MuscleMeat

AAS+conditie.

Boldenone stimuleert het vrijkomen van erytropoëtine in de nieren

beter gekend als EPO..zou prestatie bevorderend werken :cool:

Het is ook dosis afhankelijk. Lage dosis is doorgaans goed voor de conditie en meer is slecht. UIt mijn ervaring is tren, dbol en oxy niet zo best voor je conditie.

Clen en ephedrine.

Boldenone stimuleert het vrijkomen van erytropoëtine in de nieren

beter gekend als EPO..zou prestatie bevorderend werken :cool:

onder ceteris paribus ja, aka dat al het andere gelijk blijft.

Er zijn nog een pak andere factoren die uithouding beinvloeden, en bij as meestal negatief. Dus "hangt ervan af" is het antwoord.

Als je toch voor uithouding gaat neem je gewoon EPO of nieuwere generaties.

Laatst bewerkt:
onder ceteris paribus ja, aka dat al het andere gelijk blijft.

Er zijn nog een pak andere factoren die uithouding beinvloeden, en bij as meestal negatief.

Als je toch voor uithouding gaat neem je gewoon EPO of nieuwere generaties.

Onder "welke omstandigheden" ???

en niet te vergeten: testosteron. ideaal om hematocriet en hemoglobine te verhogen. maar om een betere conditie te krijgen moet je trainen. je bent niets met meer rode bloedlichaampje en hoger hematocriet als je niet getraind bent.

en niet te vergeten: testosteron. ideaal om hematocriet en hemoglobine te verhogen. maar om een betere conditie te krijgen moet je trainen. je bent niets met meer rode bloedlichaampje en hoger hematocriet als je niet getraind bent.

Dit, maar dan hebben we het over een dosis van 100mg, max 150mg p/week

Bold zorgt voor een goede conditie, test,tren,clen wordt ik heel lui van en snel moe.

Tren al zeker niet

Ik het nooit meegemaakt dat ik van testosteron lui en moe wordt. En als dat zo is, heeft dat niets met conditie te maken. Wat ik wil zeggen, is dat als je een uithoudingssport beoefend, je prestaties altijd iets zullen verbeteren als je testosteron neemt omdat je hematocriet en aantal rode bloedlichaampjes en kracht zullen stijgen. En daar heb je geen hoge dosis voor nodig. Als je geen conditie hebt, mag je EPO, testosteron of andere doping nemen, dan zal je niet zomaar een conditie krijgen. Dan zal het niets uithalen.

Bold zorgt voor een goede conditie, test,tren,clen wordt ik heel lui van en snel moe.

Misschien stimuleert Bold de productie van rode bloedlichaampjes wel, maar als het in grote hoeveelheden genomen wordt (en/of in combinatie met Test) zorgt de gewichts- en vochttoename in mijn ogen voor een grotere "belemmering" dan de winst aan rode bloedlichaampjes. Conditie is vaak belangrijk voor duursporters en bij het lopen, fietsen, enz... is dat extra gewicht gewoon een te groot nadeel.

Enig voordeel zie ik te halen uit een lage dosis test, maar dan gewoon om het herstelproces tussen trainingen te versnellen en zodoende een pak intensiever te kunnen trainen. Een Floyd Llandisje doen zeg maar :-)

bold in (matige) dosis bevorderend voor conditie & test en halotestin geven je toch meer power en drive (agressiviteit) ook wel maar tren zeker en vast in negatieve zin voor je longen belatend

Terug
Naar boven