XXL Nutrition

Advies gevraagd bij 1e kuur

Rua

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
90kg
Beste forumleden,

Na veel te hebben ingelezen op internet mbt AS heb ik toch besloten een kuur te nemen om iets te winnen qua kracht en gewicht. Ik train nu ruim 10 jr actief fitness en 20jr kickboksen heb de volgende stats

Stats: 1.85cm BP: 115kg
90kg SQ: 145kg
12%bf DL: 210

Ik was van plan een winny only tabs te doen voor 6wk op 40mg zonder nakuur ivm belasting lever(tenzij tijdens de kuur vervelende sides optreden). Nu had ik het voorgelegd bij een maat van me en hij adviseerde mij 6 a 8 weken een deca/stromba kuur te nemen. Graag zou ik van jullie willen weten wat de voorkeur geniet en waarom en of ik een nakuur moet gebruiken bij de deca stromba.:cool:

Waarom niet gewoon test E als eerste kuur?
Ga je prima op en heb je meteen een fundering voor eventuele volgende kuren.
Met fundering bedoel ik dat je al weet hoe je er op reageert aangezien test vaak wel als basis wordt aangehouden in een kuur.

Winny tabs only is prima als 1e kuur

1. Als je moet vragen of een nakuur nodig is ben je nog niet klaar voor AAS
2. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol, oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.

Duidelijk Stefanovich!

Ik citeer Bricks:

"Beginnen met orals als kennismaking vind ik echt onzin. Als je een lekker wijf ziet neuk je ook niet eerst haar lelijke vriendin."

• Topic Starter Topic Starter
Stefanovich,

Ik doe bij jullie navraag in de hoop er wat van op te steken!!!

Ik ben er van op de hoogte dat dat orals niet te best zijn voor je lever maar ik zou dan gaan voor 6 weken op 40mg.

Het is duidelijk dat je de voorkeur geeft voor inject maar als ik van een combinatie van stromba deca ga hoeveel zou jij dan aanraden over een periode van ongeveer 6 weken en wat zou je dan als nakuur aanbevelen.

6 weken stelt niks voor zou 10 weken doen

Stefanovich,

Ik ben er van op de hoogte dat dat orals niet te best zijn voor je lever maar ik zou dan gaan voor 6 weken op 40mg.

Het is duidelijk dat je de voorkeur geeft voor inject maar als ik van een combinatie van stromba deca ga hoeveel zou jij dan aanraden over een periode van ongeveer 6 weken en wat zou je dan als nakuur aanbevelen.

Ga eerst maar eens lezen kerel, het is al eerder gezegd maar als je moet vragen of een 6 weekse deca kuur wat voor je zal doen dan ben je nog lang niet klaar hiervoor.

Stefanovich,

Weet je uberhaupt wat Stromba is? Just checking.

Stromba met deca voor 6 weken? Je weet niet wat je pakt volgens mij. Waarom niet gewoon test 500 per week?

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Duidelijk Stefanovich!

Ik citeer Bricks:

"Beginnen met orals als kennismaking vind ik echt onzin. Als je een lekker wijf ziet neuk je ook niet eerst haar lelijke vriendin."

True story :cool:

Ben ik de enige die vind dat zijn stats erg slecht zijn voor iemand die al 10 jaar traint? Ik kon dat al na een jaar serieus trainen (Behalve die DL dan) en zo bijzonder ben ik niet

Ben ik de enige die vind dat zijn stats erg slecht zijn voor iemand die al 10 jaar traint? Ik kon dat al na een jaar serieus trainen (Behalve die DL dan) en zo bijzonder ben ik niet

Al dat gebash op stats altijd :o

Je weet niet wat hij bedoeld met "actief fitness". Ik ken mensen van 50+ die 2 á 3 x per week sporten en die zouden het ook omschrijven als "actief fitness".

---------- Toegevoegd om 05:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:19 ----------

Niet ???

