AndroidHealthClinic

advies gevraagd

realmadridi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
6%
Beste mede bodybuilder,

Mijn gewicht 83/84
Lengte 183
Vetpercentage 6 %

Train 3/4 X in de week met veel cardio en zwemmen. In het verleden gekuurd met test, deca, winstrol met lage doseringen. Nou is mijn doel om mijn vetpercentage zo te houden en enkel spiermassa aan te komen. Dit te is te behalen met de juiste voeding en trainingsschema. Mijn voeding is zuiver en ik krijg voldoende binnen.

Mijn vraag: welk van de twee schema's sluit beter bij mijn doel aan, ik heb verder nog geen weken of hoeveelheden erbij gezet, als jullie er iets aan kunnen toevoegen, graag. Het gaat km het volgende wat ik besteld heb:

1 sustanon, masteron, tren, of
2 testosteron, primobolan, masteron

Of mischien juist een hele andere schema, hoor het graag

Greetss

dus je doet alleen zwemmen en cardio? ga je alles weer verliezen na je kuur.

Dus als ik het goed begrijp heb je gewoon van alles wat besteld voordat je weet wat je wilt gaan nemen?

hij traint 3-4x met gewichten en daarboven nog veel zwemmen en cardio denk ik

• Topic Starter Topic Starter
hij traint 3-4x met gewichten en daarboven nog veel zwemmen en cardio denk ik

Idd ik train 3/4 X met veel cardio en zwemmen. Ik heb wat spullen besteld omdat ik weet wat ik ongeveer wil gebruiken. Mijn doel droog maar meer kilos aankomen en als ik het goed heb, zijn deze steroids geschikt.

Laatst bewerkt:
Denk niet dat tren erg goed is voor de uithouding? Correct me if I'm wrong maar toch vaak gelezen hier, kan ook aan die personen zelf liggen natuurlijk. Gebruik het zelf verder niet maar masteron en test zijn top imo :D.

Terug
Naar boven