Fitness Seller

Advies en/of meningen over eerste kuur!

jeremia

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hallo iedereen ik wil binnenkort beginnen met mijn eerste kuur en ik heb besloten om hier mijn keuze uit te gaan maken en dan ook mee te beginnen.

*dianabol, anavar of winstrol op 30 a 40mg per dag voor 8 weken
en dan een nakuur met novladex of clomid zo'n 2a 3 weken.

Graag advies en tips, aanmerkingen enz...

Ik zou voor de combi dbol/winstrol gaan.

8 weken is wel te lang voor orals... neem max 6 weken.

Als advies/tip/aanmerking wil ik je nog meegeven dat je beter een inject kuurtje kan nemen. Bijvoorbeeld een combinatie van test/deca.

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik kan niet zo goed tegen injecties ben bang voor spuiten zeg maar :eek:
Dus wil het met orals proberen...kijken of ik daarmee vooruit ga!

jeremia zei:
Nou ik kan niet zo goed tegen injecties ben bang voor spuiten zeg maar :eek:
Dus wil het met orals proberen...kijken of ik daarmee vooruit ga!
Bang voor injecties moet je niet zijn.. een goede kuur zonder injects bestaat niet. je zou je eerder kunnen afvragen of je dan wel aan de a.s. moet gaan.. Eenmaal ervan geproefd en je bent addicted for life!:D

Injects vind ik ook ten aller tijde beter maar een oral only kan best leuk resultaat geven hoor.

6 weken is wel ideaal maar 8 weken zou ik ook niet gek vinden,we moeten niet doen alsof je dan gelijk je lever af kan schrijven want dat valt allemaal reuze mee.

Zou dan 4 weken knallen met dbol en dan 4 weken afmaken met winnie.

slabek zei:
Ik zou voor de combi dbol/winstrol gaan.

8 weken is wel te lang voor orals... neem max 6 weken.

Als advies/tip/aanmerking wil ik je nog meegeven dat je beter een inject kuurtje kan nemen. Bijvoorbeeld een combinatie van test/deca.

Ik zou deze combi niet nemen ivm een te hoge belasting voor je lever aangezien het beide 17aa a.s. zijn.

Hou je oral op 6 wkn aan op constante dosis.

Eigenlijk ligt het eraan wat je wilt bereiken. veel kg's winnen dan kun je dbol pakken.

Weinig maar kwaliteit winnen is winstrol de optie.

Laatst bewerkt:
Testo zei:
6 weken is wel ideaal maar 8 weken zou ik ook niet gek vinden,we moeten niet doen alsof je dan gelijk je lever af kan schrijven want dat valt allemaal reuze mee.

Zou dan 4 weken knallen met dbol en dan 4 weken afmaken met winnie.
Ik geef je gelijk hoor. Zelf kom ik ook wel eens over de 6 weken heen. Maar als ik advies moet geven aan een newbee dan ben ik wel voorzichtig.

Ik ken iemand met echt een super fysiek. En hij is nu pas aan zijn 1e inject kuurtje begonnen, na een stuk of 8 alleen met tabs. Dat vind ik weer teveel van het goede, maar idd met tabs kun je ook leuke resultaten krijgen.

Suat zei:
Ik zou deze combi niet nemen ivm een te hoge belasting voor je lever aangezien het beide 17aa a.s. zijn.

Hou je oral op 6 wkn aan op constante dosis.

Eigenlijk ligt het eraan wat je wilt bereiken. veel kg's winnen dan kun je dbol pakken.

Weinig maar kwaliteit winnen is winstrol de optie.
Ik denk dat een deftige combi van dbol en winstrol best kan. Kijk als je al flink overbelast bent door veel alcohol, of je hebt een of andere aandoening aan je lever.. dan is de schade zo geleden.

Sprak laatst iemand die na zijn kuurtje nog ff 6 weken op 200mg oxy per dag ging. Om nog net wat 'extra' er uit te halen. Die jongen heeft dat wel vaker zo gedaan en loopt ook nog steeds rond.

Gezond is het allemaal niet voor je lever.. maar hij zal er echt niet ineens mee stoppen :D

Ik las laatst, in een wat ouder boekje, dat leverschade als gevolg van orale a.s. bijna alleen gevonden wordt bij mensen die door ziekte al jaren aan de anabolica waren. Of het waarheid is weet ik niet.. maar klinkt me wel logisch in de oren.

slabek zei:
Ik denk dat een deftige combi van dbol en winstrol best kan. Kijk als je al flink overbelast bent door veel alcohol, of je hebt een of andere aandoening aan je lever.. dan is de schade zo geleden.

Sprak laatst iemand die na zijn kuurtje nog ff 6 weken op 200mg oxy per dag ging. Om nog net wat 'extra' er uit te halen. Die jongen heeft dat wel vaker zo gedaan en loopt ook nog steeds rond.

Gezond is het allemaal niet voor je lever.. maar hij zal er echt niet ineens mee stoppen :D

Ik las laatst, in een wat ouder boekje, dat leverschade als gevolg van orale a.s. bijna alleen gevonden wordt bij mensen die door ziekte al jaren aan de anabolica waren. Of het waarheid is weet ik niet.. maar klinkt me wel logisch in de oren.

Ik begrijp wel wat je bedoelt. En Testo geef ik ook gelijk in zijn post. Maar we hebben het hier over een newbee. Dit wordt zijn eerste kuur. Vandaar mijn advies.

We kunnen natuurlijk niet iedereen vergelijken met elkaar.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik begin met 4 weken dianabol en het afmaak met 4 weken winstrol moet ik dan niet gaan nakuren, zoja wanneer precies(gelijk na de 4 weken winstrol)?

Dus week 1t/m4 30/40mg dianabol per dag
week 5t/m8 30/40mg winstrol per dag

en dan week 9t/m10 nakuren met novladex of clomid? en hoeveel mg per dag?

Wanneer kan ik ze het beste innemen elke dag( kuur en nakuur)?
ik train meestal s'avonds(weet niet of je daar ook naar moet kijken)!

Moet je je voeding ook gaan aanpassen dus de verhouding van eiwit/koolhy/vet.

Graag jullie reacties.. :rolleyes:

jeremia zei:
Als ik begin met 4 weken dianabol en het afmaak met 4 weken winstrol moet ik dan niet gaan nakuren, zoja wanneer precies(gelijk na de 4 weken winstrol)?

mijn advies is om nog even te wachten...
je zou dit in principe zelf moeten weten voordat je aan een kuur begint.
je moet eerst zorgen dat je voeding op orde is.

anyway,
je moet tijdens je kuur (je gaat voor massa neem ik aan) veel meer eten dan normaal, zowel koolhydraten als eiwitten

ga je voor kwaliteit spiermassa, neem dan geen dboll maar alleen 6 weken winny 40 mg per dag. zonder nakuur.

that's just my opinion

jeremia zei:

Kerel, je stelt wel erg veel basic vragen. We gaan je niet alles voorkauwen, jezelf inlezen voordat je met AAS begint is wenselijk dus.

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS algemene info

AAS steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

Terug
Naar boven