MuscleMeat

Advies voor 2e kuur

88m1t

Novice
Waardering
0
Mijn eerste kuur zag er als volgt uit:
1-10 wk 500mg Test E EW
12-15 wk 20mg Nolva ED

Reageerde opzich prima op de test alleen mijn libido na de kuur was echt zwaar kl*te. Echt 3 maanden last van gehad. Geen coïtusleven, geen zin om te trainen etc..

Ik heb lang na zitten te denken over me 2e kuur, maar vaak kom je toch uit op test als basis voor je kuur.
Wanneer ik terugkijk op mijn eerste kuur zou ik het nu ongeveer zo aanpakken.
1-10 wk 500mg test E EW
1-9 wk 500 IU HCG PW
10-11 wk 2000 IU HCG PW
12-15 wk arofixen (Eventueel eerder mee beginnen wanneer ik last krijg van het oestrogeen uit de HCG.)
Ik ben alleen bang dat die HCG dat slechte libido niet gaat verhelpen, of mag ik ervan uitgaan dat het herstel met dit middel echt zoveel beter is?

Ik zat eventueel te denken aan een korte ester, bijvoorbeeld 6 weken test prop, dit eventueel icm winny. 6 weken aan test p in je lijf moet toch voor minder onderdrukking zorgen dan 12/13 weken test e?
De combinatie met winny leek mij goed aangezien dit voor meer droge hardere spieren zorgt, een eigenschap die test nou niet echt heeft.

1-6 wk 100mg test p EOD
1-4 wk 50mg winny ED
7-10 wk arofixen (4 dagen na laatste inject)

Is dit wat? Klopt de combinatie test & winny? Kloppen de hoeveelheden, of is bijvoorbeeld 150mg test p beter? Ik kon zelf geen korte kuur vinden via de search waarin HCG gebruikt werd, is dit nodig aangezien mijn libido toch vrij gevoelig is voor onderdrukking?

Alvast bedankt

Zien allebij goed uit.
Als je tegen die ed prikken kan, ga maar voor de korte, eventueel tot 8 weken verlengen.
Anders de lange esters. Denk persoonlijk dat 10 weken net te weining is. Zal t ook met 2 weken verlengen.

Die kuur met korte esters ziet wel lekker uit. Misschien tren a op 75/112,5 eod toevoegen, dan heb je de ultieme kuur.

Suc6

Als je bang bent voor oestrogeen van hcg kun je ook overwegen nog lagere dosis maar dan vaker te doen. Het gaat er met hcg toch alleen om dat de cellen actief en gevoelig blijven. Voor dat laatste is geen hoge dosis nodig. 100iu ed of 200 e3d werkt ook. Ik zou die 2000 iu aan het eind weglaten. Onderdrukt alleen maar meer.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zien allebij goed uit.
Als je tegen die ed prikken kan, ga maar voor de korte, eventueel tot 8 weken verlengen.
Anders de lange esters. Denk persoonlijk dat 10 weken net te weining is. Zal t ook met 2 weken verlengen.

Die kuur met korte esters ziet wel lekker uit. Misschien tren a op 75/112,5 eod toevoegen, dan heb je de ultieme kuur.

Suc6

Toen ik bezig was met kuur 1 had ik persoonlijk nog wel 2 weken door willen trainen ja :)
Ik zit er meer mee dat ik me zo slecht voelde na die kuur, dus verlengen lijkt me dan geen optie dan zou ik gedurende een nog langere periode me axis onderdrukken.
Winny ben ik van plan in tabs te nemen het is immers toch altijd 17aa, dus toxisch, dan maakt het in principe niet uit of je het spuit of slikt toch?
In dat geval zou die prop EOD worden. ED zetten gaat me toch weer net iets te ver..
2 middelen stacken lijkt me voor kuur 2 wel voldoende die tren komt dan eventueel voor een volgende keer in aanmerking.

Als je bang bent voor oestrogeen van hcg kun je ook overwegen nog lagere dosis maar dan vaker te doen. Het gaat er met hcg toch alleen om dat de cellen actief en gevoelig blijven. Voor dat laatste is geen hoge dosis nodig. 100iu ed of 200 e3d werkt ook. Ik zou die 2000 iu aan het eind weglaten. Onderdrukt alleen maar meer.

In principe wil ik nu gaan voor die kuur met korte esters, aangezien me libido echt weg was na die eerste kuur met test enanthaat. Of jullie zouden me echt moeten overtuigen wat betreft het herstel wanneer je HCG laat meelopen tijdens je kuur. Als dit echt zoveel uitmaakt dan zou ik een kuur met lange esters wel weer aandurven, het voordeel daarvan is natuurlijk dat ik dan niet zo vaak hoef te prikken.
Ik denk alleen dat ik toch uit ga komen op een kuur met korte esters, wanneer ik hiervoor kies is het dan ook gebruikelijk om HCG te nemen?

Ik zie het verschil niet zo. Je bloedwaarden zullen op een bepaald punt toch redelijk constant zijn. Bij test P zijn ze dit alleen veel eerder. Onderdrukking begint dan vrijwel direct. Ik zou sowieso HCG erbij doen als je er zoals je zelf zegt heel gevoelig voor bent hoewel het bij een 6 weken kuur normaal niet gebruikelijk zou zijn.

Winny spuiten is beter dan tabs. Gaat minder vaak door de lever.

• Topic Starter Topic Starter
1-6 wk 100mg test p EOD
1-4 wk 50mg winny ED
1-6 wk 500 IU HCG EW
7-10 wk arofixen (4 dagen na laatste inject)

Helemaal goed dit wordt em dan. Bij de winstrol ga ik denk ik toch voor de tabs. De test injecties vond ik na een tijdje zelfs chill, maar om nou elke dag winstrol te zetten, zowel olie als waterbasis heb ik geen zin in. Wel van te voren even een keer m'n bloedwaarden laten meten, om te kijken of me lever in orde is.

Terug
Naar boven