El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ReyMysterio zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Waar blijft jouw banner DBC?
Alles is zelf gemaakt ik had er een animatie in willen doen, maar daar had ik geen zin meer in!

DBC01 zei:Waar MIJN banner blijft? Hoezo MIJN banner? IK ben helemáál niet thuis in Adobe Photoshit, ik post alleen maar handy stuff.![]()
ReyMysterio zei:Wie is hier nu de Nerd?
Iets te grote mond dus over PS 5, Pentium 1 enz,enz!

DBC01 zei:Ik loop jou lekker te fokken want het zal mij wat
Waar het mij om ging is dat mensen commentaar hebben op het feit dat iemand een programma post. Als je het niet wil hebben dan hoeft dat toch ook niet?
Wees blij dat er iemand de moeite neemt om wat te posten.
Ga nu maar es een mooie banner voor mij maken als dank!![]()
The Rock zei:damn die reymysterio probeert zich in elk topic te bewijzen joh. hij zal wel een klein pikkie hebben
hier, een paar van mijn gfx's.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je bent niet de enige die wat photoshopped, en je bent zeker niet zo goed als dat je beweert![]()
en niet geupload ergens. vroeger kwam ik altijd op The Sledgehammer forums, maar het is daar nu superdood, als het uberhaupt nog bestaat
deed vroeger ook auto's modden in photoshop. stationwagens maakte ik coupé's van enzo, en dan vervolgens verlagen, andere onderdelen enzo..je kent het wel
Nu echt al een jaar niet gephotoshopped ofzo 
The Rock zei:nee heb nog nooit animaties gemaakt. ben alleen aant photoshoppen geweest. nu al een hele tijd niks meer mee gedaan. Ik had iets van 80 banners gemaakt, maar ben er veel kwijt. format c: enzoen niet geupload ergens. vroeger kwam ik altijd op The Sledgehammer forums, maar het is daar nu superdood, als het uberhaupt nog bestaat
deed vroeger ook auto's modden in photoshop. stationwagens maakte ik coupé's van enzo, en dan vervolgens verlagen, andere onderdelen enzo..je kent het wel
Nu echt al een jaar niet gephotoshopped ofzo
![]()