Fitness Seller

advies please!!!

smitzz

Cool Novice
Waardering
0
hee beulen,

hier ff een vraaggie: ga in maart weer beginnen met een kuurtje heb een aantal snoepjes van een maat gekocht namelijk: sustanon/deca/winny,s (tabs) kan iemand misschien advies geven over hoeveelheden en de combinatie hiervan?. Het betreft mijn 3de kuur hiervoor waren mijn kuurtjes eenvoudig namelijk dianabol only en winstrol only. mijn stats zijn:
29jaar
93kg
1.85m
+- 20%v.p.
7jaar trainervaring natural
thanx

1-10 sus 500mg
1-8 of 10 deca 200 of 400mg
7of8of9-12 winny
vanaf week 13 nakuur...

met een bf van 20% zou ik eerst cutten naar een procent of 13-15 minimaal.Verder met klaas eens

smitzz zei:
hee beulen,

hier ff een vraaggie: ga in maart weer beginnen met een kuurtje heb een aantal snoepjes van een maat gekocht namelijk: sustanon/deca/winny,s (tabs) kan iemand misschien advies geven over hoeveelheden en de combinatie hiervan?. Het betreft mijn 3de kuur hiervoor waren mijn kuurtjes eenvoudig namelijk dianabol only en winstrol only. mijn stats zijn:
29jaar
93kg
1.85m
+- 20%v.p.
7jaar trainervaring natural
thanx

Normaal gezien is het de gewoonte dat jij een schema'tje opgeeft en dat wij dan aan- of opmerkingen geven.

• Topic Starter Topic Starter
ok dank je klaas! dat is duidelijk en de hoeveelheden heb ik liggen dus dat komt mooi uit. Vanaf week 13 dus starten met clomid en nolva? hoelang?..enne de winny,s opladen en afbouwen? of constante dosis houden?. Verder heb ik om het iets op te vangen hmb/glutamine/creatine

De winny niet opbouwen of afbouwen, gewoon een constante dosis.

Week 1-10 500mg Sustanon (2x injecteren per week minimaal)
Week 1-8 200mg Deca (kan dus ook 400)
Week 8-12 40mg winstrol

Week 12/13: 30mg Nolvadex
Week 14/15: 20mg Nolvadex

De winny niet opbouwen of afbouwen, gewoon een constante dosis.

Week 1-10 500mg Sustanon (2x injecteren per week minimaal)
Week 1-8 200mg Deca (kan dus ook 400)
Week 8-12 40mg winstrol

Week 12/13: 30mg Nolvadex
Week 14/15: 20mg Nolvadex

• Topic Starter Topic Starter
Dan nog ff m,n laatste vrag voor ik ga knalluh!..wil de sus 2x per week zetten, maar kan ik m samen zetten met de deca? of moeten ze apart?

Terug
Naar boven