Hungy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik zit momenteel aan sust 300 mg eod, maar ik heb veel last van acne, wat kan ik er aan doen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou 10mg roa nemen helpt super goed tegen aas acne is het zo weg bij mij
ik doe zelf voortaan 1weken voor de kuur 20mg per dag en na me kuur in de nakuur voor 2weken 10mg
10of 20mg is een lage dosisis niet echt ongevaarlijk die roacutane...pas daar maar mee op.
en doe dit via huisarts of dermatoloog , is echt gevaarlijk spul.

so what ?
zelfs op een lage dosis is het heftig spul.
zonder advies van geneesheer of dermatoloog zou ik zelfs niet 1mg nemen.![]()
nee ik ook niet hoor maar jou dosis is ongeveer normale roa kuur voor iemand MET echt acneIk vind 'n 17aa gevaarlijker. Heb zelf 'n paar maanden op 80mg gezeten en ook 'n maand op 100mg, bloedwaarden waren ok, doe ik niet na met 'n twee maandjes 'n 17aa.
Ik suggereer hier trouwens niet mee dat het snoepjes zijn.
nee ik ook niet hoor maar jou dosis is ongeveer normale roa kuur voor iemand MET echt acne
acne van aas is in mij ogen zo weg met roa op lage dosis

blijft deze ook weg? na een maand nakuur + roa zal je hormoonhuishouding nog niet helemaal op orde zijn toch.
blijft deze ook weg? na een maand nakuur + roa zal je hormoonhuishouding nog niet helemaal op orde zijn toch.

so what ?
zelfs op een lage dosis is het heftig spul.
zonder advies van geneesheer of dermatoloog zou ik zelfs niet 1mg nemen.![]()
klopt maar roa blijft tijdje in je lichaam en dus zal je er meschien wel een paar krijgen maar dat is echt minder als 5
bij mij werd me acne niet erger in het begin toen ik roa nam
en al die bijwerking zijn volgens vast gesteld op normaal dosis want ik kon prima in de zon lopen met 10a20mg