Fitness Seller

AAS-schema adviezen in S&F ter harte nemen?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Sport en Fitness schijnt een andere weg ingeslagen te zijn.

Propten ze vroeger nooit stiekeme advertenties van merken tussen tutorials over producten, nu zie je ineens potjes EAS verschijnen bij artikelen over bijv. Creatine.
Maar er is meer aan de hand: S&F bericht nu ook over nieuwe AAS-producten die firma's uitbrengen!! :eek:

Zo las ik dat ze Equilon-100 (Equipoise-blend van trage en snelle esters) van WDV aanprezen als een nieuw en populair middel.

Maar ze gaan verder: Een artikel over 'Hoe kom ik van de AAS af?'
In het begin denk je dat het Necedo erachter zit maar al lezende geven ze tips m.b.t. het gebruik van zaken als Nolvadex, HCG en Clomifen aan het einde van je kuur! Het moet niet gekker (leuker!) worden.

Wie staat er achter hetvolgende:
(Hoe van AAS af te komen en je eigen aamaak op te starten)

-Vier weken voor einde kuur stoppen met androgene orale én injecteerbare middelen. Liefst de laatste 4 weken overstappen op EQ, Primo of Deca (..) aangezien deze hoog anabool/laag androgeen zijn.

-Vervolgens daarnaast gebruik van Efedrine/STH ofClen om je cortisolreceptoren te bezetten en je massa te behouden

-Al 10 dagen vóór je stopdatum beginnen met 40mg Novadex per dag +50mg Proviron per dag
-9 Dagen voor je stopdagen beginnen met 3000-5000IU HCG per dag om de drie dagen, gevolgd door eens in de 5 dagen 3000-5000IU.

Over Clomid-hoeveelheden reppen ze niet maar Glutamine wordt ook nog even en passant genoemd.

Ik vind het nogal wat. Kan me vinden in het afbouwen van androgen maar zó ver van tevoren al beginnen met HCG/Nolva lijkt me iets te vroeg.

Nogmaals: Lees het zelf even helemaal in de S&F van mei/juni 2005.

Hmm, bedankt voor de tip.

ja die jongens zijn goed bezig bij s&f, een paar maanden geleden is de redactie vernieuwd en sindsdien halen ze aas uit het taboehoekje, op zich een goede zaak! alleen vind ik wel dat als ze info verstrekken dat het goede info moet zijn, want wat jij post gaat natuurlijk nergens over.

maar goed we zijn een stapje verder :)

DBC01 zei:
Wie staat er achter hetvolgende:
(Hoe van AAS af te komen en je eigen aamaak op te starten)

-Vier weken voor einde kuur stoppen met androgene orale én injecteerbare middelen. Liefst de laatste 4 weken overstappen op EQ, Primo of Deca (..) aangezien deze hoog anabool/laag androgeen zijn.

da's wel een leuk idee, ja. vier weken voor het einde van je kuur gaan beginnen met een lange esther.
verder wel een aardig artikel

DBC01 zei:
Sport en Fitness schijnt een andere weg ingeslagen te zijn.

Maar ze gaan verder: Een artikel over 'Hoe kom ik van de AAS af?'

Ik vind het ene goed artikel hoor..toen het net uitkwam heb ik hier ook een post geplaatst dat mensen snel de nieuwe S&F moeten kopen..

Volgens mij staat er in het artikel wat anders als wat jij nu zegt want ik kan me 100% vinden in dat betreffende artikel..

Het artikel komt trouwens bijna 100% overeen met wat A.L. Rea beschrijft in zijn boek C.M.E.
(kwam ik een aantal weken later achter)

Grt. Rico

dutch windmill zei:
Ik vind het ene goed artikel hoor..toen het net uitkwam heb ik hier ook een post geplaatst dat mensen snel de nieuwe S&F moeten kopen..

Volgens mij staat er in het artikel wat anders als wat jij nu zegt want ik kan me 100% vinden in dat betreffende artikel..

