MuscleMeat

Adobe Photoshop CS2 V9!!

• Topic Starter Topic Starter
Hij is getest door 31 verschillende nerds en hij werkt.

MightyDuck schijnt probs te hebben met de registratie online die meteen blacklist.

Ik kijk uit naar een retail ok? :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar blijft jouw banner DBC?
Alles is zelf gemaakt ik had er een animatie in willen doen, maar daar had ik geen zin meer in!

Illustrator CS voor T:
Code:
[url]http://download.adobe.com/pub/adobe/magic/illustrator/win/AI10try.exe[/url]

Serial: 1034-1238-1177-7177-0229-7472

Laatst bewerkt:
ReyMysterio zei:

Waar blijft jouw banner DBC?
Alles is zelf gemaakt ik had er een animatie in willen doen, maar daar had ik geen zin meer in!

Waar MIJN banner blijft? Hoezo MIJN banner? IK ben helemáál niet thuis in Adobe Photoshit, ik post alleen maar handy stuff. :roflol:

hij werkt perfect hoor.. jullie bakken d'r niks van :D

Stelletje n00b-losers. En maar commentaar hebben. Fok off to Fok!

DBC01 zei:
Waar MIJN banner blijft? Hoezo MIJN banner? IK ben helemáál niet thuis in Adobe Photoshit, ik post alleen maar handy stuff. :roflol:

Wie is hier nu de Nerd?
Iets te grote mond dus over PS 5, Pentium 1 enz,enz!

Op GFX gebied hoef ik weinig te bewijzen!
Je reactie over dat je niks van PS snapt vind ik veel leuker dus je bent zelf ook een NooB :D

Ik loop jou lekker te fokken want het zal mij wat :D

Waar het mij om ging is dat mensen commentaar hebben op het feit dat iemand een programma post. Als je het niet wil hebben dan hoeft dat toch ook niet?
Wees blij dat er iemand de moeite neemt om wat te posten.

Ga nu maar es een mooie banner voor mij maken als dank! :D

damn die reymysterio probeert zich in elk topic te bewijzen joh. hij zal wel een klein pikkie hebben :D

hier, een paar van mijn gfx's.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Je bent niet de enige die wat photoshopped, en je bent zeker niet zo goed als dat je beweert ;)

@dbc: Tnx for another release :p

DBC01 zei:
Ik loop jou lekker te fokken want het zal mij wat :D

Waar het mij om ging is dat mensen commentaar hebben op het feit dat iemand een programma post. Als je het niet wil hebben dan hoeft dat toch ook niet?
Wees blij dat er iemand de moeite neemt om wat te posten.

Ga nu maar es een mooie banner voor mij maken als dank! :D

Ik stelde een normale vraag als je gewoon had gezegd daar weet ik niks van was het klaar geweest! Maar je reactie is van iemand die een lijntje moet scoren opgefokt en met 1 doel in ogen en dat is een ----------------------tje

The Rock zei:
damn die reymysterio probeert zich in elk topic te bewijzen joh. hij zal wel een klein pikkie hebben :D

hier, een paar van mijn gfx's.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Je bent niet de enige die wat photoshopped, en je bent zeker niet zo goed als dat je beweert ;)

Hehe mede wrestling fan doe je ook animaties?
Zoals:

en tributes zoals:

En de betere banners staan wel op GFX site's

nee heb nog nooit animaties gemaakt. ben alleen aant photoshoppen geweest. nu al een hele tijd niks meer mee gedaan. Ik had iets van 80 banners gemaakt, maar ben er veel kwijt. format c: enzo :p en niet geupload ergens. vroeger kwam ik altijd op The Sledgehammer forums, maar het is daar nu superdood, als het uberhaupt nog bestaat :) deed vroeger ook auto's modden in photoshop. stationwagens maakte ik coupé's van enzo, en dan vervolgens verlagen, andere onderdelen enzo..je kent het wel :) Nu echt al een jaar niet gephotoshopped ofzo :D

Mysterio@work:

The Rock zei:
nee heb nog nooit animaties gemaakt. ben alleen aant photoshoppen geweest. nu al een hele tijd niks meer mee gedaan. Ik had iets van 80 banners gemaakt, maar ben er veel kwijt. format c: enzo :p en niet geupload ergens. vroeger kwam ik altijd op The Sledgehammer forums, maar het is daar nu superdood, als het uberhaupt nog bestaat :) deed vroeger ook auto's modden in photoshop. stationwagens maakte ik coupé's van enzo, en dan vervolgens verlagen, andere onderdelen enzo..je kent het wel :) Nu echt al een jaar niet gephotoshopped ofzo :D

Ik beperk mij meer tot avaters ( voor een wrestling-site Nederlandstalig overigens )
Banners
soms een wall paper ( grote oppervlakken vind ik persoonlijk niet zo )
En soms eens een battle op een GFX forum 1 ervan is wegens geouwehoer gesloten en daar vermaakte ik mij wel.
( Heb aan een kleine 40 battles meegedaan en 28 ervan gewonnen in de categorieen Tech, Anime, Abstract, vrij ontwerp en Spooky )

bij mij komt ook een error..

:eek:

sorry het moest snel, ziet er niet uit :D

Terug
Naar boven