XXL Nutrition

Aas

jj2011

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
jup iedereen ben 30 jaar 80 kilo train bijna 8 jaar 15 procent vet

kuur voorbeeld

1-5 dianabol 50mg/dag
1-10 testo enanthate 750mg 1x per week
1-10 trenbelone enanthate 500mg 1x per week
8-12 winstrol 50mg/ dag
14-18 nakuur nolvadex

wat denken jullie hier van alle tips en wijzigingen zijn welkom

Laatst bewerkt:
Is die tren echt op 50mg of bedoelde je 500mg?
Als het 50 is kan je het net zo goed niet nemen denk ik.

Stats wel een beetje mager voor zo'n kuur vind je ook niet? Zou je tren wat frequenter prikken overigens, gaat een nachtmerrie worden met zoveel test ernaast.

Stats wel een beetje mager voor zo'n kuur vind je ook niet? Zou je tren wat frequenter prikken overigens, gaat een nachtmerrie worden met zoveel test ernaast.

Why?
Dat zei je volgens mij ook met mijn blast van 1500 test per week en 100 tren ace eod, maar had nergens last van

Test e doortrekken naar 12 weken, tren moet korter dan test.

Why?
Dat zei je volgens mij ook met mijn blast van 1500 test per week en 100 tren ace eod, maar had nergens last van

Geen nightsweats of andere tren-related sides met die doseringen (ratio)? Voor men die dat wel heeft werkt omdraaien prima. Tren is al zo side effect gevoelig dus liever wat frequenter injecteren - bij schommelingen treden sides dan weer meer op.

jup iedereen ben 30 jaar 80 kilo train bijna 8 jaar 15 procent vet

kuur voorbeeld

1-5 dianabol 50mg/dag
1-10 testo enanthate 750mg 1x per week
1-10 trenbelone enanthate 500mg 1x per week
8-12 winstrol 50mg/ dag
14-18 nakuur nolvadex

wat denken jullie hier van alle tips en wijzigingen zijn welkom

is het je eerste kuur ? zoja pak alleen test p en deca pak je genoeg mee! tren zou ik laten voor later! en orals zijn ... personelijk doe ik ze niet!

is het je eerste kuur ? zoja pak alleen test p en deca pak je genoeg mee! tren zou ik laten voor later! en orals zijn ... personelijk doe ik ze niet!

waarom test p ? en deca.

eerste kuur is test alleen voldoende ! evt kickstart met dianabol is ok. al dat andere is overkill en gaat je niks extra brengen alleen maar bijwerkingen .

week 1 tm 10 500 mg test. per week.
week 1 tm 6 30 mg dianabol per dag

dit is een mooie beginners kuur .

zelf was mijn eerste beginners kuur 200 deca en wat dianabol zeer lichte kuur en kwam 10 kilo aan ;)

Terug
Naar boven