MuscleMeat

advies gevraagd door a.s.profs voor 2de kuur

enrico01

Cool Novice
Waardering
0
HELP!!!advies gevraagd door a.s.profs voor 2de kuur

gerespecteerde body builders ,ik wil in april beginnen met mijn 2 de kuurdaarvoor graag jullie belangerijke advies.

leeftijd 24
lengte 1.93
gewicht 107.7 kilo
bf 19%

ik train nu al zo een 6 jaar,mijn 1ste kuur was 10 weken 4oo mg deca en 6 weken d-dol 40 mg per dag en laatste 4 weken anvar 40 mg per dag na kuur clomid,heb daar 13 kilo mee gepakt en 8 van overgehoudenvond ik wel netjes,
nu wil ik in april weer gaan kuuren en wel te verstaan met
susto tenbolone dit omdat ik geen goeie ervaringen met deca heb ,deca-d*ck,is gelukkig weer hersteld,winniy,clenbuterol,merida,d-bol heb ik tot mijn beschikking
nakuur nolvadex en clomig hcg zou lekker zijn aleen die kan ik nergens krijgen,wat zijn aanvaardbare hoeveelheden die ik kan gebruikengeef jullie wijze advies maar jullie weten er tenslotte meer van af als ik,alvast bedankt enrico01
ps de susto is supper susto 300mg per ml en de tren is 100mg per ml,ik vind het niet erg om te prikken ik wissel het al linker bil en dan rechter bil dus pijn heb ik niet zo,wat ik wil bereiken is ,droge,massa met best veel verlies van vet,
ik ben van mening dat clenbuterol en winny dat wel ken verwezelijken in combinatie met een goede voedings schema,vitamine supplementen rust en trainings schema,
maar tips door jullie profs zijn altijd welkom,graag zelfs,
tren bolone is mij maar 4 a 5 weken geadviseerd ivm mijn leeftijd te lang zou niet goed zijn,ik hoor het wel heren,alvast bedankt enrico01

Laatst bewerkt:
pfff deca zonder test was niet verstandig... Waarschijnlijk had je dan een veel betere ervaring gehad.

kom maar met een kuurvoorstel (schema met dosering). Je hebt eerder clomid gebruikt. Nolva is beter imo, maar clomid is beter iets dan niets.

Ik vind het niet gek dat je een deca d*ck hebt gekregen, 400mg deca met geen test ertegen over. Niet slim. Ook vind ik voorstel van een 2tweede kuur met deze middelen vrij heavy.
Persoonlijk zal ik de sust achterwege laten en test erdoor laten vervangen omdat het anders wel heel veel prikken word.

Maar hier mijn advies

week 1t/m10 Tren 400mg
week 1t/m10 Test E 500mg
week 1t/m 3 30mg dianabol

Nakuur
Week 9-11 : 500 IU HCG 2x /EW
Week 13-15 : 30 mg Nolva /ED of 100 mg Clomid /ED

Laatst bewerkt:
en aan t eind dan lkkr winny dan zal je zo wel richting 115 kilo gaan.

XLarge zei:
Ik vind het niet gek dat je een deca d*ck hebt gekregen, 400mg deca met geen test ertegen over. Niet slim. Ook vind ik voorstel van een 2tweede kuur met deze middelen vrij heavy.
Persoonlijk zal ik de sust achterwege laten en test erdoor laten vervangen omdat het anders wel heel veel prikken word.

Maar hier mijn advies

week 1t/m10 Tren 400mg
week 1t/m10 Test E 500mg
week 1t/m 3 30mg dianabol

Nakuur
Week 9-11 : 500 IU HCG 2x /EW
Week 13-15 : 30 mg Nolva /ED of 100 mg Clomid /ED

Je lichaam heeft tijd nodig om spier aan te maken, dat weten we allemaal. En dbol is een goede spiermassabouwer, maar ik denk niet dat het werkt als je de dbol alleen maar als kickstart gaat gebruiken.

Dus gebruik je dbol, ga dan voor de volle 6wkn, zou ik zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
klopt geln gx deca zonder testo was zeker niet verstandig,aleen het was mijn eerst kuur,dus is het mij toen afgeraden van daar kuur voorstel zeg het maar ik denk dat jij beter weet als ik,de susto is 300mg per ml
trenbolone is 100mg per ml
winny oral 10 mg/tab ,clenbuterol oral 0,05 mg/tab

nakuur nolvadex en clomid dit is de samen stelling van mijn kuur,ik heb wel een idee hoelang ik alles moet gebruiken maar wat adviseren jullie mij moet ik er nog wat bij gebruiken zoals d-bol af iets dergelijks,ik wil max 10 weken kuren ,alvast bedankt enrico01

ook zou ik de test iets lander door laten lopen als de tren ik zou t zo doen ook omdat je geen kleine jongen meer bent...

week 1-6 40mg d-bol
week 1-12 750 mg sust of enth
week 1-10 400mg tren enth

vanaf week 4 500-750 iu hcg

kevinlorenzin zei:
ook zou ik de test iets lander door laten lopen als de tren ik zou t zo doen ook omdat je geen kleine jongen meer bent...

week 1-6 40mg d-bol
week 1-12 750 mg sust of enth
week 1-10 400mg tren enth

vanaf week 4 500-750 iu hcg

dit lijkt er meer op :)

@topic starter: beslis goed wat je wil voor je met je kuur begint, bulken of cutten want echte kilo's pakken en vet verliezen zal meestal niet lukken. houd er rekening mee dat je dieet uitmaakt welke kant het op gaat.

-rodge

Terug
Naar boven