AndroidHealthClinic

Advies 2e kuur

99NiNE

Cool Novice
Waardering
0
Mijn eerste kuur was 10 weeken test-e 500mg met als kickstart 40mg turinabol (wat niks uithaalde) op 4 weeken
Wegens een operatie vroegtijdig moeten stoppen en door het niet kunnen eten / voldoende eten te krijgen in het ziekenhuis zijn de gewonnen kilo's er ook weer zo vanaf :(
Daarom wil ik graag een kuur gaan doen voor kwaliteids massa. Zelf zat ik aan een paar opties te denken namelijk;

Optie 1
1 - 12: Test-E 500MG
1 - 10: Mast-E 400MG
4 - 12: Proviron 50MG ed
8 - 12: Winstrol 50MG ed (Orals)

Optie 2
1 - 10: Tren-E 200MG
1 - 10: Proviron 25MG ed

Optie 3
1 - 10: Mast-E 600MG
6 - 10: Winstrol 50MG ed (orals)

Nakuur; 4 weeken Nolva op 20mg ed

Ik kies voor de laatse weken winstrol om harder/droger uit de kuur te komen ipv als kick start te gebruiken, daar heb ik geen meerwaarde bij.

Zelf zit ik vaak aan Optie 1 te denken.
Maar misschien adviezeren jullie me wel een andere optie of hebben jullie beter ideen?

optie 1 ziet er goed uit hoor.

je zou evt kunnen overwegen om de mast door tren-e te vervangen. gaat je meer gains geven en zal ook flink bijdragen aan evt. vet verliezen.

optie 1 lijkt mij wel het lekkerste

• Topic Starter Topic Starter
optie 1 ziet er goed uit hoor.

je zou evt kunnen overwegen om de mast door tren-e te vervangen. gaat je meer gains geven en zal ook flink bijdragen aan evt. vet verliezen.
Ja maar gaat dat niet teveel vocht met zich mee nemen en is tren niet wat zwaar want het is pas me 2de kuur.. En stel ik zou mast door tren vervangen, dan gewoon licht beginnen kijken wat het doet op 200mg?

mja, zwaar zwaar...wat is zwaar.. ik denk dat tren-e op 400mg best wel meevalt. je zal *vermoedelijk* wel meer sides als met mast gaan ervaren, maar daar staan veel betere gains tegenover.

en wat betreft vocht... van tren zal je geen vocht vasthouden. en als je bang bent voor vocht van de test die je nu eventueel niet indamt door de mast, zou je kunnen overwegen eerder met de proviron te starten.

Ja maar gaat dat niet teveel vocht met zich mee nemen en is tren niet wat zwaar want het is pas me 2de kuur.. En stel ik zou mast door tren vervangen, dan gewoon licht beginnen kijken wat het doet op 200mg?

Ik zou voor optie 1 gaan. 3de kuur kan je dan tren pakken.
Optie 1 lijkt me lekker om je doel te bereiken.

Bedankt Rusher!
Ik zal eens wat informatie zoeken over tren, wat de sides zijn en dan kijk ik even of ik die ga vervangen voor mast.. Ik wou pas later starten met proviron omdat ik las dat je deze ook niet al te lang mag gebruiken ivm vochtophoping en kans op (lichte) schade aan de lever (http://www.consumed.nl/bijsluiters/2050/Proviron)

voor de beeldvorming: proviron is vergeleken met je winny mild voor de lever.

lees je idd goed in :thumbs:

Na een vlugge research toch besloten om nog geen tren te gebruiken... toch nog een beetje te vroeg voor denk ik. Het word optie 1 zoals hier onder beschreven;
1 - 12: Test-E 500MG
1 - 12: Proviron 25MG ED
8 - 12: Winstrol 50MG ED

Bedankt voor de vlugge reacties :thumbs:

goed dat je je eigen plan trekt, succes ermee!

goede keuze om tren te bewaren voor eventuele latere kuren. Het kan namelijk toch vrij heftig ervaren worden. Vooral de trensomnia en het nachtelijke zweten zijn niet altijd even plesant. Zeker als je een ader raakt is tren niet lekker hehe.

Terug
Naar boven