XXL Nutrition

Acne

Hungy

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
Ik zit momenteel aan sust 300 mg eod, maar ik heb veel last van acne, wat kan ik er aan doen?

hopen dat het niet erger wordt +
geduld hebben tot het weer weg is. :o

dat is mijn ervaring :(

• Like
Waarderingen: Obee
beetje met sterilon de boel schoon houden en dan een hydraterend iets erover, gaat het iig niet onsteken enzo.

doe ik tenminste altijd.
Hoewel die acne natuurlijk niet door aas komt ;p

Dus in dat opzicht weet ik niet of het werkt

Is dit een frontload, of gewoon de dosering die je aan houdt?

• Topic Starter Topic Starter
Dit is geen frontload, maar als het frontload zou zijn zou het dan weggaan?

ik zou 10mg roa nemen helpt super goed tegen aas acne is het zo weg bij mij

ik doe zelf voortaan 1weken voor de kuur 20mg per dag en na me kuur in de nakuur voor 2weken 10mg

ik zou 10mg roa nemen helpt super goed tegen aas acne is het zo weg bij mij

ik doe zelf voortaan 1weken voor de kuur 20mg per dag en na me kuur in de nakuur voor 2weken 10mg

is niet echt ongevaarlijk die roacutane...pas daar maar mee op.
en doe dit via huisarts of dermatoloog , is echt gevaarlijk spul.

Denk wel dat het met schommelingen in je hormoonhuishouding te maken heeft. Vroeg het me af omdat ik de dosis vrij hoog vond (ken je kuurverleden niet, dus het kan ook best meevallen). Zou het even aanzien. Roa is niet echt een mild middel

so what ?
zelfs op een lage dosis is het heftig spul.

zonder advies van geneesheer of dermatoloog zou ik zelfs niet 1mg nemen.;)

Ik vind 'n 17aa gevaarlijker. Heb zelf 'n paar maanden op 80mg gezeten en ook 'n maand op 100mg, bloedwaarden waren ok, doe ik niet na met 'n twee maandjes 'n 17aa.

Ik suggereer hier trouwens niet mee dat het snoepjes zijn.

Laatst bewerkt:
Ik vind 'n 17aa gevaarlijker. Heb zelf 'n paar maanden op 80mg gezeten en ook 'n maand op 100mg, bloedwaarden waren ok, doe ik niet na met 'n twee maandjes 'n 17aa.

Ik suggereer hier trouwens niet mee dat het snoepjes zijn.
nee ik ook niet hoor maar jou dosis is ongeveer normale roa kuur voor iemand MET echt acne
acne van aas is in mij ogen zo weg met roa op lage dosis

blijft deze ook weg? na een maand nakuur + roa zal je hormoonhuishouding nog niet helemaal op orde zijn toch.

Als je aan roa gaat kun je beter ook eens daar info over zoeken.
Bijv. met roa onder de zon lopen is vragen om problemen enz..Ken de bijwerkingen van de roa voordat je er aan begint.
Heb het zelf nooit gebruikt, maar ken wel een aantal bijwerkingen van.

Je moet ook weten dat in het begin je acne erger gaat worden door roa gebruik, maar je kan beter zelf ff zoeken naar de bijwerkingen.

blijft deze ook weg? na een maand nakuur + roa zal je hormoonhuishouding nog niet helemaal op orde zijn toch.

klopt maar roa blijft tijdje in je lichaam en dus zal je er meschien wel een paar krijgen maar dat is echt minder als 5

bij mij werd me acne niet erger in het begin toen ik roa nam;)
en al die bijwerking zijn volgens vast gesteld op normaal dosis want ik kon prima in de zon lopen met 10a20mg

klopt maar roa blijft tijdje in je lichaam en dus zal je er meschien wel een paar krijgen maar dat is echt minder als 5

bij mij werd me acne niet erger in het begin toen ik roa nam;)
en al die bijwerking zijn volgens vast gesteld op normaal dosis want ik kon prima in de zon lopen met 10a20mg

Dat heb ik idd vaker gelezen. Maar de halvering tijd is 10-20 uur (volgens wiki)
zijn dan gewoon de bacteriën dood ofzo waardoor er amper acne ontstaat?

Vitamine b5

Terug
Naar boven