MuscleMeat

acneeeeee

patrick zei:
of je zorgt er gewoon voor dat je nakuur effectiever is. meestal begint het met HCG tijdens de kuur om atrophie tegen te gaan, vervolgens eindigen met een korte esther zodat je sneller kan beginnen met de nakuur.

Acne wordt puur veroorzaakt door schommelingen in test-levels. zodra je die onder controle hebt is acne minimaal.
Hmm, ik heb daar ook last van. Zit dan niet aan de roids, maar toch. Ben pas 4 maanden bezig met bb'en, alleen de eerste 2 maanden nergens last van gehad, nu begint het opeens best erg te komen :( Schijnbaar helpen al die dingen zoals biergist niet zeggen ze, omdat acné niet van voeding komt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb die hele pure zone lijn gekocht hehe. Het is wijfenspul, maarja boeien. Als het werkt ben ik weer pimp.

Hmm, m'n kaaklijn zit nu ook helemaal onder. Niets helpt, ik ga zometeen wat alcohol langs mijn kaaklijn opbrengen. Of raden jullie dat af?

BBwannabe zei:
Hmm, m'n kaaklijn zit nu ook helemaal onder. Niets helpt, ik ga zometeen wat alcohol langs mijn kaaklijn opbrengen. Of raden jullie dat af?

Dat raad ik je af, heeft helemaal geen nut. Ga naar een huidtherapeut voor een paar acne behandelingen. Dat werkt gewoon het beste.

BBwannabe zei:

Ken gasten die ......alcohol 70% erop smeren. (op de .....moet nog iets staan maar weet de naam niet meer)

En hun zeggen dat het werkt......als ht goed is kunje het gewoon bij de apotheek halen.

Als je ff naar de huisatrs gaat zal hij je precies vertellen welke je moet hebben en misshcienheeft ie nog wel betere middeltjes. Gewoon ff aandringen dat het heel belangrijk voor je is en dat je er erg mee zit etc.

BBwannabe zei:

is helemaal geen dom idee als ik er veel last van heb is het meestal rug en schouders en dan doe ik ontsmettingsalcohol op een watje en ontvet de plaatsen waar er uitslag staat je zal versteld staan wat er aan het watje hangt en je huid is helemaal niet vet meer

Ik zou een zonnebankje proberen bro..daar droogt je huid lekker van uit..en zou al een hoop moeten verminderen bro..

Succes ermee!

D.W.

Ja zonnebank doe ik 2X in de week. Na hoeveel weken/maandan trok de acne bij jullie weg? Ik heb geen zin om met een acne rug/schouders over het strand te lopen :D.

Voor acne in je gezicht kun je bij de huisarts een verwijzing voor een huistherapeut krijgen. Je krijgt dan een groot aantal behandelingen vergoed. Dit zal al heel veel moeten schelen. Kun je daar ook meteen een zeepje kopen die de huid uit droogt (weet zo ff de naam niet) en eventueel een tubetje klei om nog eens extra uit te drogen. Die klei kun je ook op je rug gebruiken. Die zeep helpt erg goed, ik was elke avond voor het slapen gaan mijn gezicht met die zeep, en mijn haren natuurlijk ook(die gel waar je de hele nacht in ligt te rollebollen is nou niet bepaald bevorderlijk voor je huid).

Verder scheelt bij mij zelf tegen acne in je nek om niet meer tegen de haarrichting in te smeren en goede scheerschuim en scheermesjes te gebruiken. Suc6!

ik maak mijn gezicht nu sinds een paar dagen schoon met ontsmettingsalcohol (zoals k een paar post terug al noemde) en werkt perfect bij mij!!

Mijn huid is wel iets meer olie-achtig maar geen puistjes en nadat er 1 open gegaan is, ff erop klatsen en dan is ie zo weg.

Maar ik denk toch dat het niet echt goed is, dus ga volgende week maar even langs de dermatoloog.

Acne is gewoon lelijk als je het hebt. En niks lijkt er tegen te helpen. Het lijkt wel of alles wat je er op smeert maar kort werkt. Ik heb veel last van acne op mijn benen, ook als ik niks gebruik. Ik kreeg het ergste wel aardig weg als ik me waste met zout water, maar niet alles. Met clearasil ging eerst bijna alles weg, dus ik was blij. Nu na een week kan ik zoveel clearasil gebruiken als ik wil, maar het helpt totaal niet meer. Dit had ik ook met grote klis, biergist en cardiflor.
Het helpt allemaal geen reet dus.
Ik heb nu bij wat online steroiden-shops roaccutane gezien. Alleen is het afschuwelijk duur als je dat 3 maanden moet gebruiken. Het zal vast wel ergens goedkoper te krijgen zijn, maar dat heb ik nog niet gevonden. Daarom was ik benieuwd naar ervaringen van anderen, of het nou echt zo goed werkt, voordat ik wat ga bestellen.

lunatic zei:
Acne is gewoon lelijk als je het hebt. En niks lijkt er tegen te helpen. Het lijkt wel of alles wat je er op smeert maar kort werkt. Ik heb veel last van acne op mijn benen, ook als ik niks gebruik. Ik kreeg het ergste wel aardig weg als ik me waste met zout water, maar niet alles. Met clearasil ging eerst bijna alles weg, dus ik was blij. Nu na een week kan ik zoveel clearasil gebruiken als ik wil, maar het helpt totaal niet meer. Dit had ik ook met grote klis, biergist en cardiflor.
Het helpt allemaal geen reet dus.
Ik heb nu bij wat online steroiden-shops roaccutane gezien. Alleen is het afschuwelijk duur als je dat 3 maanden moet gebruiken. Het zal vast wel ergens goedkoper te krijgen zijn, maar dat heb ik nog niet gevonden. Daarom was ik benieuwd naar ervaringen van anderen, of het nou echt zo goed werkt, voordat ik wat ga bestellen.

ja die onlne shop ken ik 85 dolar voor 1 doosje van 30 tabs.

Als het echt zo erg is, ga naar de huisarts en vraag om een verwijsbrief voor de dermatoloog. Die weet vast wel raad, eventueel met roacutane.

Ik ben nu 26 jaar en heb wat een ellende met puisten gekend. Ik heb echt ALLES geprobeerd. Maar uiteindelijk werkte roaccutane het best.

Maar als je kuurt, dan verdwijnt die acne vanzelf weer hoor. Al die alcohol, zonnebanken drogen alleen je huid uit, waardoor je acne tijdelijk wegblijft, maar ja je huid zal, doordat die uitgedroogd is, veel meer talg aanmaken, waardoor het meestal erger terug komt.

Goed schoonmaken met water is voldoende, ik gebruik zelf een waslotion (zeepvrij) met een neutrale ph-waarde.
Probeer ook niet te heet te douchen en het allerbelangrijkte factor in mijn ogen is stress.

Terug
Naar boven