Fitness Seller

Advies: naposim samen met proviron.

Jij bent duidelijk te vroeg begonnen met roids:
- proviron is niet geschikt als nakuur
- op-en afbouwen is al lang achterhaald
- 8 weken is te lang voor een o zo toxisch steroid als d-boll

Maar goed nu je toch al begonnen bent: maak af tot week 6 en niet afbouwen daarna.
Voor nakuur info zie: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

• Topic Starter Topic Starter
hbh

Laatst bewerkt:
jj

Laatst bewerkt:
Niet echt verstandig dat je a.s. gaat gebruiken en niet weet waar je mee bezig bent.
Als het je eerste kuur is heb je misschien niet eens 30 mg p/d nodig om een goed resultaat te behalen. Misschien dat 20/25 ook al voldoende is licht een beetje aan je stats enz.

Je voeding is alles behalve goed. Ik zou je voedingsschemamaar eens op nieuwe doornemen. Je zit wat laag in calorieen voor jou gewicht lijkt me zo als ik je voeidngschema zie. Hoeveel gram eiwitten krijg je binnen? Volgens mij niet meer dan 150 gram, vind ik een beetje weinig tijdens een kuur.

Proviron is goed voor een betere spierhardheid omdat het vochtretentie tegen gaat. Verder verhoogt het de coïtusdrive, voorkomt en geneest gyno.

Proviron wordt tijdens de kuur gebruikt en dient niet als nakuur.

Nakuur is voldoende met alleen clomid, nolvadex is overbodig in mijn ogen omdat proviron al vochtretentie tegen gaat en clomid de testprod. herstelt.

En idd, je hoeft de naposim/dbol niet af te bouwen, nu gewoon 3 wkn lang constant houden. als je 6 per dag inneemt kun je gewoon doorgaan tot aan de laatste dag van wk 6 en dan gewoon kappen. en gelijk beginnen met je nakuur.

Nakuur: 3 weken clomid 50mg per dag lijkt me voldoende.

Dat vreetschema rammelt aan alle kanten. Een bb-er wordt niet groot op ontbijt/eierkoek!

uj

Laatst bewerkt:
Roy.Rademaker zei:
Suat,

Hartstikke bedankt voor je advies,
Ik heb nl één probleem, ik heb geen clomid. (ikmagnietvragennaarbronnen@zonnet.nl)
Ik kan er ook niet aan komen, en wil ook niet mijn mailbox overstroomt wordt met jullie PM's :D

Wat moet ik dan? Gewoon na 6 weken stoppen, en zonder nakuur?

Groetjes, Roy

Ik zou er maar gauw iets al bv bovenstaand van maken. Verkapt vragen naar bronnen mag ook niet!

Roy.Rademaker zei:
Suat,

Hartstikke bedankt voor je advies,
Ik heb nl één probleem, ik heb geen clomid.(rogger1976@zonnet.nl)
Ik kan er ook niet aan komen, helaas.
Wat moet ik dan? Gewoon na 6 weken stoppen, en zonder nakuur?

Groetjes, Roy

Niet zomaar stoppen, ALTIJD nakuur. Zonder clomid of nolvadex zullen je gains als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Of je nu gaat nakuren of niet je moet na 6 weken sowieso stoppen met je kuur. Maar als je idd niet nakuurt zul je je opgebouwde spiermassa weer grotendeels oftewel alles verliezen. Dat zou jammer zijn. Kijk gewoon bij je op de sportschool, de breedste er tussen zal waarschijnlijk kuren, op ieder sportschool zijn er wel mensen die kuren, moet niet al te moeilijk zijn om er een te vinden.

Succes!

Suat zei:
Of je nu gaat nakuren of niet je moet na 6 weken sowieso stoppen met je kuur. Maar als je idd niet nakuurt zul je je opgebouwde spiermassa weer grotendeels oftewel alles verliezen. Dat zou jammer zijn. Kijk gewoon bij je op de sportschool, de breedste er tussen zal waarschijnlijk kuren, op ieder sportschool zijn er wel mensen die kuren, moet niet al te moeilijk zijn om er een te vinden.

Succes!

Ik weet nie je hiermee bedoelt maar het is niet slim gewoon aan brede te gast in de gym te vragen of ie gebruikt of ie eventueel wilt verkopen. Als een of ander vaag lang stinkend mannetje van 2 meter naar mij zou komen vragen of ik gebruik en of ik wil verkopen zou ik em knal voor ze moel verkopen(nee niet echt maar zou wel geirriteerd zijn). Maar ik neem aan dat een paar dealers op dit forum dit hebben gelezen en je wel een PM zullen sturen. Van hun zou je ut dan eventueel kunnen kopen.

Begin Dan Ook Niet Aan Een Kuur Voordat Je Alles Hebt

ZORG DAT JE HET SNEL HEBT!
Je hebt nog tijd om op zoek te gaan.

Gr.

jhj

Laatst bewerkt:
Roy.Rademaker zei:
De meeste bodybuilders willen tussen 1.90 en 2.00 meter zijn. En 85% van de vrouwen vallen op mannen van 1.85 tot 2.00 meter. Dus lang en stinkend?
Laten we een beetje vriendelijk blijven. Ben ik ook, hoeveel moeite het soms ook kost. En zeker op een forum waar alle leden veel met hun uiterlijk bezig zijn kan je verwachten dat zo'n berichtje erg irritant over kan komen.

