Weezy F
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 10%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zelfde recept als altijd, voeding+training..
waarom kuren met dianabol als je wilt cutten?
had je beter iets van primo kunnen pakken, of winny..
is dit je eerste kuur btw? zou er in dat geval sowieso niets meer bij zetten.
Zoals ik al via pm heb gezegd. Niet gaan cutten om het einde van je kuur want dat is echt zonde van je massa.
Doe de volgende kuur 250 test e + een droog middel zoals bold/primo/tren/mast en maak jezelf dan shredded
Aangezien je pas drie weken bezig bent kan je nog prima gaan cutten. Nu beginnen en niet op het einde van je kuur.
Alleen mn voeding aanpassen? Of ook cardio erbij gaan doen nu? Of is dit niet nodig als ik mn kh verlaag? En het aantal reps tijden de krachttraining gewoon tussen de 6-8 houden?
Hoeveel kcal moet ik nog blijven zitten om ook nog massa erbij te krijgen?
Dit moment ben ik aan t cleanbulken en zit ik op 4100 kcal - 375g eiwit - 366g kh - 125g vet
Onderhoud = ~3300kcal
Wat zou een goede verhouding zijn voor mij dan nu in eiwit - kh - vetten ?
gewoon cutten zoals normaal ook word gedaan, basic info hoor je toch wel te weten als je gaat kuren.
800 kcals boven onderhoud eten noem ik ook geen cleanbulk..
Maak verder een keuze, bulken of cutten..massa pakken en vet verliezen is lastig en teleurstellend, ook als je aan het kuren bent. Snap niet dat je jouw plan niet al getrokken had alvorens je kuur van start ging.
Ik weet wel hoe ik moet cutten maar aangezien ik aan de aas ben dacht ik dat het misschien anders zou moeten? En normaal pak ik cardio erbij maar als ik nu mn kh naar <50 gram gooi is t dan niet teveel van t goeie als ik ook nog cardio ga doen? Wanneer noem je het wel een cleanbulk dan? Ik eet alleen maar schoon eten.. Of mag ik met cleanbulk maximaal 500 kcal boven onderhoud eten?