MuscleMeat

Advies kuur

xcraft

Novice
Waardering
0
Hoi Allemaal,

ben met deze kuur bezig:

Weeks 1-6: Dianabol 30mg/day
Weeks 1-6: Winstrol 50mg/day
Weeks 7-9: Clomid Recovery (300mg day 1,100mg/day next 10 days,50mg/day next 10 days)

ben op week 3 en ben van 74kg (ben 1.76m) naar 80kg 12% bf gegaan.
ben een heel hoog eiwitten diet aan het volgen.
Mijn vraag is hoeveel keer moet ik per week ik moet trainnen. heb nooit echt spierpijn zelfs, alleen een beetje stijf.

bedankt

xcraft zei:
Hoi Allemaal,

ben met deze kuur bezig:

Weeks 1-6: Dianabol 30mg/day
Weeks 1-6: Winstrol 50mg/day
Weeks 7-9: Clomid Recovery (300mg day 1,100mg/day next 10 days,50mg/day next 10 days)

ben op week 3 en ben van 74kg (ben 1.76m) naar 80kg 12% bf gegaan.
ben een heel hoog eiwitten diet aan het volgen.
Mijn vraag is hoeveel keer moet ik per week ik moet trainnen. heb nooit echt spierpijn zelfs, alleen een beetje stijf.

bedankt
1e WELKOM!!

Ik vind het personelijk een beetj eeen stomme vraag hoe vaak moet ik trainen wel aan de juice willen maar niet weten hoe en wat je moet trainen?

en waarom neem je winny oraal kan je beter 3x /week spuiten bro!! maar goed dat is ook weer mijn mening ik denk dat jij nu lekker ff je lever zwaar aan het belasten bent weet wat je slikt bro!! je hebt maar 1 lichaam en dat moet heel je leven mee :P

• Topic Starter Topic Starter
mmmm, begrijp het maar, wat ik bedoel, dat ik me nooit moe voel en dat ik best 2 keer per dag elke dar zou kunnen trainnen.
Maar weet tuurlijk dat in een normal situatie niet veel opbouw, maar met de kuur, zou dat veschillen?

bedankt,

Terug
Naar boven