de 10kg er 3 overgehouden. Je hebt natuurlijk een berg massa aangezet met een suprafysiologische hoeveelheid testosteron, en vervolgens ga je nog half in recovery laag in kcals zitten wat je testosteron weer verlaagt. In één woord desastreus.

blast en cruise principie werkt i.m.o ideal om eerst flink massa aan te zetten, en daarna te cutten. Zoiets zou je kunnen doen dan:
Blast: Test/tren/deca noem maar op,wat je lekker vindt. 10 weken.
Cruise: 250mg Test 8 weken lang,en flink cutten (eca,clen,t3)

Heb op deze manier flink wat massa aangezet, helaas ook wat vet, zo`n 9kg met test/tren, en daarna flink droog getrokken tot 8% op enkel 250 test.

blast en cruise principie werkt i.m.o ideal om eerst flink massa aan te zetten, en daarna te cutten. Zoiets zou je kunnen doen dan:
Blast: Test/tren/deca noem maar op,wat je lekker vindt. 10 weken.
Cruise: 250mg Test 8 weken lang,en flink cutten (eca,clen,t3)

Heb op deze manier flink wat massa aangezet, helaas ook wat vet, zo`n 9kg met test/tren, en daarna flink droog getrokken tot 8% op enkel 250 test.

Als je hier primo wil aan toevoegen, doe je dat dan best in deel 1 of deel 2?

Terug
Naar boven