XXL Nutrition

AAS / EPO voor voetballen

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Hee,

Een maat van me waar ik veel mee train is zich momenteel meer gaan richten op voetballen. Hij is opzoek naar iets om zijn uithoudingsvermogen te verlengen en verzuring tegen te gaan.

Hij kan prima 1,5 uur voetballen maar zoekt net dat beetje extra. Hij dacht zelf misschien winny maar dat lijkt me niet zo'n goed idee. Daarbij kun je dat elke keer maar 6 weken gebruiken als je nog een lever wil overhouden.

Wat zou hij het beste kunnen gebruiken? Iets wat hij voor een langere periode achter elkaar kan doen.

winny haha niet lekker rennen met een pomp in de schenen
hgh epo en ?...bold? zou die dan moeten gebruiken

• Topic Starter Topic Starter

yearround high dose dextrose

Fucking onzin! AAS voor voetbal.
Zowieso al een kutsport en lichamelijk een van de minst zware.
gewoon beetje extra conditietraining, paar biertjes minder na training en wedstrijd en you're good to go.
Meest belachelijke sport om doping te gebruiken, vooral op amateur niveau. EPO is ook onzin, ga je in dat ander halve uurtje hollen en stilstaan niks aan hebben.
Is verdomme allemaal geen snoep, zijn zware medicijnen

En anders misschien wat amfetamine voor de wedstrijd, kun je ook nog goed op zuipen dr na

voetballers zijn de grootste junkies toch ??? wss gewoon omdat het kan

gewoon beetje extra conditietraining, paar biertjes minder na training en wedstrijd en you're good to go.
Meest belachelijke sport om doping te gebruiken, vooral op amateur niveau. EPO is ook onzin, ga je in dat ander halve uurtje hollen en stilstaan niks aan hebben.

En anders misschien wat amfetamine voor de wedstrijd, kun je ook nog goed op zuipen dr na

AAS heeft grote voordelen in voetbal hoor. Of het verstandig is om het te gebruiken is een ander verhaal.

Eet een banaan vooraf en werk aan je conditie.

Slotje?

Ik vind het ook een kutsport behalve EK en wk dan maar dat doping gebruik voor voetbal
Onzin is is de grootste onzin ooit.. Iedereen aan de top zit aan de doping.. Als het nu Robben messy of Ronaldo is

Niet voor de gemiddelde amateur waar er totaal geen belangen meespelen en waar na de wedstrijd en training de nodige biertjes worden gedronken.
In 4e klasse kan je als basisspeler toch een mooie 3-4000 euro (netto) extra verdienen hoor. Als je dit kan combineren met een goede dagjob, vind ik er toch redelijk wat belangen meespelen. Het wordt regelmatig gebruikt (in lagere dosissen) om blessures tegen te gaan, herstel te bevorderen en zodanig je meer en harder kan trainen. Als voetballer kan een paar kilogram extra spiermassa wel helpen als je van nature niet heel zwaar bent maar wel goed kan voetballen (duelkracht, ...). Het zal ook nooit zijn dat je 10-15 kg moet bijkomen ivm snelheid en wendbaarheid, maar wees maar zeker dat die maximum 200-300 euro per jaar die je aan test uitgeeft, zich heel snel kan terugbetalen met een hoop extra er nog eens bovenop. Test heeft nog andere eigenschappen buiten spieropbouwend die gebruikt kunnen worden in onder andere voetbal. Als je in cafevoetbal of de echt lage klasses gaat gebruiken vind ik het ook retarded, maar reken maar dat de meesten in 1e tot 3e of mss zelfs 4e klasse al wel eens iets gedaan hebben. In elke sport trouwens ;)
Ik spreek uit ervaring ;)

Zoals ik in een vorige post heb gezet

Als je perfect weet en kan toepassen hoe je moet eten en wat je neemt van AAS is de combi goed.

Geen winstrol icm met voetbal .. gewoon vragen voor problemen

Zoals ik in een vorige post heb gezet Als je perfect weet en kan toepassen hoe je moet eten en wat je neemt van AAS is de combi goed. Geen winstrol icm met voetbal .. gewoon vragen voor problemen

Wat is volgens jou het probleem met winstrol en voetbal? Ik heb het gebruikt voor mij BB maar niet echt last van gehad met voetbal..

Zoals ik in een vorige post heb gezet Als je perfect weet en kan toepassen hoe je moet eten en wat je neemt van AAS is de combi goed. Geen winstrol icm met voetbal .. gewoon vragen voor problemen
Daar heb je gelijk in, en zoals ik zei word je in de hogere klassen wel begeleid. Hierom vind ik het ook ronduit belachelijk als je het in een lagere klasse zou doen waar je mss 200-300 euro per maand verdient of zelfs niks.

Voor het vetgedrukte, dat zou je idd denken, maar op de een of andere manier wordt winstrol wel regelmatig toegepast samen met lage dosis test (250-375 pw) in voetbal. Ken er zo enkelen en eigenlijk had niemand last van de schenen. Bij hardlopen voor 30-40min wel, maar tijdens een wedstrijd niemand klachten hiervan. Ik vind het ook raar maar blijkbaar is dit toch zo. Winstrol wordt regelmatig gebruikt en ook anavar wordt toegepast. Ikzelf heb het nooit gehad voor orals :)

Terug
Naar boven