MuscleMeat

Advies gevraagd :)

Mark19

Novice
Waardering
0
Hey iedereen,

Bij deze wil ik me nogmaals even voorstellen, heb dit ook al gedaan in de trainingssectie, maar toch. Mijn naam is Mark en ben 19 jaar. Train eigenlijk nog niet zo heel lang (7-8 maanden), maar heb hier al wel zo´n ruim half jaar rondgelezen en ben naar aanleiding daarvan gaan eten/trainen. Ik denk dat ik al best wat weet over bb maar hoop hier nog veel te leren. Begon op 65kg en 1.85, toen gaan bulken, tot ik 83kg was. Zag er vrij goed uit allemaal, ging ook erg hard, ook al cheatte ik veel met eten. Maar toen verloor ik de motivatie en ben ik van 83 teruggevallen naar 75 door slecht te eten en niet te trainen. Echt pure massa verloren, ziet er echt niet meer uit nu. Baal dat ik mijn motivatie heb verloren, maar ik wil er nu weer hard tegenaan en wil resultaten zien! Ik studeerde bewegingswetenschappen, maar ben daar net mee gestopt. Nu veel aan het werk met onregelmatige werktijden. Ik moet zelf kiezen wanneer ik werk en het werk is nooit hetzelfde, dus is heel lastig in combinatie met trainen/eten.

Mijn plan om dit zo goed mogelijk in te vullen qua training/eten is om zelf bars te gaan maken voor tijdens mijn werk, (dacht zelf iets met whey,pindakaas,noten als eiw/kh/vet providers) en op dagen dat ik niet werk een regulier eetschema (concept hiervan staat hieronder) te volgen. Goed plan?