Het artikel komt trouwens bijna 100% overeen met wat A.L. Rea beschrijft in zijn boek C.M.E.

Grt. Rico

ze zeggen ook dat t3 in hoeveelheden van 25 mcg anti-catabool is. heb jij daar ervaring mee of ervaringen over? dat is op zich natuurlijk wel interessant.
hoop snel van je te horen,
gr d

Die A.L. Rea is trouwens ook een commerciele koekenbakker. Die schrijft ook op wat hem het beste uitkomt en het meeste poen oplevert.

CME (chemical Muscle Enhancement) heb ik trouwens als PDF beschikbaar. :D

Het M&F artikel heb ik trouwens niet gelezen.

dutch windmill zei:

Grt. Rico

• Topic Starter Topic Starter
Elmo zei:
Die A.L. Rea is trouwens ook een commerciele koekenbakker. Die schrijft ook op wat hem het beste uitkomt en het meeste poen oplevert.

Niet te verwarren: Het gaat om het Sport en Fitness artikel, anders tijdschrijft dus :))

Elmo zei:

Nou zoals in elk discussie forum kan je niet zomaar uits roepen zonder verklaring Elmo.

Ik heb CME en Building The Perfect Beast allebei als hardcopy thuis liggen en moet zeggen dat hij hele interessante theorien heeft.

Ik vind het dus zeer interessante boeken vooral BTPB. alhoewel het moielijk te lzen is..je moet het echt 4 keer doorlezen voordat je echt begrijpt wat er staat.

Je mag hem wel eens lenen hoor Elmo...kijken of je dan nog zo over deze man denkt..

@ Dennis: Ja inderdaad T3 in lage doseringen werkt anabool omdat je zo je stofwisseling een tandje hoger zet...je kan meer voedingsstoffen beter opnemen en zal hierdoor ook sneller herstellen etc..

Grt. Rico

dutch windmill zei:

Grt. Rico

Klopt. Het artikel is geripped en vertaald. Toen ik het las had ik ook zoiets van 'waar heb ik dit eerder gelezen'.

Van de andere kant vind ik het wel lef hebben om zoiets te publiceren in een regulier tijdschrift. Ik heb meteen gekeken in het colofon en volgens mij is Robert Wolters niet meer de hoofdredacteur. (Tenminste dat meende ik toen te zien). Zou het daar iets mee te maken hebben? Hij kan als voorzitter van de KNKKF natuurlijk niet onder zijn hoofdredacteurschap dergelijke artikelen gaan plaatsen.... strange....

We houden S&F in de gaten.... :D

Maar hopelijk gaan ze verder op deze weg :D

BigTony, aan jou een kans nu om het tijdschrift op de vingertjes te tikken! Want vertalen en publiceren zonder bronvermeding is strafbaar. (En een afgang voor het blad!)

Waarom zou je 10 dagen voor de laatste kuurdag al beginnen met proviron en de proviron tijdens de nakuur blijven gebruiken ? Dit spul drukt alleen maar op je axis en remming van aromatase is dan toch helemaal niet meer nodig omdat je toch geen testosteron meer in je lijf hebt ??
En die deca in de laatste maand van je nakuur is echt goed ! :roflol:

heb hem ook liggen, vond het wel een goede actie, alleen ben ik het ook niet helemaal eens met bepaalde stellingen.
dat je over moet gaan op anabole middelen vind ik opzich wel begrijpelijk maar dat ze dan een equipose of deca aangeven??zo´n lange ester?
NPP zou ik me dan iets van voorstellen!

Ja! Met rrrrrefeed-tips (gewoon junkdag mag je ook zeggen) en harrrdcore weerberichten zoals 'het sneeuwt de komende week elke dag en het vriest 20 graden!' en dan de harrdcore bokaal uitreiken...:rolleyes:

Jongens kunnnen we ON TOPIC blijven ???

Grt. D.W.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven