stefferke zei:Mooi antwoordt, maar geeft toch een teken van het is maar mijn vriendin en als het uit is dan is het zo. dus het is niet echt je ware, als ze wat sterker en zelfzekerder in haar schoenen stond dan was je relatie idd wat gemakkelijker en kon ze jou ook eens laten voelen -als je haar echt graag ziet tenminste- hoe het is als iemand je onnodig jaloers begint te maken en het bloed onder je nagels pest met dit soort shit. probeer eens een week/2 weken niet over andere vrouwen te praten of over die lady's uit de fitness..je zal merken dat er geen enkele ruzie meer is. In je gedachten mag alles maar het hoeft toch niet telkens bevestigt te worden van "het is toch een lekker wijfie, sweetheart!"doe dat tegen je maten als uitlaatklep. wat je zegt over "ik chat nog met mijn exvriendin", tjah neen dat doe je gewoon niet als je er eens over nadenkt.![]()
grtz
Wel daar let ik erg op hoor. Na 9 maand weet ik intussen al een beetje wanneer ik best zwijg. Ik zeg helemaal niks meer over andere grieten want ze denkt toch altijd dat er meer achter zit. Niet dat ik het ervoor al veel deed maar ik let er nu nog meer op. Ik ben wel vanzin wat meer te zeggen dat ze er goed uitziet om haar onzekerheid een beetje op te schroeven. Of ze mn ware is? Ik denk het wel. Ik heb uit vorige relaties kunnen uitmaken dat ik niet perse stapel moet lopen van iemand tijdens een relatie want ik voelde pas de pijn als ik die persoon kwijt was. Als ze haar bitsigheid en jaloersheid wat in toom kan houden lukt het wel, ik heb haar al gezegd dat ze er moet op letten en ze heeft zelf al toegegeven dat ze er moet aan werken