MuscleMeat

acneeeeee

BBwannabe

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Het is nu 1,5 week na mijn laatste test shot, en mijn rug/shouders zitten helemaal onder.
Ik weet dat acne normaal is na de kuur, maar heeft er iemand nog een goede tip om het te beperken?
Heeft er iemand ervaring met tretenoine creme?

• Topic Starter Topic Starter
Dat helpt nu niet :(

BBwannabe zei:

Dan moet je dus iets hebben wat de talgklieren schoon houd, en iets wat de huid goed ontsmet.
Het is eigenlijk heel simpel, smeer de plaatsen gewoon goed in met zout en wat zeep als je onder de does staat. Bij mij helpt dat wel aardig, want het is veel minder en ben wel tevreden zo. Ik heb er ook weleens "grote klis" van Vitelle bij gebruikt. Dat hielp wel maar ik moest er nogal veel (10 per dag) van innemen, en was dus best prijzig voor een paar pukkels. Er zitten er 60 in een potje voor 7,95 ùo. Bij de etos had ik het vandaan.

En gebruik dan zeepvrije zeep (geen grap).

Zeep kan niet zeepvrij zijn. :D

BBwannabe zei:
Het is nu 1,5 week na mijn laatste test shot, en mijn rug/shouders zitten helemaal onder.
Ik weet dat acne normaal is na de kuur, maar heeft er iemand nog een goede tip om het te beperken?
ik zou zelf gewoon douchen met scrub gel en je huid droog maken en dan goed reinigen met alcohol (70%) en dan in smeren met:sebo-calmyl-salicylic adcid (Lóreal pure zone compound 3!!)[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ik gebruik het zelf ook je kan ook heel die lijn kopen maar aleen deze zalf en een goede scrub en alcohol is al goed

SUC6 bro!!!

of je zorgt er gewoon voor dat je nakuur effectiever is. meestal begint het met HCG tijdens de kuur om atrophie tegen te gaan, vervolgens eindigen met een korte esther zodat je sneller kan beginnen met de nakuur.

Acne wordt puur veroorzaakt door schommelingen in test-levels. zodra je die onder controle hebt is acne minimaal.

BBwannabe zei:

tretenoine creme is geen wonder creme. Het zal enigzins werken maar geen 100%. Het zorgt er met name voor dat de puisten niet echt groot worden. Als je hele rug en schouders onderzitten dan heb je wel meteen 3 tubes nodig.

Vitamine b5 kan zeker nog wel werken, beter was gweest om het al tijdnes je kuur te gebruiken.

Ga gewoon even langs de huisarts. Let wel op als ie Roacutane wil voorschrijven. Dat is namelijk ook niet echt gezond voor je lever.

ScHrOeFjE zei:
Ik denk dat jij die groene zeep bedoelt hoe heet die shit nu ook al weer dood bacterien en is van algen gemaakt

Nee, denk je soms dat er 'achterlijk' op m'n voorhoofd staat? :D

Waar ik het over had is een soort hypoallergene zeep. Gewone zeep heeft een bepaalde zuurgraad die geloof ik dan niet echt handig is en daar heb je hier geen last mee. Ik gebruikte het vroeger (vroegah) altijd voor m'n gezicht en hielp goed tegen jeugdpuistjes. Geloof dat het iets van lactacyt heet oid.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx jongens.
Ik heb nu al het een en ander geprobeert (vanaf dag 1 van de kuur).
- Dove PH neutrale zeep.
- Nivea for men gezichtsreiniging met vitamine E en B5.
- benzoylperoxide
- Vitamine B5

Ik ben sinds gisteren begonnen met 100 mg spironolactone ED voor 6 weken. Het heeft een anti-androgene werking, wat dus ook tegen acne zou moeten helpen?

@ JFS, waar kocht je die hypoallergene zeep? Gewoon bij de drogist?

@ schroefje, 70%!! wtf :D. Ik zal die lijn eens bekijken van ze.

@ Patrick, ik ben nog niet met HCG begonnen. Vanavond zet ik voor het eerst 500 IU HCG.

Yep, maar ik zie dat je al PH-neutrale zeep gebruikt hebt, volgens mij is dat hetzelfde. Ik had het over zuurgraad en die wordt gemeten in PH-waarde dus.

JFS zei:
Nee, denk je soms dat er 'achterlijk' op m'n voorhoofd staat? :D

Waar ik het over had is een soort hypoallergene zeep. Gewone zeep heeft een bepaalde zuurgraad die geloof ik dan niet echt handig is en daar heb je hier geen last mee. Ik gebruikte het vroeger (vroegah) altijd voor m'n gezicht en hielp goed tegen jeugdpuistjes. Geloof dat het iets van lactacyt heet oid.
gehgeheghe lieve lactacyt is zeep die vrouwen gebruiken om hun geslachtdeel te reinigen [Abeelding niet meer beschikbaar]

ScHrOeFjE zei:
gehgeheghe lieve lactacyt is zeep die vrouwen gebruiken om hun geslachtdeel te reinigen [Abeelding niet meer beschikbaar]

Hahaha lactacyd zie ik inderdaad soms bij de vrouwtjes in de badkamer liggen.. voor zover ik weet is het alleen om de geslachtdeel van de vrouw te reinigen.. en het werkt goed :D ;)

Ik (en vele anderen) hebben anders wel goede ervaringen met tretinoin creme. Dit moet je ook absoluut verkiezen boven accutane en als je een goede huisarts hebt zal hij je dat ook veel eerder voorschrijven dan accutane. Accutane wordt gegeven bij mensen die al een lange tijd flinke acne hebben, niet bij mensen die acne na een kuurtje hebben (althans in mijn optiek).

Zelf heb ik tubes van 90 gr. tretinoin en daar doe ik zo'n 8 weken mee. Na 6 weken zal de creme beginnen te werken en waarschijnlijk werkt het wel goed genoeg voor jou om van je acne af te komen (als je er natuurlijk zelf voor zorgt dat je test levels constant zijn).

Johny zei:
Ik (en vele anderen) hebben anders wel goede ervaringen met tretinoin creme. Dit moet je ook absoluut verkiezen boven accutane en als je een goede huisarts hebt zal hij je dat ook veel eerder voorschrijven dan accutane. Accutane wordt gegeven bij mensen die al een lange tijd flinke acne hebben, niet bij mensen die acne na een kuurtje hebben (althans in mijn optiek).

Zelf heb ik tubes van 90 gr. tretinoin en daar doe ik zo'n 8 weken mee. Na 6 weken zal de creme beginnen te werken en waarschijnlijk werkt het wel goed genoeg voor jou om van je acne af te komen (als je er natuurlijk zelf voor zorgt dat je test levels constant zijn).

Iedereen reageert natuurlijk anders. Bij mij werkt treti-creme niet zo goed. Heb vroeger roacuttane gehad end at werkte wel. Maar idd zo als je zegt: tret-creme kan best voor puisten na een kuurtje helpen. Roaccutane is meer voor mensen die het erg hebben "van hun zelf".

Terug
Naar boven