MuscleMeat

aas

Status
Niet open voor verdere reacties.

jensi

Novice
Waardering
0
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
hoi,

ik wil graag een kuurtje beginne maar heb vorig kaar het merk alpha pharma gebruikt..

nu kan ik ultimate pharma in de plaats krijgen maar weet iemand of dit een goei merk is ?

ik heb hier geen ervaring mee

dus graag wat ervaringen :)

grtz en thanks

inb4 the lock.

hoi,

ik wil graag een kuurtje beginne maar heb vorig kaar het merk alpha pharma gebruikt..

nu kan ik ultimate pharma in de plaats krijgen maar weet iemand of dit een goei merk is ?

ik heb hier geen ervaring mee

dus graag wat ervaringen :)

grtz en thanks

hoe oud ben je?

De zoekfunctie hier op het forum gaat je zeker verder helpen. Succes met je kuur.

Belg... [emoji20]

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/board-regels-iedereen-lezen-1615/#post2241448

---> Bespreken UG labs vanaf nu helemaal verboden <---

Allemaal,

Naar aanleiding van de wereldwijde operatie 'Raw Deal' (Operation Raw Deal - Google News) heeft DBB besloten om vanaf vandaag het bespreken van UG labs in zijn geheel (inclusief het noemen van namen) te verbieden.

Het was al verboden om ondermeer perikelen rond UG labs en justitie te bespreken maar nu zijn dus ook de vragen over de kwaliteit van UG labs niet meer toegestaan.

De enige uitzondering op deze regel is een topic in de Echt of Nep? sectie waarin puur en alleen aan de hand van een goede duidelijke foto naar de echtheid wordt gevraagd.

Op het overtreden van deze regel volgt de 1ste keer een strafpunt. De keer daarna zal er direct een ban volgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven