AndroidHealthClinic

Advies graag...

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Beste mensen...

Ik zit ff met 'n dilemma... Ik mag in principe volgende week beginnen met 'n nieuwe kuur. Me 'gear' ligt al veilig in de koelkast. Maar na mijn vorige kuur heb ik last gehad van een acne aanval op mijn borst. Het is al wel iets minder geworden, maar nog niet weg...

Ik wil vanaf nu liquidex in me kuur opnemen vanaf week 3 om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen...

Ik zou het liefst volgende week beginnen met de kuur. Ik streef net zoals de meeste van jullie 'n doel na... abnormaal muscles kweken. Maar zou ik dit wel doen zolang ik nog acne heb?.. Of kan ik met liquidex (arimidex) gewoon beginnen met de kuur... Ik ken overrigens de anti-e discussie btw...

Wat is jullie advies?

allereerst een beetje offtopic: waarom je gear in de koelkast bewaren? maar dat terzijde

ikzelf spreek uit ervaring hiermee erg genoeg, bij mij kwam de acne meestal opzetten vlak na de kuur, doordat het testo niveau heel laag is en het oestrogeen niveau daardoor des te meer. als je weer gaat beginnen met kuren dan zal je merken dat de acne weer weg gaat trekken. ga je echter weer je nakuur in dan zal je ook weer merken dat het net zo hard weer terugkomt, hoe goed je ook nakuurt. je kan altijd proberen zoveel mogelijk te gaan werken met vitamine B5, daar schijnen veel jongens goede ervaring mee te hebben.

succes

• Topic Starter Topic Starter
Vitamine b5... heb het nu 6 of 7 weken geslikt zonder resultaat... Laatste 3 weken 12 gram p.d

Ik begrijp dus dat 't kuren toch door kan gaan... Das in ieder geval positief...

Gewoon door gaan dat hoort er gewoon bij.Lekker scrubben en saunatje's zonnenbankje en klaar.Weg zwarte meeliftende wormen vrienden :D

tretione schijnt super te werken tegen acne. Heb er zelf gelukkig geen last van.

Terug
Naar boven