- Waardering
- 0
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roy.Rademaker zei:Suat,
Hartstikke bedankt voor je advies,
Ik heb nl één probleem, ik heb geen clomid. (ikmagnietvragennaarbronnen@zonnet.nl)
Ik kan er ook niet aan komen, en wil ook niet mijn mailbox overstroomt wordt met jullie PM's![]()
Wat moet ik dan? Gewoon na 6 weken stoppen, en zonder nakuur?
Groetjes, Roy
Roy.Rademaker zei:Suat,
Hartstikke bedankt voor je advies,
Ik heb nl één probleem, ik heb geen clomid.(rogger1976@zonnet.nl)
Ik kan er ook niet aan komen, helaas.
Wat moet ik dan? Gewoon na 6 weken stoppen, en zonder nakuur?
Groetjes, Roy
Suat zei:Of je nu gaat nakuren of niet je moet na 6 weken sowieso stoppen met je kuur. Maar als je idd niet nakuurt zul je je opgebouwde spiermassa weer grotendeels oftewel alles verliezen. Dat zou jammer zijn. Kijk gewoon bij je op de sportschool, de breedste er tussen zal waarschijnlijk kuren, op ieder sportschool zijn er wel mensen die kuren, moet niet al te moeilijk zijn om er een te vinden.
Succes!
Roy.Rademaker zei:De meeste bodybuilders willen tussen 1.90 en 2.00 meter zijn. En 85% van de vrouwen vallen op mannen van 1.85 tot 2.00 meter. Dus lang en stinkend?
Laten we een beetje vriendelijk blijven. Ben ik ook, hoeveel moeite het soms ook kost. En zeker op een forum waar alle leden veel met hun uiterlijk bezig zijn kan je verwachten dat zo'n berichtje erg irritant over kan komen.
Met vriendelijke groet, Roy
Suat zei:Proviron is goed voor een betere spierhardheid omdat het vochtretentie tegen gaat. Verder verhoogt het de coïtusdrive, voorkomt en geneest gyno.
Proviron wordt tijdens de kuur gebruikt en dient niet als nakuur.
Nakuur is voldoende met alleen clomid, nolvadex is overbodig in mijn ogen omdat proviron al vochtretentie tegen gaat en clomid de testprod. herstelt.
En idd, je hoeft de naposim/dbol niet af te bouwen, nu gewoon 3 wkn lang constant houden. als je 6 per dag inneemt kun je gewoon doorgaan tot aan de laatste dag van wk 6 en dan gewoon kappen. en gelijk beginnen met je nakuur.
Nakuur: 3 weken clomid 50mg per dag lijkt me voldoende.
tjusRoy.Rademaker zei:Hoi allemaal,
Ik gebruik naposim (200 pillen,per stuk 5mg)
En proviron (20 pillen, per stuk 25mg)
Het is maar een klein kuurtje,maar moet ik de proviron gebruiken als ik klaar ben met de naposim?
Of al tijdens de laatste week van de naposim(week 8).Of als ik klaar ben met naposim verder gaan met proviron als na kuur?? Ik zit nu in week 3, dus kan ik wel wat hulp gebruiken. Mijn bedoeling was na mijn naposim kuur, proviron te gebruiken. Helaas lees ik weer andere verhalen, zodat ik nu niet meer weet wat het beste is.
Mijn schema is van de naposim Week1: 7 dagen 1 naposim elke dag en dan opbouwend naar de 3e week 7 dagen 6 naposim elke dag. Bij week 6 afbouwen zodat ik bij week 8 één per dag neem.
Wanneer komt de proviron nu in mijn schema?
![]()
Alvast bedankt, groetjes Roy