MuscleMeat

Advies droger/harder uit kuur komen

zelfde recept als altijd, voeding+training..
waarom kuren met dianabol als je wilt cutten?
had je beter iets van primo kunnen pakken, of winny..

is dit je eerste kuur btw? zou er in dat geval sowieso niets meer bij zetten.

Laatst bewerkt:
Zoals ik al via pm heb gezegd. Niet gaan cutten om het einde van je kuur want dat is echt zonde van je massa.
Doe de volgende kuur 250 test e + een droog middel zoals bold/primo/tren/mast en maak jezelf dan shredded

Aangezien je pas drie weken bezig bent kan je nog prima gaan cutten. Nu beginnen en niet op het einde van je kuur.

• Topic Starter Topic Starter
zelfde recept als altijd, voeding+training..
waarom kuren met dianabol als je wilt cutten?
had je beter iets van primo kunnen pakken, of winny..

is dit je eerste kuur btw? zou er in dat geval sowieso niets meer bij zetten.

Keuze voor dbol heb ik gedaan puur omdat ik wou voelen hoe ik er op reageer.

Mn eerste kuur was 6 weken winny only 50mg pd en 2 weken nakuur nolva 20mg pd
Wilde kijken hoe ik erop reageerde voordat ik begon met prikken. Nu dus over gegaan op mn eerste inject kuur en de dbol gepakt om te kijken hoe ik erop reageer.

Zoals ik al via pm heb gezegd. Niet gaan cutten om het einde van je kuur want dat is echt zonde van je massa.
Doe de volgende kuur 250 test e + een droog middel zoals bold/primo/tren/mast en maak jezelf dan shredded

Ik heb geen pm ontvangen?
Tja dat zou ook kunnen alleen is tegen die tijd de zomer alweer voorbij dus dacht als ik misschien nu nog een beetje mn schema en kuur kan omgooien en meer gericht op lager vetpercentage + iets voller en meer massa, dan kan ik vervolgens na de zomer weer meer een massa kuur doen en sta ik er de zomer toch netjes bij. Maar het is idd wel mn eerste inject kuur en het schijnt dat je dan vaak de meeste massa gains kan maken als ik het goed gelezen heb?

.

Laatst bewerkt:
Alleen mn voeding aanpassen? Of ook cardio erbij gaan doen nu? Of is dit niet nodig als ik mn kh verlaag? En het aantal reps tijden de krachttraining gewoon tussen de 6-8 houden?

Hoeveel kcal moet ik nog blijven zitten om ook nog massa erbij te krijgen?
Dit moment ben ik aan t cleanbulken en zit ik op 4100 kcal - 375g eiwit - 366g kh - 125g vet
Onderhoud = ~3300kcal
Wat zou een goede verhouding zijn voor mij dan nu in eiwit - kh - vetten ?

gewoon cutten zoals normaal ook word gedaan, basic info hoor je toch wel te weten als je gaat kuren.
800 kcals boven onderhoud eten noem ik ook geen cleanbulk..

Maak verder een keuze, bulken of cutten..massa pakken en vet verliezen is lastig en teleurstellend, ook als je aan het kuren bent. Snap niet dat je jouw plan niet al getrokken had alvorens je kuur van start ging.

gewoon cutten zoals normaal ook word gedaan, basic info hoor je toch wel te weten als je gaat kuren.
800 kcals boven onderhoud eten noem ik ook geen cleanbulk..

Maak verder een keuze, bulken of cutten..massa pakken en vet verliezen is lastig en teleurstellend, ook als je aan het kuren bent. Snap niet dat je jouw plan niet al getrokken had alvorens je kuur van start ging.

Ik weet wel hoe ik moet cutten maar aangezien ik aan de aas ben dacht ik dat het misschien anders zou moeten? En normaal pak ik cardio erbij maar als ik nu mn kh naar <50 gram gooi is t dan niet teveel van t goeie als ik ook nog cardio ga doen? Wanneer noem je het wel een cleanbulk dan? Ik eet alleen maar schoon eten.. Of mag ik met cleanbulk maximaal 500 kcal boven onderhoud eten?

Ik weet wel hoe ik moet cutten maar aangezien ik aan de aas ben dacht ik dat het misschien anders zou moeten? En normaal pak ik cardio erbij maar als ik nu mn kh naar <50 gram gooi is t dan niet teveel van t goeie als ik ook nog cardio ga doen? Wanneer noem je het wel een cleanbulk dan? Ik eet alleen maar schoon eten.. Of mag ik met cleanbulk maximaal 500 kcal boven onderhoud eten?

Cutten is cutten, AAS is in dat geval een hulpmiddel om je vvm vast te houden. Aangezien je weet hoe je moet cutten zou ik dit soort vragen niet van je verwachten. Als jij je carbs omlaag gooit, gooi je jouw vetten omhoog neem ik aan. Of je cardio moet toevoegen is afhankelijk van je calorie inname.
Of je nou 'schoon' eet of niet, een cleanbulk noem ik pas een cleanbulk als je een klein overschot hebt aan kcals, 500 is dan al te veel. Denk eerder aan 150-300 kcals. Als ik je nog een tip mag meegeven, lees je wat meer in.. kuren en aankloten is gewoon niet verstandig, levert je uiteindelijk niets op.

Terug
Naar boven