AndroidHealthClinic

Advies nodig

Syn

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Hey jongens,

Ik zit nu een week of 7 in mijn eerste kuur, namelijk een winstrol tablets kuur. Ik slik 8 tablets per dag, verspreid over de dag en de kuur zal nog zo'n 2 weken duren.

Ik hoorde van een kennis dat hij na zijn kuren (injecties) altijd 2 weken voor het einde ervan creatine ging gebruiken buiten zijn gewone 'afbouw' middelen om, gewoon om de terugval op te vangen. Mijn vraag is, is dit verstandig en zal ik dit ook doen, of belast je daar ook je lever weer meer mee? (dit laatste zei iemand)
Volgens mij maakt creatine niets uit verder voor je lever of zit ik nu verkeerd?
Heeft dit zowiezo wel zin?

Groeten,

Jeroen

Oh ow, this is gonna get nasty...

Laatst bewerkt:
huh waarom dat?

@syn, crea kun je gewoon gebruiken.
waarom doe je een winstrol-tabs only eigenlijk? levert het je inmiddels al wat op en heb je je nakuur al uitgestippeld?

D. zei:
1. Schitterende kuur, oral-only, 9 weken alleen winstrol.
2. Creatine? Lever? Nakuur? Damn, wat heeft hij zich goed geïnformeerd.
3. Steroids zijn snoepjes, dat weet toch iedereen?

Opbouwend:
Nee, creatine belast de lever niet en JA het is verstandig tegen het einde van je kuur te beginnen laden.

Laten we beginnen met te zeggen dat een NEGENWEEKSE oral-only kuur met 17aa-producten van de gekke is! Zes weken is méér dan voldoende en langer is té belastend voor je lever. Ik hoop dan ook van harte dat je naast je investering in Winstroltabletten ook hebt gedacht aan Melkdistel-capsules om je arme lever een beetje te ontzien. Om niet te spreken van een goed basis-multivitamine supplement. En dit als eerste kuur? Te lang!

Ten tweede: De creatine is onzin en zonde:
Heb je net een droog en strak fysiek opgebouwd met Winstrol, dat deze eigenschappen heeft, ga je je spiercellen laten voljagen met vocht en wèg is je droge fysiek.
Ik denk dat je niet zozeer een terugval hoeft te verwachten met deze kuur. Belangrijkste is dat je:
A-> Dóórgaat met gemotiveerd en hard te trainen
B-> Voldoende rust neemt
C-> Goed blijft eten eten eten eten eten.

Als je aan die drie zaken voldoet, hoef jij je geen zorgen te maken. Ga je Creatine toevoegen dan geef je je lever niet de rust die het verdiend en word je van droog en strak een meer opgeblazen sporter.

• Topic Starter Topic Starter
@ D.: dit heb ik van een persoon die er veel meer verstand van heeft als ik. De nakuur moet ik nog van hem te horen krijgen, deze persoon is geen handelaar ofzo en wil dan ook niet dat ik tegen mensen zeg dat ik van hem aan die steroids kom. Hij vertelde mij dat ik het best idd met een winstrol kuurtje kon beginnen en dat heb ik dan ook maar gedaan. En ja, het gaat aardig vooruit. Kwa gewicht weet ik niet, want ik ben niet echt droog eigenlijk en mijn gewicht scheelde soms al 2 kg per dag meer of minder, niet normaal! maar kwa kracht ben ik zeker wel aardig vooruitgegaan :)

@dbc01: thx voor het advies, dit zal ik opvolgen, al weet ik van mensen dat het doorgaan met gemotiveerd hard trainen zwaar word net na je eerste kuur (zeggen ze) maar ik ben zeker niet van plan te stoppen. Volgens jou geen creatine dus.. zal ik maar niet doen dan.

Weet iemand trouwens of die kracht gains van winstrol blijvend of tijdelijk zijn?

Nogmaals bedankt

Je krachtgains zullen, net als je gewicht, iets afnemen maar het ligt (nogmaals) aan jezelf hoeveel dat teruggaat....blijven pieken!

Succes!

dbc01 zei:
Laten we beginnen met te zeggen dat een NEGENWEEKSE oral-only kuur met 17aa-producten van de gekke is! Zes weken is méér dan voldoende en langer is té belastend voor je lever. Ik hoop dan ook van harte dat je naast je investering in Winstroltabletten ook hebt gedacht aan Melkdistel-capsules om je arme lever een beetje te ontzien. Om niet te spreken van een goed basis-multivitamine supplement. En dit als eerste kuur? Te lang!

ben ik helemaal mee eens maar vind dat als je alleen winny neemt dat een na kuur overbodig is door dat de winny niet oramatiseert is een na kuur niet nodig ( zo zie ik het )

Wou ik ook nog eens vragen trouwens.
Ik zie dat velen direct na hun kuur met crea beginnen om een harde(re) terugval te vermijden.
Dus ik neem aan dat creatine tijdens een kuur helemaal geen zin heeft ?

Syn zei:
Volgens jou geen creatine dus.. zal ik maar niet doen dan.

Dus omdat hij 't zegt, doe je het maar niet? Als ik jou was zou ik rustig verder lezen en wat meer research doen en dan een keuze maken. Dat lijkt me het verstandigst. Niet iedereen heeft namelijk dezelfde visie.

dbc01 zei:
Ik denk dat je niet zozeer een terugval hoeft te verwachten met deze kuur. Belangrijkste is dat je:
A-> Dóórgaat met gemotiveerd en hard te trainen
B-> Voldoende rust neemt
C-> Goed blijft eten eten eten eten eten.

Creatine of niet, bovenstaande is idd het belangrijkste. Creatine is wel leuk, maar het belangrijkste blijft trainen, rusten en eten. Doe je dit goed, dan heb je met Winny geen terugval.

En "SYN" wil jij 9 weken Winny doen, ga je gang. Maar maak er geen gewoonte van en leer wat meer over AS (forum, internet, bib.) als je nog eens gaat kuren.

PS: krachtgains zullen na verloop van tijd minderen, maar je gewicht kan je behouden.

Terug
Naar boven