MuscleMeat

Advies en kritiek

Cookcook

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Hallo ik ben al wat jaartjes te vinden in de sportschool maar de laatste jaar ben ik serieus met voeding bezig.
Heb nu een voedingsschemagemaakt en hoor hier graag kritiek over zodat ik dit kan aanpassen.
Ben 24 jaar 1.88 cm lang en 15 % vet en weeg 88,4 kg
Mijn doel is om massa te trainen.

image.jpg

Laatst bewerkt:
Te veel eiwitten (meer dan 2,5g per kg lichaamsgewicht is nutteloos), Te weinig koolhydraten en ik zag dat je 2x banaan neemt per dag, als ik jou was zou ik dat meer afwisselen met ander fruit appels en kiwi e.d.

Hoezo te weinig koolhydraten? 300g lijkt me voldoende om 3/4x per week te sporten. Waarom zou je dan meer koolhydraten eten?

Ga minder eiwitten eten en meer vetten. Vetten zijn belangrijk en gezond.

• Topic Starter Topic Starter
Ok ik gaat het aanpassen train 6 dagen in de week waarvan 2 dagen cardio

Ik heb me schema aangepast.

Eiwitten verlaagd
Koolhydraten verhoogd
Vetten verhoogd

Wat vinden jullie hiervan

Laatst bewerkt:
Prima.

Ik weet niet hoor, je neemt 4 shakes per dag + een maaltijdvervanger in de vorm van een reep. Denk je zo'n schema lang vol te kunnen houden?

ik heb een verkeerd schema gepost aangezien ik hem heb aangepast omdat ik vanaf volgende maand na het avondmaal ga trainen dus dan vervang ik de reep door een shake die eigenlijk met het eten stond

De shake in de ochtend en na de training behoud ik en eventueel de shake voor het slapen gaan zou ik altijd nog kunnen vervangen voor een kwark maar ik heb nog 4 kg eiwitten staan dus deze moet eerst op

hieronder het juiste schema

Bijlagen

Terug
Naar boven