Met vriendelijke groet, Roy

Ik snap niet hoe je dat persoonlijk zou moeten nemen? Dat stinkend en lang heeft te maken met dat zwetende mensen nou eenmaal stinken en lang... tja je bent toch lang? hoef je niet persoonlijk te nemen want ik weet niet hoe je er uitziet weet alleen dat je lang bent. Dat 85 procent van vrouwen vallen op mannen van 1.85 tot 2 meter lijkt me sterk maar ik snap ook niet wat the hell dat met bodybuilding te maken heeft of vrouwen nou vallen op lange mensen? Ik zelf ben 1.84 en hier tevreden mee. Ik zou zeker geen 2 meter willen zijn omdat het dan veel moeilijker is er breed en vol uit te zien. En het lijkt me sterk dat mensen mij berichtje irritant vinden want het heeft niks persoonlijk met iemand of wie dan ook te maken.

Laatst bewerkt:
Na Provirongebruik nakuur alleen met Clomid??

Suat zei:
Proviron is goed voor een betere spierhardheid omdat het vochtretentie tegen gaat. Verder verhoogt het de coïtusdrive, voorkomt en geneest gyno.

Proviron wordt tijdens de kuur gebruikt en dient niet als nakuur.

Nakuur is voldoende met alleen clomid, nolvadex is overbodig in mijn ogen omdat proviron al vochtretentie tegen gaat en clomid de testprod. herstelt.

En idd, je hoeft de naposim/dbol niet af te bouwen, nu gewoon 3 wkn lang constant houden. als je 6 per dag inneemt kun je gewoon doorgaan tot aan de laatste dag van wk 6 en dan gewoon kappen. en gelijk beginnen met je nakuur.

Nakuur: 3 weken clomid 50mg per dag lijkt me voldoende.

Aangezien Dhr. Roy Rademakers inmiddels wel weet dat hij niet echt slim bezig is en aangezien hij ook al weet dat je op dit forum niets persoonlijk moet opvatten ga ik zijn topic ff kapen :D

Nee geintje, maar wat ik mij dus al langer afvraaag is waar SUAT hier op ingaat. Als je nl. tijdens je gehele kuur Proviron slikt blokkeert dat (volledig?) de oestrogeenvorming. ls Proviron volledig blokkeert zweven er na je kuur dus geen oestrogenen door je lichaam en zou je dus niet met Nolva je receptoren hoeven te blokken. M.a.w. dan zou een nakuur met alleen Clomid voldoende zijn.

Ik wil graag anderen hun mening weten! Waarom wel/geen Nolva bij/na
Provirongebruik? En hoe zit het met een "oestrogenenrebound"? Krijg je na Provirongebruik alsnog een dosis oestrogenen door je lichaam waarvoor je Nolva moet pakken of niet?

je krijgt idd een oestrogeenrebound!!

je eigen test niveau is heel laag direct na een kuur,
je lichaam houd oorspronkelijk je oestrogeen / testo verhouding in proporties, maar omdat je test na een kuur zo laag is, gooit het uit reactie je oestrogeenvorming omhoog om dit te compenseren( zodat je test niveau ook omhoog gaat)!!! ik zou dus wel voor de nolva gaan (naast de clomid) aangezien dit je oestrogeen aanmaak blokt.
;) tjus

Dat ene doosje proviron is sowiesow al niet genoeg voor die 200 naposims. En dat je daarna je gains kwijtraakt is al balen maar als je straks met pijnlijke tepels rondloopt met kans op gyno kan je jezelf wel voor je kop slaan dat je geen clomid en/of nolvadex na je kuur hebt gebruikt.

Roy.Rademaker zei:
Hoi allemaal,

Ik gebruik naposim (200 pillen,per stuk 5mg)
En proviron (20 pillen, per stuk 25mg)

Het is maar een klein kuurtje,maar moet ik de proviron gebruiken als ik klaar ben met de naposim?
Of al tijdens de laatste week van de naposim(week 8).Of als ik klaar ben met naposim verder gaan met proviron als na kuur?? Ik zit nu in week 3, dus kan ik wel wat hulp gebruiken. Mijn bedoeling was na mijn naposim kuur, proviron te gebruiken. Helaas lees ik weer andere verhalen, zodat ik nu niet meer weet wat het beste is.
Mijn schema is van de naposim Week1: 7 dagen 1 naposim elke dag en dan opbouwend naar de 3e week 7 dagen 6 naposim elke dag. Bij week 6 afbouwen zodat ik bij week 8 één per dag neem.
Wanneer komt de proviron nu in mijn schema???? ???

Alvast bedankt, groetjes Roy

Heel jammer dat je gewoon maar wat hebt gedaan zonder uberhaupt na te denken waarmee je bezig bent.

Je voedingsschema is slecht en je kuurschema ook. Ga je eens inlezen in de materie voordat je je lichaam nog meer schade toebrengt.

Voor nu zou ik niet verder afbouwen (op- en afbouwen is nergens voor nodig) maar de normale hoeveelheid nemen totdat het op is, en dan direct voor 3 weken Nolvadex of Chlomid nemen.

Nolva op 40 / 20 / 20mg /d, Chlomid op 100 / 50 / 50mg /d.

Terug
Naar boven