Na 14 weken Test E 500mg is de rek eruit, heeft het zin om door te gaan maar dan stacken? zo ja met wat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na 14 weken Test E 500mg is de rek eruit, heeft het zin om door te gaan maar dan stacken? zo ja met wat?
Wat een onzin.Nee joh...waarschijnlijk zijn je receptoren gewoon vol of vermoeid.
Ik zou of nakuren of (persoonlijke preferentie) een cruise doen van 200mg test p/week met 2x500IU hcg p/week. En dan over een week of 12 weer VOL knallen, 600-750mg test met een extra compound erbij...
Wel even bloedwaarden laten testen voor de gezondheid uiteraard, liefst zo'n 4 weken na je laatste 500mg.
Wel even onderbouwen dan graag he

Over de recwptoren.Wel even onderbouwen dan graag he
En WAT precies? Ik zeg meerdere dingen....waar doel je specifiek op?

Welke stats?Ach.... receptor saturatie is toch echt realiteit hoor... maargoed, schijnbaar ben jij hier (ondanks je stats) de meneer die alles weet van AAS (gezien je boek etc.) dus ik zal wel compleet verkeerd zitten....
Maargoed, ik heb dan ook geen boek geschreven natuurlijk.![]()
De stats onder je profielfoto.
M'n lengte, leeftijd, vetpercentage en gewicht? Wat hebben die met receptoren te maken?
M'n lengte, leeftijd, vetpercentage en gewicht? Wat hebben die met receptoren te maken?
weer zon mongol die zichzelf naar een goed fysiek gekuurd heeft en nu denkt een expert te zijn op het gebied van alles wat maar enigszins met training te maken heeft
fijn daar hadden we er nog niet genoeg van op dbb
eindelijk iemand die het zegt! thnx galen
Nu ik op m'n desktop zit zie ik dat leeftijd er niet meer bijstaat, vergeef me.M'n lengte, leeftijd, vetpercentage en gewicht? Wat hebben die met receptoren te maken?
Dit is moeilijk te interpreteren via een forum, sommige mensen geven advies die ze hebben meegepikt van de wat slimmere DBBers(o.a. Cools & Galen) en delen wat zij hebben geleerd. Want sommige adviezen zijn gewoonweg belachelijk met het 'ik heb tig tal kuurtjes gedaan dus ik weet alles' mentaliteit. Persoonlijk houd ik ook wel van een goede discussie, kan erg leerzaam zijn voor beide partijen. Maar dan heb je nog de gemiddelde DBBer die alles moet bashen omdat zij vinden dat je x aantal kuurtjes moet hebben gedaan alvorens je advies mag geven. Wat hier ook weer niet zo al te lekker gaat.Je hebt er zelfs hier die nog nooit gekuurd hebben (of in een eerste test only kuurtje zitten), geen specifieke opleidingen hiervoor gevolgd hebben en advies geven Alsof ze expert zijn.
Dit is moeilijk te interpreteren via een forum, sommige mensen geven advies die ze hebben meegepikt van de wat slimmere DBBers(o.a. Cools & Galen) en delen wat zij hebben geleerd. Want sommige adviezen zijn gewoonweg belachelijk met het 'ik heb tig tal kuurtjes gedaan dus ik weet alles' mentaliteit. Persoonlijk houd ik ook wel van een goede discussie, kan erg leerzaam zijn voor beide partijen. Maar dan heb je nog de gemiddelde DBBer die alles moet bashen omdat zij vinden dat je x aantal kuurtjes moet hebben gedaan alvorens je advies mag geven. Wat hier ook weer niet zo al te lekker gaat.
Hier ook al weer een advies om na 14 weken ON en dan nog excl. PCT weer ON te gaan na zo'n 3 maanden. Ook niet bepaald je beste keuze voor je gezondheid, of wel?