Fitness Seller

Advies gevraagd over nakuur & anti-e’s.

TJM

Novice
Waardering
0
Na redelijk wat uurtjes lezen op dit forum en een paar kennissen te hebben gesproken die ervaring hebben met AAS heb ik gister mijn eerste topic gepost, super hoe snel de reacties binnenkwamen.

Hulde!

Nu mijn tweede topic…
<O:p
Zouden jullie mij kunnen informeren over mijn nakuur, anti-e’s tijdens mijn kuur (wel/niet nodig, zo ja welke) en te nemen middelen wanneer er gyno optreed.
Mijn kuur ziet er als volgt uit:
<O:p</O:p
Week 1 testE 1000 mg.
Week 2-11 testE 500 mg.
Week 1-10 trenE 300 mg.
Week 14 Nakuur?
Ik hoor veel verschillende dingen:
- Dag 1 200mg. Clomid, dag 2-21 50mg. Clomid.
- Dag 1 300mg. Clomid & 40mg. Nolva, Dag 2-11 100mg. Clomid & 20mg. Nolva, Dag 12-21 50mg. Clomid & 10mg. Nolva.<O:p</O:p
- Uiteraard alle mogelijke opties die hier op het forum te lezen zijn.
- En er zijn altijd die mensen die niet aan een nakuur doen.
Bovenstaande opties zijn geen specifieke vraagstukken of mogelijkheden maar meer voorbeelden waarom ik deze vraag stel, omdat ik geen eenduidig antwoord kan krijgen.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want met de zoekfunctie van het forum en de kennis van mijn kennissen kom ik niet meer verder.
Gezien mijn ambitie in de toekomst in de luchtvaart te gaan werken vind ik de verhalen over clomid en het effect daarvan op ogen erg verontrustend, zouden jullie hierop in kunnen gaan in je reactie. Is dit slechts tijdelijk of zijn er ook gevolgen voor je ogen op de lange termijn.
Iedereen bij voorbaat dank!

dat over dat clomid zou ik ook weleens willen weten ?

draag lenzen , ga binnekort zetten

vroeg me af of clomid meer gevaar mee brengt bij mensen die al slecht kunnen zien.

Na kuur, 10 dagen na laatste injectie 20 gram nolvadex ED 4 weken lang.
Eerste kuur? dan misschien nog ff wachten met tren.

Gewoon nolvadex nemen.. 4 weken 20mg. Ook letrozole bij de hand houden voor als je gyno krijg tijdens een 19nor cycle.

letro stopt esdriol aanmaak uit de vetcellen.
het werkt direkt,maar ligt aan de hoeveelheid blubber----->hoeveelhied esdriol,wanneer het daadwerkelijk goed resultaat geeft.

Vind letro erg heftig,en er zijn spelregels.

Zoals Frank al zei,nolva ipv clomid.Vriend van mij zijn netvlies is terug geplakt door sterk verhoogde oogboldruk,daar niet mee kloten,is een bunk middel.Overgens is nolvo ook een gevaarlijk middel,en geen snoepgoed,maar dat is letro ook.Maar oogproblemen,komen vaak(er) voor met clomid.

Dit middel kan je eigenlijk alleen maar met HGH gebruiken ivm IGF cts

zou jou dan eigenlijk voor een ander middel kiezen als gyno optreed in een 19nor cycle?
@kriel

nee ik prefereer letro boven bromocriptine/dostinex,maar mensen grijpen uit preventie gelijk naar zware middelen,omdat hun tepels bijv gevoelig zijn,en DIREKT denken dat ze gyno hebben.

ik zou er zoiezo 25mcg t3 bijnemen gehele kuur. 2 weken voor het einde van je kuur beginnen met airimidex en deze 4 weken na je kuur laten doorlopen, en daarna nog 3 weken nolva op 20mg ED

na je kuur heb je dus een pct van 7 weken

4weken airimidex en daarna 3 weken nolva

om nog even van dit topic gebruik te maken stel je neemt in een 19 nor cycle test en tren, en daarbij preventief arimidex naast en je zou tog last krijgen van gyno moet dat haast wel door de prolactine komen en je wilt dit uitroeien met letro moet je dan met de arimidex stoppen en over gaan op letro?

Ook met ari in je cycle kan je gyno oestrogeen gerelateerd zijn. Altijd direct tamofixen erin en als je 19nor gebruikt en als je denkt dat het niet oestrogeen gerelateerd is ook beginnen met letrozole en na een week stoppen met tamofixen.

Vaak is de gyno gewoon oestrogeen gerelateerd ook in 19nor cycles waar gestacked wordt met bijv testo/dia/etc etc.. en volstaan tamofixen.

Ook met ari in je cycle kan je gyno oestrogeen gerelateerd zijn. Altijd direct tamofixen erin en als je 19nor gebruikt en als je denkt dat het niet oestrogeen gerelateerd is ook beginnen met letrozole en na een week stoppen met tamofixen.
ja oke das waar ari laat wel wat oestrogeen in je lichaam achter mits de dosering binnen de perken blijft maar wat zou jij doen in dit geval wat ik hierboven beschrijf ari opvoeren? of letro pakken en de ari laten vallen? of meschien allebei lijkt me niet maar goed

Letrozole is niet iets om licht te nemen. Het is ZWARE medicatie.

Nolvadex volstaat gewoon vaak. Merk je echt dat het 19nor is dan ga je pas aan de letrozole. Ik kan trouwens geen 5 jongens in mijn persoonlijke kennissen kring opnoemen die prolactine/progesteron gerelateerde gyno hebben gehad.

Terug
Naar boven