Stefanovich,

Ja en wij verwachten dat je zelf een goede basis heb! Als er in een subforum staat LEES DIT EERST, verwachten wij dus dat je dit eerst leest! Je speelt met je hormonen he, volgens mij vergeten veel mensen dit...

Nakuur sowieso Nolva. Een derde van je ON periode aanhouden.

Laatst bewerkt:
Beste forumleden,

Na veel te hebben ingelezen op internet mbt AS heb ik toch besloten een kuur te nemen om iets te winnen qua kracht en gewicht. Ik train nu ruim 10 jr actief fitness en 20jr kickboksen heb de volgende stats

Stats: 1.85cm BP: 115kg
90kg SQ: 145kg
12%bf DL: 210

Ik was van plan een winny only tabs te doen voor 6wk op 40mg zonder nakuur ivm belasting lever(tenzij tijdens de kuur vervelende sides optreden). Nu had ik het voorgelegd bij een maat van me en hij adviseerde mij 6 a 8 weken een deca/stromba kuur te nemen. Graag zou ik van jullie willen weten wat de voorkeur geniet en waarom en of ik een nakuur moet gebruiken bij de deca stromba.:cool:

Ingelezen op gebied van AAS? Mogelijk heb je onderstaand topic gemist:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...en-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/

Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

wat is dit nou weer voor onzin? ja je gaat geen 10kg gainen op oral only maar als je je shit goed voor elkaar hebt kan je best 5kg zwaarder worden en in bf% zakken. Die kgewonnen kilo's houdt je ook ''net zo makkelijk'' als resultaten van andere kuurtjes vast.
En orals zijn schadelijk voor je lever en dus moeten ze alleen gecombineerd worden met injectables, want dan zijn ze minder schadelijk ofzo?

prima dat je anti oral-only bent maar je schildert het wel heel erg negatief af. De meeste mensen beginnen nou eenmaal met een oral only cycle. Laagdrempelig. Kijk als iemand zijn eerste 5 kuurtjes met pilletjes doet dan is dat natuurlijk wel dom maar als 1e...kom op man

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

hey beest, wist je dat mensen allemaal een verschillende bouw hebben? mensen met een polsomtrek van 25cm gaan dikkere/zwaardere/sterkere armen hebben dan mensen met een polsomtrek van 15cm hè. Dit is bodybuilding, het gaat om proporties, niet om hoeveel je weegt en of je buff bent in een t-shirt.

wat is dit nou weer voor onzin? ja je gaat geen 10kg gainen op oral only maar als je je shit goed voor elkaar hebt kan je best 5kg zwaarder worden en in bf% zakken. Die kgewonnen kilo's houdt je ook ''net zo makkelijk'' als resultaten van andere kuurtjes vast.
En orals zijn schadelijk voor je lever en dus moeten ze alleen gecombineerd worden met injectables, want dan zijn ze minder schadelijk ofzo?

prima dat je anti oral-only bent maar je schildert het wel heel erg negatief af. De meeste mensen beginnen nou eenmaal met een oral only cycle. Laagdrempelig. Kijk als iemand zijn eerste 5 kuurtjes met pilletjes doet dan is dat natuurlijk wel dom maar als 1e...kom op man

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

hey beest, wist je dat mensen allemaal een verschillende bouw hebben? mensen met een polsomtrek van 25cm gaan dikkere/zwaardere/sterkere armen hebben dan mensen met een polsomtrek van 15cm hè. Dit is bodybuilding, het gaat om proporties, niet om hoeveel je weegt en of je buff bent in een t-shirt.

5 kg zwaarder worden en in bf zakken met een oral only? Als dat je winst is komt dat niet door de oral alleen hoor. Ben je waarschijnlijk vroeg begonnen en at je gewoon k*t voor de kuur.

Wat dat voor onzin is? Dat staat in een sticky die geschreven is door Big Cat, iemand die net wat meer ervaring heeft met AAS dan jou. (gok ik)

:trollface:

Maar im out dit gaat offtopic.

Oraltje winstrol,anavar,dbol is een goeie kennismaking.
Prikken wilt niet iedereen.

Terug
Naar boven