Na redelijk wat uurtjes lezen op dit forum en een paar kennissen te hebben gesproken die ervaring hebben met AAS heb ik gister mijn eerste topic gepost, super hoe snel de reacties binnenkwamen.
Hulde!
Nu mijn tweede topic…
<O
Zouden jullie mij kunnen informeren over mijn nakuur, anti-e’s tijdens mijn kuur (wel/niet nodig, zo ja welke) en te nemen middelen wanneer er gyno optreed.
<O
Mijn kuur ziet er als volgt uit:
<O
</O
Week 1 testE 1000 mg.
Week 2-11 testE 500 mg.
Week 1-10 trenE 300 mg.
Week 14 Nakuur?
<O
Ik hoor veel verschillende dingen:
- Dag 1 200mg. Clomid, dag 2-21 50mg. Clomid.
- Dag 1 300mg. Clomid & 40mg. Nolva, Dag 2-11 100mg. Clomid & 20mg. Nolva, Dag 12-21 50mg. Clomid & 10mg. Nolva.<O
</O
- Uiteraard alle mogelijke opties die hier op het forum te lezen zijn.
- En er zijn altijd die mensen die niet aan een nakuur doen.
<O
</O
Bovenstaande opties zijn geen specifieke vraagstukken of mogelijkheden maar meer voorbeelden waarom ik deze vraag stel, omdat ik geen eenduidig antwoord kan krijgen.
<O
</O
Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want met de zoekfunctie van het forum en de kennis van mijn kennissen kom ik niet meer verder.
<O
</O
Gezien mijn ambitie in de toekomst in de luchtvaart te gaan werken vind ik de verhalen over clomid en het effect daarvan op ogen erg verontrustend, zouden jullie hierop in kunnen gaan in je reactie. Is dit slechts tijdelijk of zijn er ook gevolgen voor je ogen op de lange termijn.
<O
</O
Iedereen bij voorbaat dank!
Hulde!
Nu mijn tweede topic…
<O

Zouden jullie mij kunnen informeren over mijn nakuur, anti-e’s tijdens mijn kuur (wel/niet nodig, zo ja welke) en te nemen middelen wanneer er gyno optreed.
<O

Mijn kuur ziet er als volgt uit:
<O
</O
Week 1 testE 1000 mg.
Week 2-11 testE 500 mg.
Week 1-10 trenE 300 mg.
Week 14 Nakuur?
<O

Ik hoor veel verschillende dingen:
- Dag 1 200mg. Clomid, dag 2-21 50mg. Clomid.
- Dag 1 300mg. Clomid & 40mg. Nolva, Dag 2-11 100mg. Clomid & 20mg. Nolva, Dag 12-21 50mg. Clomid & 10mg. Nolva.<O
</O
- Uiteraard alle mogelijke opties die hier op het forum te lezen zijn.
- En er zijn altijd die mensen die niet aan een nakuur doen.
<O
</O
Bovenstaande opties zijn geen specifieke vraagstukken of mogelijkheden maar meer voorbeelden waarom ik deze vraag stel, omdat ik geen eenduidig antwoord kan krijgen.
<O
</O
Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want met de zoekfunctie van het forum en de kennis van mijn kennissen kom ik niet meer verder.
<O
</O
Gezien mijn ambitie in de toekomst in de luchtvaart te gaan werken vind ik de verhalen over clomid en het effect daarvan op ogen erg verontrustend, zouden jullie hierop in kunnen gaan in je reactie. Is dit slechts tijdelijk of zijn er ook gevolgen voor je ogen op de lange termijn.
<O
</O
Iedereen bij voorbaat dank!