XXL Nutrition

advies eerste kuur (geen only kuur!)

getripped

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Hallo bodybuilder,

Over enkele maanden ben ik 20 en wil ik mijn eerste kuurtje gaan zetten. Ik hoor graag van jullie opmerkingen goed of slecht. Hier wat ik ongeveer in gedachten had.

week 1/4
dianabol 40mg ed

week 1/10
test enathaat 500mg ew

week 1/8
Deca durabolin 500mg ew

Mijn verwachtingen: 6-8 kilo overgebleven massa erbij.
Zijn deze verwachtingen reeel icm de juiste voeding en training?

Graag wil ik van jullie horen welke merk ik het best voor welk middeltje kan gebruiken. En ook over de nakuur ben ik nog niet helemaal uit, ik wou eerst gewoon een week na de laatste injectie beginnen met nolva op 20mg per dag voor ca 3/4 weken. Nu heb ik een artikel op thinksteroids.com gelezen dat vrij negatief was over nolvadex vooral dat het verouderd is en er veel betere nakuurmiddelen zijn.

Dit was ongeveer mijn eerste kuur, maar dan zonder de diana erbij. Je zal wel goed gainen, maar een 5-6 kg droge massa moet wel lukken. Waarschijnlijk kom je meer bij, maar daar zit vocht en vet bij.

Ja lees REGELS!

Topic Lock.jpg - 33942

Geen only? Dom want op test alleen gain je heel goed en kan je zien wat dat aantal voor je doet met bijwerkingen. Als je namelijk op test gyno krijgt hoef je test deca dia al helemaaaaal niet te proberen.

hangt er beetje van af flip van hout. ik gain nie zo goed op test-only maar op deca-test weer wel lekker...

is het zeg maar alleen j4ck en mij opgevallen dat meneer 19 is, en als die begint te gebruiken nog 20 is, en meteen 3 AAS erin gooit! daarnaast niet de boordregels kent en ook nog eens naar merken vraag? ik weet dat t behulp zaam is aangezien hij het toch wilt gaan gebruiken ondanks zijn situatie (maar hem alleen om deze reden helpen omdat hij het TOCH doet is nogsteeds niet gerechtvaardigd). ik wed dat hij nog geen eens 2 jaar ervaring achter de rug heeft.. zijn natuurlijke test levels zijn nu juist sky rocking en hij wilt het handmatig stil leggen. ik vind dat jullie verrantwoordelijk moeten zijn en hem DE JUISTE hulp en info moeten geven en hem aas sowieso 100% af te raden. het zou beter zijn als mensen hem op de feiten zouden drukken door hem eerst gewoon naar de juiste sticky's door te verwijzen. dus bij deze:

Gozer ga je inlezen over juiste training, voeding, rust, supplementen en dan pas over AAS. en begin over 5 jaar te gebruiken/(denken aan aas) dan ben je er klaar voor naar mijn mening ;)

nu ben jij nog een groentje ook al train je sinds je 12de, en ben je in de groei. dit wil je niet verpesten man.

sowieso zelf weten, maar de juiste info voor jou is wat ik jou net heb gegeven, kijk er maar zelf naar, tis jou lichaam.

je bent 1m85 76kg en dan al gaan kuren is zonde!
je kan nog heel veel massa erbij kweken als je het wil.
ik kan zeggen wat ik wil maar je gaat toch wel kuren, ik zou het alleen op testo only doen.
Waarom? omdat je alleen daar al mooie en schone kg's kan pakken mits je voeding oké is..
testo gwn 500mg ew en dit blijft toch niet bij je 1e kuur en je kan altijd nog de kuur erna deca pakken

• Topic Starter Topic Starter
oow krijgen we de 'je bent nog niet zwaar genoeg' comments weer. wie zeg tdat dat mijn gewicht is, ik hou dat niet bij hier. ik weeg nu zo'n 81. maar goed elk commentaar is welkom :) maar iig, een vriend van mij heeft een test only kuurtje gedaan en ik vond ze resultaten bagger, kracht was wel erg goed vooruit gegaan moet ik zeggen.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 22:23 ----------

is het zeg maar alleen j4ck en mij opgevallen dat meneer 19 is, en als die begint te gebruiken nog 20 is, en meteen 3 AAS erin gooit! daarnaast niet de boordregels kent en ook nog eens naar merken vraag? ik weet dat t behulp zaam is aangezien hij het toch wilt gaan gebruiken ondanks zijn situatie (maar hem alleen om deze reden helpen omdat hij het TOCH doet is nogsteeds niet gerechtvaardigd). ik wed dat hij nog geen eens 2 jaar ervaring achter de rug heeft.. zijn natuurlijke test levels zijn nu juist sky rocking en hij wilt het handmatig stil leggen. ik vind dat jullie verrantwoordelijk moeten zijn en hem DE JUISTE hulp en info moeten geven en hem aas sowieso 100% af te raden. het zou beter zijn als mensen hem op de feiten zouden drukken door hem eerst gewoon naar de juiste sticky's door te verwijzen. dus bij deze:

Gozer ga je inlezen over juiste training, voeding, rust, supplementen en dan pas over AAS. en begin over 5 jaar te gebruiken/(denken aan aas) dan ben je er klaar voor naar mijn mening ;)

nu ben jij nog een groentje ook al train je sinds je 12de, en ben je in de groei. dit wil je niet verpesten man.

sowieso zelf weten, maar de juiste info voor jou is wat ik jou net heb gegeven, kijk er maar zelf naar, tis jou lichaam.

tegen de tijd dat ik ga kuren train ik zo'n 2 en half jaar serieus. toen ik begon woog ik ongeveer 65kilo, erg ecto dus. Maar ik groeie allang niet meer ;) ben al 3 jaar lang 1.85

oow krijgen we de 'je bent nog niet zwaar genoeg' comments weer. wie zeg tdat dat mijn gewicht is, ik hou dat niet bij hier. ik weeg nu zo'n 81. maar goed elk commentaar is welkom :) maar iig, een vriend van mij heeft een test only kuurtje gedaan en ik vond ze resultaten bagger, kracht was wel erg goed vooruit gegaan moet ik zeggen.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 22:23 ----------

tegen de tijd dat ik ga kuren train ik zo'n 2 en half jaar serieus. toen ik begon woog ik ongeveer 65kilo, erg ecto dus. Maar ik groeie allang niet meer ;) ben al 3 jaar lang 1.85

men bedoelt groeien in de zin van spiermassa :) en niet in lengte ;) :eek:

• Topic Starter Topic Starter
oow haha oke, het punt is ook, dat ik halverwege volgend jaar ga beginnen bij het leger (pantserinfanterie) , en dus goed in vorm wil zijn ghehehe. urinetest etc heb ik allang gehad.

mits je goede voeding hebt is testo only kuur erg goed, die extra gear is nergens voor nodig

Test 500,deca 200 is ruim voldoende voor een eerste kuurtje,nakuur nolva 20 mg 4weken lang,2 weken na laatste injectie.veel succes!

Gewoon test 500 en eet goed. Begin gewoon simpel en ontdek stapsgewijs hoe je op elk van de middelen reageert. Als je maar wat aankloot maakt het niet uit, heb je echter serieuze bedoelingen, pak het dan ook serieus aan. Teveel eendagsvliegen die een keertje "buf" willen zijn.

Terug
Naar boven