- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou ook wel een sexy willen verrichten op dat lichaam.We horen het vanzelf wel. Meestal wordt er wel sectie verricht op het lichaam
ik zou ook wel een sexy willen verrichten op dat lichaam.
---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------
Oehh ongepaste grap -.-
Ik zet in op en nacht met veel coke en na afloop iets te enthousiast met een opiaat of een ander analgeticum.

Wut??Dat vond ik nu 1 van de geilste meiden in de filmwereld. Vond haar echt het einde in Sin City en Don't Say A Word. Hoe is dit in godsnaam mogelijk dat zo iemand zo jong sterft.
![]()
Dit wordt zeker ook weer zoiets al Heath Ledger. Als ze dood zijn vinden we het zonde terwijl het normaal 13 in een dozijn acteurs/actrices waren en er zowat nooit over werd gepraat. Daarna worden het legendes.
Overigens toch erg dat iemand zo jong moet sterven, maar dat er weer een spektakel van wordt gemaakt...

Naast the Patriot & the Dark Knight, heeft hij dan nog noemenswaardige rollen gehad? Kom maar niet aan met zijn homofilm.
Bij the Dark Knight werd het ook volop gehyped, niet dat het een slechte rol was. Op het eerste gezicht had ik hem niet herkend.

1992Clowning Around-1997BlackrockToby Ackland1997PawsOberon199910 Things I Hate About YouPatrick Verona1999Two HandsJimmy2000The PatriotGabriel Martin2001A Knight's TaleSir William Thatcher/Naast the Patriot & the Dark Knight, heeft hij dan nog noemenswaardige rollen gehad? Kom maar niet aan met zijn homofilm.
Bij the Dark Knight werd het ook volop gehyped, niet dat het een slechte rol was. Op het eerste gezicht had ik hem niet herkend.
ze speelde het vriendinnetje van clive owen daar, op dat appartement waar die dronken agent met zijn vrienden binnen kwam vallen
1992Clowning Around-1997BlackrockToby Ackland1997PawsOberon199910 Things I Hate About YouPatrick Verona1999Two HandsJimmy2000The PatriotGabriel Martin2001A Knight's TaleSir William Thatcher/
Sir Ulrich von Lichtenstein of Gelderland2001Monster's BallSonny Grotowski2002The Four FeathersHarry Faversham2003Ned KellyNed Kelly2003The Order (aka The Sin Eater)Alex Bernier2005Lords of DogtownSkip2005The Brothers Grimm (film)Jacob Grimm2005Brokeback MountainEnnis Del Mar2005CasanovaGiacomo Casanova2006CandyDan2007I'm Not ThereRobbie Clark2008The Dark KnightThe Joker2009The Imaginarium of Doctor ParnassusTony

Wel eens gehoord van een dodelijke hartritmestoornis? De Spaanse voetballer Daniel Jarque is zaterdag aan een hartaanval overleden. De speler van 26 was met zijn ploeg Espanyol op trainingskamp in Italië, toen hij niet kwam opdagen voor het avondeten. Toen mensen op zijn kamer gingen kijken, vonden ze Jarque bewusteloos.
Er werd nog geprobeerd hem te reanimeren, maar dat is niet gelukt. Jarques collega's in de Spaanse competitie hebben geschokt gereageerd op zijn dood. Raùl, de aanvoerder van Real Madrid, noemde hem een groot speler en heeft zijn familie sterkte gewenst.
Dani Jarque was een verdediger die zijn hele carrriere voor Espanyol speelde, sinds zijn twaalfde. Hij was sinds dit seizoen aanvoerder van zijn ploeg.
Espanyol zou vandaag een vriendschappelijk wedstrijd tegen Bologna spelen, maar dat is afgelast. Het team vliegt vandaag terug naar Barcelona. Zaterdagavond hielden Arsenal en Valencia tijdens hun vriendschappelijke wedstrijd een minuut stilte voor de overleden speler. De spelers van Barcelona dragen vandaag zwarte armbanden tijdens hun duel tegen Chivas in San Francisco.
Bron NOS/ Sportweek

Het gerucht is dat ze diabetis had, maar je weet maar nooit. In de VS is alles meer schijn dan zijn.