AndroidHealthClinic

aas in de apotheek

peke

Cool Novice
Waardering
1
ik heb nogal een schrijfgrage dokter en wil dus een heel kuurtje laten voorschrijven.
maar zit nogal een beetje in de knoop met de benamingen van de aas die de dokters in belgie gebruiken .
zo wilde ik onlangs men kuurtje samen sprokkelen te beginnen met de tes ethan, blijkt dat deze in belgie dus zo niet word genoemd .
sust stond wel in zen boekje dus die maar genomen .
nolvadex ook geen probleem.
winstrol zal wss ook wel lukken.
maar nu wat er bij voor een kuurtje waardoor ik eventueel ook nog een beetje vetmassa mee kan kwijtgeraken en toch nog mooie gains heb ,en wat is de benaming ervan in de apotheek en mss ook hoeveel in de spuit naast een beginners kuur van 250 tes met winstrol .
ik weet dat dit een licht kuurtje is maar liever safe dan ****t up dacht ik zo

ik heb nogal een schrijfgrage dokter en wil dus een heel kuurtje laten voorschrijven.
maar zit nogal een beetje in de knoop met de benamingen van de aas die de dokters in belgie gebruiken .
zo wilde ik onlangs men kuurtje samen sprokkelen te beginnen met de tes ethan, blijkt dat deze in belgie dus zo niet word genoemd .
sust stond wel in zen boekje dus die maar genomen .
nolvadex ook geen probleem.
winstrol zal wss ook wel lukken.
maar nu wat er bij voor een kuurtje waardoor ik eventueel ook nog een beetje vetmassa mee kan kwijtgeraken en toch nog mooie gains heb ,en wat is de benaming ervan in de apotheek en mss ook hoeveel in de spuit naast een beginners kuur van 250 tes met winstrol .
ik weet dat dit een licht kuurtje is maar liever safe dan ****t up dacht ik zo

Als je sus neemt minimaal 2x per week zetten. Je kan zo doen:
week 1-8 sus 500 mg
week 6-9 winny 40 mg ed

die dokter wil ik ook ! van waar ben j ?? :)

dacht trouwens dat ie ook een bentley had

woont die dokter perongeluk in Genk? :cool:

ben ooit is bij een dokter geweest in belgie die schreef me deca durabolin voor ,2 spuitjes van 50mg per week
zonder sust of test
had ik gevraagd maar wou hij niet voorschrijven
mischien een volgende keer zei hij
als je na een paar maanden terug komt
maar koop nu bij men suplier die wel alles in stock heeft;)

naar mijn weten ga je geen winstrol vinden bij ons.

alleen de sust ben je iets mee, de rest is veel te laag van dosis.

zieke belgenland...:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
woont die dokter perongeluk in Genk? :cool:

hehe jep die in genk ken ik ook .heb net vernomen dat die ook terug in bussines is maar weet het niet zeker . de laatste keer samen me een vriend was hij toch al aan het klagen dat als hij nog es gepakt werd hij mucho euro kwijt was .en heb ook gehoord dat hij ff in jail heb gestoke maar prss niet lang genoeg .maar wat denk jij zouk daar toch nog es gaan kijke ?

oja die dokter waar ik ga is in de omgeving van hasselt . weet er trouwens wel een stuk of 4 die er geen prob van maken maar die kennen der echt niks van.ze schrijven gewoon daar heb ik het niet zo op en de benamingen die wij gebruiken staan niet allemaal in hun medicijnen gids dus dat is een beetje mijn probleem.

naar mijn weten ga je geen winstrol vinden bij ons.

alleen de sust ben je iets mee, de rest is veel te laag van dosis.

ja de deca is k*t ja maar een vriend heb in genk toch nice winstrol inject bij de appotheek gehaald hoor
zou wel es een zon geneesmiddelen gids wille hebben want daar stond toch een hele waslijst aas in hoor onderandere testocaps en gel enz maar ja daar ben je toch niks mee

hehe jep die in genk ken ik ook .heb net vernomen dat die ook terug in bussines is maar weet het niet zeker . de laatste keer samen me een vriend was hij toch al aan het klagen dat als hij nog es gepakt werd hij mucho euro kwijt was .en heb ook gehoord dat hij ff in jail heb gestoke maar prss niet lang genoeg .maar wat denk jij zouk daar toch nog es gaan kijke ?

oja die dokter waar ik ga is in de omgeving van hasselt . weet er trouwens wel een stuk of 4 die er geen prob van maken maar die kennen der echt niks van.ze schrijven gewoon daar heb ik het niet zo op en de benamingen die wij gebruiken staan niet allemaal in hun medicijnen gids dus dat is een beetje mijn probleem.

Die dokter in Hasselt is ook niet de snuggerste op gebied van bb,denkt enkel maar om zijn zakken te vullen hoor.Als hij aan iedereen hetzelfde advies geeft,dan mag je van mij zeker onder "doktersbegeleiding" staan,haha

Jeof

Die dokter in Hasselt is ook niet de snuggerste op gebied van bb,denkt enkel maar om zijn zakken te vullen hoor.Als hij aan iedereen hetzelfde advies geeft,dan mag je van mij zeker onder "doktersbegeleiding" staan,haha

Jeof
groot gelijk die dokter is niet echt snugger en stinke naar de zeik dat het daar doet
maar voor de winst doet ie het nie 28 euri en die krijg je trug van het ziekenfonds

je bent toch niet de jeof uit ste...

groot gelijk die dokter is niet echt snugger en stinke naar de zeik dat het daar doet
maar voor de winst doet ie het nie 28 euri en die krijg je trug van het ziekenfonds

je bent toch niet de jeof uit ste...

jawel mijn vriend,the one and only ;-) pm me effe

Jeof

EDIT - delete svp

Terug
Naar boven