MuscleMeat

advies gevraagd door a.s.profs voor 2de kuur

enrico01

Cool Novice
Waardering
0
HELP!!!advies gevraagd door a.s.profs voor 2de kuur

gerespecteerde body builders ,ik wil in april beginnen met mijn 2 de kuurdaarvoor graag jullie belangerijke advies.

leeftijd 24
lengte 1.93
gewicht 107.7 kilo
bf 19%

ik train nu al zo een 6 jaar,mijn 1ste kuur was 10 weken 4oo mg deca en 6 weken d-dol 40 mg per dag en laatste 4 weken anvar 40 mg per dag na kuur clomid,heb daar 13 kilo mee gepakt en 8 van overgehoudenvond ik wel netjes,
nu wil ik in april weer gaan kuuren en wel te verstaan met
susto tenbolone dit omdat ik geen goeie ervaringen met deca heb ,deca-d*ck,is gelukkig weer hersteld,winniy,clenbuterol,merida,d-bol heb ik tot mijn beschikking
nakuur nolvadex en clomig hcg zou lekker zijn aleen die kan ik nergens krijgen,wat zijn aanvaardbare hoeveelheden die ik kan gebruikengeef jullie wijze advies maar jullie weten er tenslotte meer van af als ik,alvast bedankt enrico01
ps de susto is supper susto 300mg per ml en de tren is 100mg per ml,ik vind het niet erg om te prikken ik wissel het al linker bil en dan rechter bil dus pijn heb ik niet zo,wat ik wil bereiken is ,droge,massa met best veel verlies van vet,
ik ben van mening dat clenbuterol en winny dat wel ken verwezelijken in combinatie met een goede voedings schema,vitamine supplementen rust en trainings schema,
maar tips door jullie profs zijn altijd welkom,graag zelfs,
tren bolone is mij maar 4 a 5 weken geadviseerd ivm mijn leeftijd te lang zou niet goed zijn,ik hoor het wel heren,alvast bedankt enrico01

Laatst bewerkt:
pfff deca zonder test was niet verstandig... Waarschijnlijk had je dan een veel betere ervaring gehad.

kom maar met een kuurvoorstel (schema met dosering). Je hebt eerder clomid gebruikt. Nolva is beter imo, maar clomid is beter iets dan niets.