XXL Nutrition

AAS en antibiotica

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
Waardering
4
Mijn trainingsbuddy heeft de pech midden in zijn kuur 1 verstandskies te moeten laten wegsnijden door de kaakchirurg. Vorige week woensdag onder het mes gegaan en was maandag gelukkig toch weer op de sportschool.
Eten is nogal pijnlijk maar kwark en andere redelijk vloeibare voeding gaan er dan ook in grote hoeveelheden naarbinnen.

Nu heeft zijn operatie een kleine ontsteking tot gevolg gehad. Hij is vanochtend naar de tandarts geweest hiervoor en heeft nu een week lang antibiotica voorgeschreven gekregen.

Hij gebruikt Test E (500 mg) Boldenone (400 mg) en dianabol zou hij volgende week mee starten als gevolg van late levering.

Heeft het gebruik van antibiotica directe negatieve invloed op zijn AAS gebruik? Mag hij starten met Dboll 30 mg ED of is dit een te zware belasting icm anti-b op zijn lever?

Help a bro out!

Greetz (en alvast bedankt namens mijn buddy) Juggernaut

kijk AB breekt van alles af in je lichaam dus ik verwacht dat het ook een katabole werking op spiermassa heeft. verder zou ik even wachten met die dbol todat de AB kuur over is.

gewoon goed blijven eten nu en straks weer knallen.....

succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal de dboll evene uitstellen tot wanneer de AB kuur afgelopen is. De test en boldone is niet zo'n probleem denk ik. Je moet je lever wel de tijd en ruimte gunnen om met de AB om te gaan, anders gaat de werking dacht ik verloren (daarom mag je ook geen alcohol drinken tijden een ab kuur), dus skip de 17aa.

Terug
Naar boven