Fitness Seller

advies kuur

revidless

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
77kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

graag jullie mening geweten over deze lichte cycle.

Ik zeg erbij lichte, want wij hadden graag wat ondersteuning gehad bij onze cut, ikzelf ben van 8 naar 11% gegaan in een jaar en sta nog redelijk droog (bulk), mijn vriend is altijd redelijk zwaar geweest, 120kg aan zijn 16jaar.

Hij heeft gecut tot 70 (18% bodyfat) en zou graag naar 7-8% gaan binnen aprox. 6 maand.

We zouden oraal kuren met Anavar (40mg / dag, 3 weken lang). PCT met nolva (20mg / dag, 3 weken)

Reden voor deze kuur is wat kracht/massa bijwinnen tijdens de cut.

Alvast bedankt.

Als rob geus actief was op dbb weet ik wel wat hij zou zeggen man man man man man. Hier is geen AAS voor nodig. Verder ga ik er vanuit dat jullie beide onder 21 zijn aangezien je maat 16 is. Jullie mogen geen advies vragen in deze sectie!

1-10 test-e 500 ew
1-3 anavar 60 mg ed
12-15 nolva 20mg ed

Haha je doel ga je zo niet halen met die kuur. 3 weken var op 40 is vrijwel nutteloos. Bij die 3 weken is nakuur ook niet nodig meestal.

Hoe oud ben je nu?

• Topic Starter Topic Starter
wij zijn beiden 20 jaar

de grootste reden is een krachtboost

kuren met alleen een oral ga je spijt van krijgen.. geld en tijd verspilling. en als je het al gaat doet anavar minimaal op 70mg 6 weken met jou statts

20 jaar, M 1m82 77kg 11%
:hamer:

Advies: Zeer onverstandig..

20 jaar, M 1m82 77kg 11%
:hamer:

Advies: Zeer onverstandig..

wat is de reden hiervoor?

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

ik wil jullie allemaal geloven, het is ook raad vragen.
het gaat ook om een zeer lichte "kuur"

Omdat je geen kuur nodig hebt om nog makkelijk wat te winnen en kuur is waardeloos.

Jezus, kan je dat niet uit alle bovenstaande posts opmaken?

- Met jouw gewicht kan je door gewoon meer te eten makkelijk nog kilo's pakken
- Je allereerste kuur gebruiken om te cutten is achterlijk
- Tijdens het cutten zit je in een deficit, dus je gaat sowieso geen massa aankomen
- Je vriend heeft een te hoog vetpercentage om te gaan kuren
- Ik weet niet hoe lang je vriend is, maar cutten op 70kg @ 18% blijft er weinig 'spier' meer van over.

Als je ooit je voeding op een rijtje hebt, gewoon als 1e kuur bijvoorbeeld het voorstel van KaraKartal70 doen.. Waarom? Zie mijn handtekening..

Laatst bewerkt:
Jezus, kan je dat niet uit alle bovenstaande posts opmaken?

- Met jouw gewicht kan je door gewoon meer te eten makkelijk nog kilo's pakken
- Je allereerste kuur gebruiken om te cutten is achterlijk
- Tijdens het cutten zit je in een deficit, dus je gaat sowieso geen massa aankomen
- Je vriend heeft een te hoog vetpercentage om te gaan kuren
- Ik weet niet hoe lang je vriend is, maar cutten op 70kg @ 18% blijft er weinig 'spier' meer van over.

Als je ooit je voeding op een rijtje hebt, gewoon als 1e kuur bijvoorbeeld het voorstel van KaraKartal70 doen.. Waarom? Zie mijn handtekening..

ik geloof jouw hoor, kalm aan vriend :)

Laatst bewerkt:
naturel doortrainen dan pas kuur

dit doen we

Laatst bewerkt:
Inderdaad gewoon naturel doorgaan, valt nog zat te winnen.
Bovendien vind ik 1 jaar trainen ook nog wat kort om met een kuur te beginnen om dan over jullie stats nog maar te zwijgen.

Hoe is je voeding?

Sommige dagen vraag ik me af wat ik hier doe ...

Hou het liever bij creatine ga je veel meer aan hebben en gaat je heel wat minder kosten!!

Terug
Naar boven