AndroidHealthClinic

advies kuur.

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
Hey jongens,ik ben door allerlei omstandigheden een maand of 3 totaal niet in de gym geweest.
Op zich is alles kwa vorm nog strak en in vorm,alleen minder volume en een kilo of 6 minder.
Ik begin vanaf jaunuari bij een sportschool dichter in de buurt,en wil graag snel wat opknappen,zonder al teveel blessures.
Ik hoor veel over Tren.
Wat zou een redelijk goede kuur zijn,vrij basic het liefst.en wat als nakuur?

tren,test only?en wat dan daarna ? gewoon nolva en clomid,pregnyl?
welke doses?

graag een reactie,ben er ff uit geweest dus ben de draad ff kwijt.

Croupier zei:
graag een reactie,ben er ff uit geweest dus ben de draad ff kwijt.
Duik dan eerst de boeken en de gym weer in voordat je gaat kuren. Een aantal van die verloren kilo's kun je redelijk snel weer terugpakken.

Wat zijn je stats en kuurverleden? Kom zelf 's met 'n voorstel voor een kuur.

he gab eerst ff zeker 2-3 maanden voeding op orde krijgen en weer trainingsritme krijgen en dan pas gaan denken over juicen.

Idd....niet meteen weer aan kuren denken maar eerst effe alles goed op een rijtje krijgen.

wat een verstandig advies hier door de heren, maar het is zeker waar.

Je bent zo weer terug op je oude niveau, en na het kuren verlies je het meeste toch weer als je je niet aan de regeltjes houd.

• Topic Starter Topic Starter
hey fellas,thnx

Ik hoor dat erg vaak; mensen die na een tijdje stilgestaan te hebben, weer gaan trainen en meteen er AAS naast gaan zetten. Domste wat je k*tn doen: Je lichaam bouwt meteen op de AAS ipv op zichzelf.

Het mooiste van trainen sla je dan ook meteen over: Genieten van de wederopstanding van het lichaam via natuurlijke weg. Zelf nog meegemaakt pas na een periode van verhuizen en weinig eten en trainen: Ben weer aan de slag gegaan, hard gaan eten en trainen en m'n lichaam beloont me met in korte tijd bijna 5kg aan te zetten,

Eerst 2 weken op proto, voedsel en trainen en daarna een basis-crea toevoegen, wat een genot! :)

ja lekker he, trainen!

He croupier een tijdje geleden, Ik ken je en ik weet dat jij na een tijdje naturel} trainen fysiek weer alles op orde krijgt. Ik moet zeggen toen ik je zag na -+3maanden dat je toch relatief veel spiermassa behouden hebt.
Voeding heb je in die 3maanden op orde gehouden?

Tot snel;)

Terug
Naar boven