MuscleMeat

Advies eerste kuur

mikebv

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
16
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Beste Bbers,

Laat ik mijzelf eerst eens voorstellen ik ben M, 25 jaar 172cm, 75kg, 14%, en train nu al 5/6jaar, ik heb in het verleden 3jaar geleden wel eens een kuur geprobeerd, “test-e dbol”. Wat niet echt lekker uit pakte.
In de eerste 2 weken begon ik al gevoelige tepels en schijven onder de tepels te krijgen, “Gyno” dit schrikte mij aardig af en ben toen ook gestopt met de kuur wat ik aardig klo*te vond, Ik weet nu dus dat ik gyno gevoelig ben.

Nu ben ik weer 3 jaar verder en wil ik het toch weer eens gaan proberen maar met iets meer kennis dan dat ik toen had!

Wat raden jullie mij aan voor een mooie clean bulk kuur met weinig aanmaak van het oestrogeen.?

Al vast bedankt! Grtz M

Wat denk je dat anavar jou gaat brengen dan? Op hoe veel wil je dat gebruiken? Een serieuze bulkkuur met anavar heeft ook gewoon sides hoor en het resultaat is niet wat je hoopt.

Waarom niet gewoon weer je test-e met dianabol en een oestrogeenremmer? Dat was ook wat je eerst in gedachten had, dat had een reden neem ik aan?

• Topic Starter Topic Starter
Wat denk je dat anavar jou gaat brengen dan? Op hoe veel wil je dat gebruiken? Een serieuze bulkkuur met anavar heeft ook gewoon sides hoor en het resultaat is niet wat je hoopt.

Waarom niet gewoon weer je test-e met dianabol en een oestrogeenremmer? Dat was ook wat je eerst in gedachten had, dat had een reden neem ik aan?

Was de kuur die ik eigenlijk wou doen klopt, maar door die gyno die opzette ben ik hiermee gestopt.. ik zit nog een beetje te oriënteren wat nou het beste zal zijn, daarom dit topicje om te kijken hoe de iets meer ervaren personen hier over denken

Anavar kan er ook nog bij idd, maar niet perse nodig.

Idd test/mast of test/dia maar als je gyno gevoelig bent bespreek het ff met je dokter. Veel dokters keuren AAS niet goed kunnen ze ook niks aan doen. Maar bespreek met hem of hij je in ieder geval een aromatase inhibiter kan voorschrijven. Een beetje dokter denkt wel met je mee. Ik zou zelf voor anastrozol gaan omdat dit medicijn ervoor zorgt dat je testosteron in eerste instantie niet wordt omgezet dus houdt je meer vrije test over waar daarentegen tamoxifen het lichaam eerst toelaat om test om te zetten en het dan pas onderdrukt=minder vrije test. Veel succes!

500mg test pw als je last krijgt van je tepels arimidex nemen, beginnen met 0.25mg om de dag ander 0.25 per dag en als dat niet werkt 0.5mg per dag etc maar het lijkt me heel sterk dat je zoveel nodig hebt. Je kan ook kijken of proviron helpt ipv een ai en dan gwn 50mg proviron per dag de hele kuur. En de volgdende keer je beter inlezen, dbol aromatiseert zwaaar dus altijd een anti oestrogeen achter de hand hebben als je ooit aan de dbol gaat. Eigenlijk moet je dat gewoon altijd hebben liggen als je test of wat dan ook gaat gebruiken

Idd test/mast of test/dia maar als je gyno gevoelig bent bespreek het ff met je dokter. Veel dokters keuren AAS niet goed kunnen ze ook niks aan doen. Maar bespreek met hem of hij je in ieder geval een aromatase inhibiter kan voorschrijven. Een beetje dokter denkt wel met je mee. Ik zou zelf voor anastrozol gaan omdat dit medicijn ervoor zorgt dat je testosteron in eerste instantie niet wordt omgezet dus houdt je meer vrije test over waar daarentegen tamoxifen het lichaam eerst toelaat om test om te zetten en het dan pas onderdrukt=minder vrije test. Veel succes!
Nee.

Test mast zoals al is gezegd op 300test en 200mast.
Lijkt me genoeg voor eerste kuur

Hoe hoog was je test dia dosering drie jaar terug

Terug
Naar boven