MuscleMeat

Advies gevraagd

Edwin23

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Stel je hebt in vroegere tijden regelmatig gekuurd je krijgt een ongeluk moet heel lang revalideren en daardoor val je echt 20-25 kilo af.
Nu train ik weer maar naturel maak ik weinig progressie.
Is dat omdat ik vroeger regelmatig gekuurd heb of zit dit in me hoofd?
Nu wil ik weer gaan kuren ik wil mijn kilo's terug. Wat vinden jullie hiervan en wat zouden jullie in mijn situatie doen?

Naturel gaat vanzelfsprekend langzamer dan met kuren...

Lang niet (goed) getraind kunnen hebben kan je natuurlijk niet weer corrigeren in een maandje...

Spiergeheugen. Je zal snel weer naar je oude niveau moeten kunnen. Naturel zal je snel weer naar je natty grens moeten gaan, wil je hoger zal je weer moeten kuren.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil zo naar de 100 kg gaan op 12 .
Wou eerst een test deca kuur doen maar aangezien mijn bf al hoog is lijkt dit me maar een dom idee.
Nu denk ik aan een test bold kuur.

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

Spiergeheugen. Je zal snel weer naar je oude niveau moeten kunnen. Naturel zal je snel weer naar je natty grens moeten gaan, wil je hoger zal je weer moeten kuren.

Ook als je maanden in bed hebt gelegen? Als ik toch weer moet gaan kuren kan ik net zo goed gelijk weer beginnen.
Heb alleen nog nooit bold gehad ben er nu onderzoek naar aan het doen.

Wanneer je BF hoog is is kuren naar mijn mening sowieso niet wijs...dan eerst cutten(naturel) daarna weer bulken in een kuur

Klopt 17-18 procent, wil in december beginnen met kuren dus was aan denken aan eca of clen met een klein beetje test, maar ben niet echt thuis met zon middelen. Heb er veel over gelezen maar ben er nog niet over uit.

Als je sws groter wilt worden dan je natty grens dan moet je indd niet wachten en gewoon weer gaan kuren.

Klopt 17-18 procent, wil in december beginnen met kuren dus was aan denken aan eca of clen met een klein beetje test, maar ben niet echt thuis met zon middelen. Heb er veel over gelezen maar ben er nog niet over uit.
Waarom geen start met test e only 500mg voor 12weken. Puur om op te bouwen?

Zou wel zakken tot onder 15% vp idd.

Denk dat ik nu eerst even een paar weken aan de clen ga met 250 mg test e ernaast.
En daarna de test verhoog en er tren en bold bij doe.

bedankt.

Terug
Naar boven