AndroidHealthClinic

Advies gevraagd nakuren

JLeC

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
81kg
Vetpercentage
18%
Hoi forumleden,

ik wil graag een duidelijk advies over een goede nakuur voor de volgende kuur cycle:

Week 1 t/m 6: 100 mg androgel + 60 mg anavar + 75 mg primobolan (tabs verdeeld ochtend/middag/avond).

Ik heb deze kuur cycle al een paar keer gedaan en ik doe deze kuur om gestaag in spiermassa aan te komen. Ik heb gekozen voor de combi van deze 3 omdat ik behoorlijk sterke DHT reactie krijg van bv Dbol of winstrol (kale plekjes op achterhoofd). Ik doe geen injectables meer ivm slechte ervaring met de draagolie en op de anavar en primo reageer ik goed, het geeft me een hoge spierspanning en beter uithoudingsvermogen (soms ook in combinatie met IGF).

Maar ik hoor en lees te veel verschillende meningen over het gebruik van HCG (tijdens of na kuur) met of niet in combinatie met tamoxifen en/of clomid en het wazig zien door clomid (is dat blijvend?) Ik denk niet dat ik tot nu toe last heb van gyno met deze kuur.

Het zal wel logischerwijs afhangen van de soort kuur, daarom hoop ik hier degelijk advies te krijgen van ervaren mensen wat jullie mij adviseren als PCT gebaseerd op mijn kuur cycle.

Alvast bedankt!:)

Je zegt het al eerder gedaan te hebben. Maar dit is de eerste keer dat je wilt nakuren?

Krimpen je ballen? Zoja dan sowieso hcg zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ik merk wel dat de ballen krimpen.

Ik heb eerder een nakuur gedaan, ik begon met HCG in week 7 samen met tamoxifen voor 10 dagen en daarna 20 dagen alleen clomid. Ik merkte van de HCG niet echt direct herstel van de ballen. Clomid gaf me wel direct een soort van plakkerig gevoel in de ogen en een licht waziger beeld.

Je zegt het al eerder gedaan te hebben. Maar dit is de eerste keer dat je wilt nakuren?

Krimpen je ballen? Zoja dan sowieso hcg zetten.

weet niet of dit zon goede meetstaaf is.. zet zelf vrij hoog en men ballen zijn niks veranderd..( geen hcg)

Ik zou het fijn vinden om te weten te komen wat nodig is (HCG en/of Tamoxifen en/of Clomid), wat op welke moment te nemen en hoeveel. Thanks.

HCG gebruik je tijdens de kuur niet in de nakuur. Nakuur nolva of comid voor deze kuur niet allebei.

HCG gebruik je tijdens de kuur niet in de nakuur. Nakuur nolva of comid voor deze kuur niet allebei.

Bricks, in welke week moet ik de HCG zetten en voor hoeveel dagen? Wat adviseer je me, Nolva of clomid en voor hoeveel days?

HCG vanaf week 1 2 x 500 iu per week tot start nakuur. Nakuur 4 weken nolva 20mg/dag of clomid 50mg per dag. Clomid is wat beter dan nolva geloof ik, maar sommige hebben wel wat sides daarvan. Heb zelf nooit clomid gebruikt.

Androgel?
Spuit dan gewoon man. Dat wat je aan Androgel moet smeren om het transdermaal rendabel te maken on te groeien, in niet te doen.

Met een 6 weken kuur is het niet perse nodig om hcg te zetten, al is dit natuurlijk altijd wel beter. Clomid voor 3 weken 50 mg per dag is voldoende als nakuur. Bij je laatste tabs dezelfde dag nog beginnnen met nakuur. Niet hoger dan 50 mg gaan, zorgt alleen maar voor nare sides.

Ja, ik merk wel dat de ballen krimpen. Ik heb eerder een nakuur gedaan, ik begon met HCG in week 7 samen met tamoxifen voor 10 dagen en daarna 20 dagen alleen clomid. Ik merkte van de HCG niet echt direct herstel van de ballen. Clomid gaf me wel direct een soort van plakkerig gevoel in de ogen en een licht waziger beeld.

Als ze krimpen dan zou ik zeker hcg zetten, want dit betekent dat er wel een onderdrukking is.

Waarom eerst 10 dagen nolva en daarna 20 dagen clomid? Hoe kwam je aan deze wijsheid???
Zou gewoon 30 dagen clomid (25mg) nemen als nakuur dat moet wel voldoende zijn.
Dat zijn bijwerkingen van clomid die jij beschrijft, misschien moet je daarom maar kiezen voor nolva, want het blijkt dat je gevoelig er voor bent. Nolva wel nemen voor 4 weken.

Die "wijsheid" werd mij verteld door een jongen in de sportschool. Die beweerde dat nolva alleen bestemd was de remming van gyno. En dat clomid erna nodig was om de zaad-productie op gang te helpen.

Terug
Naar boven