XXL Nutrition

accu laptop

• Topic Starter Topic Starter
godverdekenker hij was helemaal opgeladen en anderhalfuur later staat er al een uitroepsteken dus hij valt zo uit. Lekker dan, daarom was die zo goedkoop.

Moet je de instellingen veranderen in het energie beheer.

Ikzelf heb een 17 inch amd platform tl-58 met een 2600pro erin en ging van 1,5 uur naar 3 uur batterij.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou dat wel willen, maar heb er geen verstand van.

regelmatig helemaal leeg laten lopen, en dan weer helemaal opladen. Als je accu opgeladen is en je werkt met het stroomsnoertje in de stekker is het beter voor de levensduur van de accu om de accu er dan uit te halen.

Jup, precies.

(niet dat ik dat ooit doe :p) Ohja, en niet als je laptop op het stroomsnoertje zit en je laptop aan staat je accu 'aansluiten' of verwijderen.

Verder gaat die van mij 2,5 uur mee denk ik (amd turion).

regelmatig helemaal leeg laten lopen, en dan weer helemaal opladen. Als je accu opgeladen is en je werkt met het stroomsnoertje in de stekker is het beter voor de levensduur van de accu om de accu er dan uit te halen.

maakt niks uit bij Li-ion batterijen

verder is het afhankelijk van hoeveel mAh je batterij kan leveren, welke processor, welk beeldscherm en natuurlijk welke settings

m'n ene laptop accu gaat maar 1u30 mee (P4 mobile), de ander 3 uur (T7100)

4u-4u30 hier (15")

Bij Lion hoeft het inderdaad niet meer om hem regelmatig te laten "aflopen" maar toch doe ik het regelmatig.

Moet je de instellingen veranderen in het energie beheer.

Ikzelf heb een 17 inch amd platform tl-58 met een 2600pro erin en ging van 1,5 uur naar 3 uur batterij.

Dan heb jij een turion processor dat zijn echte mobile processoren die gaan idd tegen de 3 a 4 uur mee.

In de Packardbell van de TS zal als het een AMD is een Athlon zitten of als het intel is een celeron of dua core 2000 serie zijn. Daar mag je blij mee zijn dat je de 2 uur vol maakt.

Terug
Naar boven