AndroidHealthClinic

advies 1e injectable kuur

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik ben van plan om n eerste injectable kuur te doen in Juli.

Test. enanth en boldenone, nu vroeg ik me af of het, aangezien het de 1e keer is, niet verstandiger is om test.enanth only te doen en dan evt laatste 4 wkn winstrol erbij??

Dit met oog op 'meer is niet altijd beter in t begin'.

Ik was anders van plan:

week 1: 500 mg sustanon (verdeeld) en 200 mg boldenone
week 2 - 10 : 500 mg test enanth en 200 mg boldenone
week 12 - 15: nakuur

Mocht dit 'overdone' zijn als 1 kuur dan zou ik volgende doen:

week 1: 500 mg sustanon, 250 mg test enanth.
week 2-10 : 500 mg test enanth.
week 7 - 10 :winstrol tabs 30 a 40 mg/dag
week 12-15 nakuur

ja ik ben en blijf van menig dat een beginner gewoon weg nog geen test nodig heeft en dit beter vor een latere kuur kan bewaren

Ik zou je aanraden

week 1-10 200 mg boldenone
week 1-6 30 mg d-boll
weel 6-10 50 mg winstrol om de dag

En als je toch perse voor de test wilt gaan

week 1-4 250 mg sustanon
week 5-10 250 mg test enanthate
week 5-10 50 mg winstrol om de dag of 30mg tabs per dag.

Icm een goed dieet kan je met beide van deze kuuren een zeer goed resultaat halen zonder gelijk te gek te gaan doen.

waarom winstrol tabs?

week 1-4 250 mg sustanon

Die test van week 5-10 na Sust heeft geen enkel nut.
Voordat die test erin knalt zijn we 2 weken verder, terwijl de Sust dan al lang z'n beste tijd heeft gehad. Beter om door te gaan met Sustanon, de hele kuur.

En haal die Dbol eruit, geen gedonder met 6 weken een oral die je niks kwalitatiefs opbrengt. Zonde van je geld en het doet geen goed, helemaal niks.
Van de Sust krijg je al genoeg waterretentie, moet dat met die dbol nogeens extra aangewakkerd? ???

Chemical zei:
ja ik ben en blijf van menig dat een beginner gewoon weg nog geen test nodig heeft en dit beter vor een latere kuur kan bewaren

Ik zou je aanraden

week 1-6 30 mg d-boll
weel 6-10 50 mg winstrol om de dag

En als je toch perse voor de test wilt gaan

week 1-4 250 mg sustanon

Icm een goed dieet kan je met beide van deze kuuren een zeer goed resultaat halen zonder gelijk te gek te gaan doen.

Waarom die test enth in week 5 ? Zou je die niet beter in week 3 al zetten en voor die tijd iets meer boldenone nemen bijv 400mg boldenone 250 sust en dan vanaf week 3 200mg boldenone en die test er bij zetten en dan in week 5 de sust weglaten ? Lijkt me toch dat hij anders van week 5 tot week 7 ongeveer een daling heeft voor de test goed werkt ? Je wil em vol puisten ofzo :D

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Die test van week 5-10 na Sust heeft geen enkel nut.
Voordat die test erin knalt zijn we 2 weken verder, terwijl de Sust dan al lang z'n beste tijd heeft gehad. Beter om door te gaan met Sustanon, de hele kuur.

En haal die Dbol eruit, geen gedonder met 6 weken een oral die je niks kwalitatiefs opbrengt. Zonde van je geld en het doet geen goed, helemaal niks.
Van de Sust krijg je al genoeg waterretentie, moet dat met die dbol nogeens extra aangewakkerd? ???

dbol was ik sowieso niet van plan erbij te nemen....mss in n latere kuur als opstarter, maar dan hooguit 3 a 4 wkn.

Wat ik zo allemaal aan de hand van de reacties begrijp is dat ik evt wel, of op sust verder kan gaan gedurende de kuur, of 1e 4 weken sust en dan in de 2e week beginnen met test enanth. Zodat de spiegels niet teveel gaan schommelen.

Terug
Naar boven