altbus1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 81kg
ik wil me niet direct bezig houden met aas maar een goede kennis is na zwaar ziek te zijn geweest begonnen met nandrolon of zoiets en is ondertussen ook winstrOl aan 't gebruiken om terug op gewicht te komen en het zelfvertrouwen op te krikken (na breuk vriendin) mijn vraag is echter daar hij diabeet is is het dan wel verstandig om zoiets te doen ik zag hem overlaatst en hij woog zo'n 75kg met een lengte van ong. 180cm zo droog als iets en eigenlijk vond ik hem er niet echt beter uitzien wel 10kg bijgekomen maar zo droog dat het ni gezond leek hoeveel spuiten mag je zetten per kuur en hoelang mag een kuur duren

Laatst bewerkt door een moderator:

probleem is echter dat hij nog wel durft snoepen (sosa)en dat zijn suiker soms serieuze pieken geeft
voor de reacties
gebruiker wel misbruiker ni. en dat groot worden is ook niet echt de bedoeling meer een bruce lee lichaam maar ja daar zouden ook veel mensen mee tevreden zijn zeker? pff is ne goeie jongen maar ne stijfkop denk dat ik hem is naar dit forum ga proberen te sturen om wat op te zoeken. is al oud genoeg eigenlijk om zelf zijn boontjes te doppen. nogmaals bedankt voor de reacties