AndroidHealthClinic

Advies laatste gedeelte kuur

darkmark

Dutch Bodybuilder
Waardering
46
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Momenteel bezig met een 18 weekse kuur die er als volgt uitziet: 1e 6weken: 250test -600primo-200deca. (Vanwege oa plotselinge knieoperatie) 2e 6weken:125test-200primo. Laatste 6weken: 250test -600primo-500bold. Alleen twijfel ik over de Bold in de laatste 6 weken want Ik weet dat het zijn tijd nodig heeft. Alleen...ik heb het liggen en de houdbaarheid verloopt spoedig. Gaat de bold van enige toevoeging zijn die 6weken?

• Topic Starter Topic Starter
Helemaal niemand?

Ik vind het een apart kuurtje
De bold voel je wel binnen 6 weken maar ik had het heel anders aangepakt
250 test 600 bold 600 primo voor 16 weken bijvoorbeeld

Ik vind het een apart kuurtje
De bold voel je wel binnen 6 weken maar ik had het heel anders aangepakt
250 test 600 bold 600 primo voor 16 weken bijvoorbeeld
Ja het is ook apart, doordat ik gisteren aan mijn meniscus geopereerd ben kan ik de komende weken niet trainen dus vandaar de periode 125test -200primo. Schiet niet op om me dan vol te blijven spuiten imo

Ga je goed op deze lagere doseringen en aas?

Hmm dat is minder man, ik zou dan persoonlijk off gaan... tenzij je b&c

Hoelang mag/kan je benen niet trainen?
Neem aan dat de rest van je lichaam wel lukt.

Zie geen weer waarde van de bold, je kan hem na de houdbaarheid datum vast nog wel eventjes gebruiken. (Of gewoon weggooien)

Zou het op test en primo houden en daarna gewoon off gaan.

Idd zou gewoon cruise op test/primo tot je weer kan beter kan traine dan pas laatste stuk van je kuur pakke (zonder bold die zou ik toch echt langer de tijd geve dan 6 weke)

Ga je goed op deze lagere doseringen en aas?
Kon beter ik moet iets toevoegen die laatste weken anders stelt het teleur. Misschien deca erin houden en wat uppen, of 2ml test.tot nu toe , 7e week, sta ik er een stuk droger en harder en gedefinieerder op wat je ook wel mag verwachten

Laatst bewerkt:
Hmm dat is minder man, ik zou dan persoonlijk off gaan... tenzij je b&c
Tnx
Hoelang mag/kan je benen niet trainen? Neem aan dat de rest van je lichaam wel lukt. Zie geen weer waarde van de bold, je kan hem na de houdbaarheid datum vast nog wel eventjes gebruiken. (Of gewoon weggooien) Zou het op test en primo houden en daarna gewoon off gaan.
Benen kan ik max 4 weken niet trainen, dus wil die tijd een beetje cruisen

Idd zou gewoon cruise op test/primo tot je weer kan beter kan traine dan pas laatste stuk van je kuur pakke (zonder bold die zou ik toch echt langer de tijd geve dan 6 weke)
Ja het bevestigd mijn vermoeden al die bold zal weinig nut hebben. Ik ga hem ook eruit doen

Terug
Naar boven