Fitness Seller

Acne gevoeligheid

sieusc

Cool Novice
Waardering
3
Hallo gasten,

Ik train nu ongeveer 3,5 jaar en zou best een keer een cycle willen doen. Alleen ben ik heel erg gevoelig voor acne, heb nu al 4 roaccutane kuren gehad. Zijn er bepaalde AAS die ik kan nemen waar je weinig tot geen acne van krijgt, of kan ik er beter voor altijd afblijven?

Ik ben er ook vrij gevoelig voor en vooral als ik dbol nam had ik het meer dan bij andere AS.
Met primo heb ik daarentegen nooit iets gehad qua acné.
Maar om nu te zeggen dat er bepaalde AS zijn die er beter voor geschikt zijn dan andere durf ik niet met zekerheid zeggen. Ik denk dat ook het lichaam een rol speelt en het bij iedereen anders is.

ik ben er ook erg gevoelig voor maar neem nu al een hele tijd vitamine b5 op 10mg per dag en heb nergens meer last van

komt acne bij alle aas?

Van acne moet je leren houden. Acne is je beste vriend!

Biergist werkt ook wel goed tegen acne

Van acne moet je leren houden. Acne is je beste vriend!
Dude ???

OT: Is lichaamsafhankelijk. Ken mensen die er helemaal geen last van hadden bij Avanar en bij primo terwijl ze bij andere aas er wel last van hadden..

Gewoon een keer uittesten joh..

Mast is k*t als je daar gevoelig voor bent

• Topic Starter Topic Starter
Okee bedankt voor de reacties.

Heb het een en ander ingelezen, en ben eigenlijk wel benieuwd om een winny only kuur te beginnen. Klopt het dat dit minder gevoelig is voor acne en gyno? Heb geen zin gelijk een flinke kuur te doen en dat ik weer met allemaal acne zit, dan probeer ik liever eerst wat uit.

Iemand tips? Misschien winny + anavar of het alleen bij winny houden? Is nakuur dan ook nodig, lees daar gemengde reacties over

Biergist werkt ook wel goed tegen acne
Biergist helpt tegen puistjes, niet tegen daadwerkelijke acne (ooit van 'n dermatoloog gehoord die biergist voorschreef tegen acne?? ik niet). Gezien TS al 4! roaccutane kuren erop heeft zitten heeft ie dus hele hardnekkig acne gehad, daar helpt biergist absoluut niet tegen.

Als je gaat kuren TS, zou ik voordat je je kuur begint al beginnen met vitamine B5 supplementeren in een hoge dosis, zo'n 5-10 gr per dag, verdeeld over 2-4 dosissen. Hiermee zou ik dan 'n maandje voor je kuur al mee beginnen. Zorg sowieso dat je ook benzoylperoxide of een andere zalf (tretinoine allicht, wat voor jou het beste heeft gewerkt) bij de hand hebt voor eventuele plekjes op je gezicht. Niet gelijk stoppen met de kuur wanneer je 1 of 2 puistjes ziet, dit komt vrij vaak voor en is nog geen reden tot paniek voor de terugkeer van acne. De vit B5 doorslikken t/m einde van je nakuur!

Overigens sowieso geen 2 orals stacken.

Wat is de defenitie van acne bij de 1 is dat als ze 8 pukkeltjes op de rug hebben en bij de ander als ze helemaal onder zitten.
@XXL dus als je een paar pukkels hebt is biergist wel goed??

Okee bedankt voor de reacties.

Heb het een en ander ingelezen, en ben eigenlijk wel benieuwd om een winny only kuur te beginnen. Klopt het dat dit minder gevoelig is voor acne en gyno? Heb geen zin gelijk een flinke kuur te doen en dat ik weer met allemaal acne zit, dan probeer ik liever eerst wat uit.

Iemand tips? Misschien winny + anavar of het alleen bij winny houden? Is nakuur dan ook nodig, lees daar gemengde reacties over

Winny idd beter als je gevoelig bent voor gyno, wel kans op haaruitval vergroting prostaat etc...
40 mg elke dag 6 weken, nakuren meningen over verdeeld.

Als je bang bent voor de acne zou ik het sowieso niet doen.
Zitten veel grotere risico's aan steroids dan enkel acne.
De 1 krijgt acne van dit middel, de ander van dat...

• Topic Starter Topic Starter
Als je bang bent voor de acne zou ik het sowieso niet doen.
Zitten veel grotere risico's aan steroids dan enkel acne.
De 1 krijgt acne van dit middel, de ander van dat...

Okee er zijn dus niet bepaalde AAS die er bekend staan dat ze meer acne geven, en andere juist weer minder?

Ik heb 12 weken @ 750mg Test E achter de rug. Ik nam er elke 3 dagen 0,25 mg Arimidex bij (van bij het begin). Ik heb 1 puist gehad, wel direct een joekel, maar toch :)

Je krijgt acne door de oestrogeen.

Ik ben er ook zeer gevoelig voor, ik kreeg grote knobbels in mijn nek en die kon ik uitknijpen en dan kwam de pus eruit (en veel ook, lekker verhaal he).
Ben ondertussen gestopt met injects. Af en toe neem ik nog wel eens een tabje winstrol of een prohormoon dan heb ik er geen last van, maar bij injects tren, test-e, deca is het raak. Zeer klote.

Terug
Naar boven